Agresja na drodze.

Data: 2010-04-08 00:33:08
Autor: Mateusz
Agresja na drodze.
Faktycznie, miałeś zajebiście ciekawe !

Jak mam do czynienia z szaleńcem to spierdalam gdzie pieprz rośnie. A
ty na co czekałeś ? na to, żeby Ci łeb obił a potem byś robił obdukcję
tak ?
Poza tym, po jakiego siedziałeś mu na masce ? Zajechał Ci drogę a ty
jeszcze mu na maskę wlazłeś ?

Leć na policję, migiem ! będziesz miał rozpoznanie - może go złapią, w
między czasie będziesz szukał świadków tego zdarzenia - i tak pewnie
nie znajdziesz. Koleś nawet w areszcie nie wyląduje, spotka Cię drugi
raz na drodze i będziesz dopiero miał jazdę bez trzymanki.

Ja się nie wymądrzam - miałem kilka takich sytuacji i spierdalałem.

Data: 2010-04-08 09:41:38
Autor: zly
Agresja na drodze.
Dnia Thu, 8 Apr 2010 00:33:08 -0700 (PDT), Mateusz napisał(a):

Ja się nie wymądrzam - miałem kilka takich sytuacji i spierdalałem.

Rodzice muszą być dumni. Spierdoliłeś i teraz dopadł Fabiana, nie sobie
bryka bezkarnie, a co.
--
marcin

Data: 2010-04-08 00:45:59
Autor: Mateusz
Agresja na drodze.
On 8 Kwi, 09:41, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:
Dnia Thu, 8 Apr 2010 00:33:08 -0700 (PDT), Mateusz napisa (a):

> Ja si nie wym drzam - mia em kilka takich sytuacji i spierdala em.

Rodzice musz by dumni. Spierdoli e i teraz dopad Fabiana, nie sobie
bryka bezkarnie, a co.

A niby co mu zrobią ? nie wiesz jak czasami idiotycznie potrafi
działać prokuratura ? koleś wyjdzie i dopiero będzie jatka, zobaczycie.

Data: 2010-04-08 09:54:02
Autor: kml
Agresja na drodze.

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:8c396737-8dd3-47a9-9550-fdbcc7477af4z7g2000yqb.googlegroups.com...
> [...]

A niby co mu zrobią ? nie wiesz jak czasami idiotycznie potrafi
działać prokuratura ? koleś wyjdzie i dopiero będzie jatka, zobaczycie.
-- -

Gówno prawda. Niech wyjdzie i zrobi jatkę a potem idziesz na obdukcję i z tym z powrotem na komende. Polska policja jest powolna, ale w chwili kiedy się ruszy to żarty się kończą.

kml
Last update 02/04/2010 AVID Elixir 5

Data: 2010-04-08 10:09:31
Autor: bans
Agresja na drodze.
W dniu 2010-04-08 09:54, kml pisze:

Polska policja jest powolna, ale w chwili
kiedy się ruszy to żarty się kończą.

Racja. Robią wszystko, żeby cię zniechęcić do zgłoszenia zdarzenia, bo jak już je przyjmą to _muszą_ się nim zająć. A jak biurokracja ruszy, to już nic jej nie zatrzyma. Może i bandziora nie skażą, ale zatrują mu życie.

--
bans

Data: 2010-04-08 11:21:13
Autor: Coaster
Agresja na drodze.
Mateusz wrote:
[...]

Pomysl troche, i zastanow sie dlaczego tak jest. Dlatego, ze wiekszosc reprezentuje Twoja postawe...

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-04-08 11:34:55
Autor: Wojtas
Agresja na drodze.
W dniu 2010-04-08 09:45, Mateusz pisze:

A niby co mu zrobią ? nie wiesz jak czasami idiotycznie potrafi
działać prokuratura ? koleś wyjdzie i dopiero będzie jatka, zobaczycie.

LOL. Gówno wiesz, cykorze.
Rok temu miałem quadziarza, który notorycznie rozjeżdżał mój i teren sąsiada. Zwrócenie uwagi bardzo mu się nie spodobało, więc w nocy przyjechał zdemolować tablicę informującą o terenie prywatnym. Złapałem go na gorącym uczynku i wezwałem policję z sąsiadem. Do przyjazdu policji było nie przyjemnie, bo zawołał swoich kupli dresiarzy z imprezy. Ale najważniejsze, że nikt nie spękał, ani ja ani sąsiad.
Tablica warta 40 zł, koleś dostał w sądzie 700PLN + koszty procesu, czyli jakiś tysiaczek w plecy i mały smród. Nie dość, że nie pojawił się na rozprawie bo spanikował, to jeszcze musiał wynaleźć jakiś kolegów z SM aby gadali bzdury w sądzie, który i tak im nie dał wiary.
Od tej pory cisza i spokój. Koleś nawet nie pomyśli o następnej demolce bo wtedy będzie szybki kolejny wyroczek.

--
Pozdr.
wojtas(at)rubikon.pl

I dlatego tak bardzo podziwiam w niewieście męską przedsiębiorczość,
jak i u mężów stałość wypróbowanej wierności.

Data: 2010-04-08 02:46:51
Autor: Mateusz
Agresja na drodze.
On 8 Kwi, 11:34, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

LOL. Gówno wiesz, cykorze.

Może i gówno, ale napewno więcej niż Ty.

Data: 2010-04-08 12:19:18
Autor: kml
Agresja na drodze.

Użytkownik "Mateusz" <mateusz.chmurzynski@gmail.com> napisał w wiadomości news:d4cecd96-7a82-4e65-8b72-5a87f5d4d2eez7g2000yqb.googlegroups.com...
On 8 Kwi, 11:34, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

LOL. Gówno wiesz, cykorze.

Może i gówno, ale napewno więcej niż Ty.
-- -

PLONK i to pierwszy od baaardzo dawna.

Data: 2010-04-08 19:35:40
Autor: MichałG
Agresja na drodze.
Mateusz pisze:
On 8 Kwi, 11:34, Wojtas <wojtas@!#NOSPAM#!rubikon.pl> wrote:

LOL. Gówno wiesz, cykorze.

Może i gówno, ale napewno więcej niż Ty.

jak mały kazio... popluc i uciec... wstyd!
--
Michał

Data: 2010-04-08 09:51:05
Autor: Fabian
Agresja na drodze.
Mateusz pisze:
[...]

To jakiś leszcz był, nawet nie wiedział czy chce bić czy nie. Fakt, że
nie jestem typem zaczepnym i denerwuje się w takich sytuacjach, ale bez
przesady, jak by wyskoczył z łomem albo kosą to bym spierdalał. Tzn. i
tak odskoczyłem od niego jak się rzucał z łapami, dlatego zajął się moim
rowerem.

Fabian.

Data: 2010-04-08 11:23:17
Autor: Coaster
Agresja na drodze.
Fabian wrote:
Mateusz pisze:
[...]

Ale dlaczego oddales mu rower?

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-04-08 11:51:39
Autor: Fabian
Agresja na drodze.
Coaster pisze:
Fabian wrote:
Mateusz pisze:
[...]

Nie zamierzałem się bić z typem. Takie dziwne?

Fabian.

Data: 2010-04-08 11:56:51
Autor: Coaster
Agresja na drodze.
Fabian wrote:
Coaster pisze:
Fabian wrote:
Mateusz pisze:
[...]

Bicie sie a niepozwolenie na odebranie swojej wlasnosci to jednak nie to samo. Jak piszesz to byl leszcz i nie byl zdecydowany.

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-04-08 23:14:38
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Agresja na drodze.
Dnia 08.04.2010 11:51 użytkownik Fabian napisał :
Coaster pisze:
Fabian wrote:
Mateusz pisze:
[...]

Na przyszłość - stawiasz rower dęba na tylnym kole kołami w kierunku
napastnika, jedną ręką trzymasz kierownicę z zaciśniętym hamulcem
tylnym, drugą za siodełko i tylko odpowiednio się obracasz. W tej
konfiguracji ani nie podejdzie na odległość kontaktową, ani nie zabierze
Ci roweru.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-04-09 08:57:10
Autor: Fabian
Agresja na drodze.
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

Trudne do wykonania przy baranku.

Fabian.

Data: 2010-04-09 12:04:22
Autor: Coaster
Agresja na drodze.
Fabian wrote:
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

A na OK jeszcze trudniej ;-)

--
PoZdR
Sheldon Brown: 1944 - 2008

Data: 2010-04-09 10:15:29
Autor: Frankie
Agresja na drodze.
W dniu 10-04-08 11:51, Fabian pisze:

Nie zamierzałem się bić z typem. Takie dziwne?

Masz racje... w takiej sytuacji, przy swiadkach, nawet jak bys wymiatal jak Steven Segal, moze to tylko wypasc pozniej na Twoja niekorzysc :-)
A tak jezeli masz nr pojazdu, swiadkow, to na policje a oni sie juz nim zajma... chyba, ze zlamas ma jakies plecy albo sam pies :-/ Tez istnieje taka ewentualnosc...

--
pzdr,
frankie.

Data: 2010-04-08 23:10:20
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Agresja na drodze.
Dnia 08.04.2010 09:33 użytkownik Mateusz napisał :
Faktycznie, miałeś zajebiście ciekawe !

Jak mam do czynienia z szaleńcem to spierdalam gdzie pieprz rośnie.

A jeśli się nie uda, to grzecznie prosisz o wpierdol?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2010-04-09 04:11:14
Autor: Mateusz
Agresja na drodze.
On 8 Kwi, 23:10, "Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

A jeśli się nie uda, to grzecznie prosisz o wpierdol?

Jak się nie uda to wtedy podejmę radykalne - jak dla mnie kroki -
zawiadomienie z miejsca zdarzenia itp. Na grupie podobno każdy może
mieć własne zdanie, a ja po wyrażeniu swojego stanowiska dostałem
przydomek cykora, który kompletnie nic nie wie. Już nawet jakiegoś
PLONK-a dostałem, bo napisałem jak ja bym REALNIE zareagował. Nikt
nawet nie wspomniał o najważniejszej rzeczy, którą powinniśmy się
kierować w momencie wystąpienia takiego zdarzenia - naszym zdrowiu.
Ale do was k**** nic poprostu nic nie dociera. Co po niektórzy -
zamiast uciec i być w kawałku, to woleli by dostać wpierdol (może
wtedy trochę inaczej zaczęli by patrzeć na pewne sprawy) specjalnie na
potrzeby obdukcji.

Prawda jest taka, że w wypadku wystąpienia zagrożenia na tyle
poważnego jak w/w opisane, większość z nas podkuliła by ogon i
uciekała gdzie pieprz rośnie. Zawsze łatwiej jest wylać swoje mądrości
na klawiaturę jak się siedzi wygodnie w fotelu i nic człowiekowi nie
zagraża.

Wam się wydaje, że wasze prawa będą zawsze respektowane przez służby
czy organy takie jak policja dla przykładu. Każdy sobie myśli, że jest
jedyny, wyjątkowy. Państwo traktuje nas jak szarą masę - bo nią de
facto jesteśmy. Już przy próbie złożenia zawiadomienia o popełnionym
przestępstwie to widać. Macie po 18 lat ? walka jednostki z betonem
nigdy nie była skuteczna, nawet jak jednostka jest zdeterminowana do
działania.

Fabian życzę Ci powodzenia, ale wydaje mi się, że jeżeli cokolwiek
chcesz zrobić w tej sprawie to dobrze by było spróbować odnaleźć
świadków tego zdarzenia. Nawet pod postacią ogłoszenia do lokalnej
gazety itp. Będzie Ci lżej, będziesz miał plecy i nabierzesz trochę
pewności siebie, bo wydaje mi się, że na dzień dzisiejszy jesteś w
jednej wielkiej kropce.

Data: 2010-04-09 14:01:37
Autor: Coaster
Agresja na drodze.
[...]