Agresywne siostry zakonne dalej się znęcają.

Data: 2010-02-11 12:18:46
Autor: Artur Borubar
Agresywne siostry zakonne dalej się znęcają.
Nie skończył się koszmar w Domu Pomocy Społecznej w Studzienicznej. Siostry zakonne dalej znęcają się nad podopiecznymi.
Siniak pod okiem, zadrapania. Niemożność spotkania się i porozmawiania z rodziną bez obecności siostry zakonnej.

- Boję się - przyznaje Gosia, podopieczna Domu Pomocy Społecznej w Studzienicznej. To w tym ośrodku kilka miesięcy temu przypadkowy turysta nagrał wstrząsający film jak jedna z zakonnic bije upośledzoną dziewczynę.

Dlaczego Gosia jest dręczona i zastraszana przez siostry zakonne - opiekunki z DPS w Studzienicznej?

Jeszcze do niedawna w placówce mieszkała z nią siostra Kasia. Dziewczyna odeszła ze Studzienicznej, ponieważ żaliła się na złe traktowanie. Z podobną sytuacją w ośrodku spotyka się Gosia.

- Siostra szarpała mnie za włosy i plecy. Ale nie mówcie o tym nikomu - mówi Gosia.

Dziewczyna jest zastraszana przez siostry zakonne. Nie może spotykać się z rodziną na osobności. Każdej rozmowie towarzyszy zakonnica.

- Powiedziałam policji, że mnie wykorzystujecie dla pieniędzy. Tak mi siostra zakonna powiedziała. Nie możesz do mnie przyjeżdżać, bo mam później dużo problemów - oświadczyła Gosia swojej kuzynce. Policja w ośrodku pojawiła się po niepokojącym telefonie od Gosi która skarżyła się na to, że jest bita przez jedną z sióstr.

Czy zachowanie sióstr można usprawiedliwić?

O Domu Pomocy Społecznej w Studzienicznej stało się głośno kilka miesięcy temu za sprawą nagrania, na którym widać jak siostra zakonna bije Paulinkę, swoją upośledzoną podopieczną. Sprawę ujawnili dziennikarze TVN "UWAGA!".

- Siostrze zakonnej przedstawiono zarzut naruszenia nietykalności cielesnej pensjonariuszki - mówi Jolanta Szczytko, Prokuratura Rejonowa w Augustowie. Śledztwo jest wciąż w toku. Przesłuchiwani są byli i obecni pracownicy ośrodka, rodzice dzieci, podopieczni.

Dlaczego mimo trwającego śledztwa oraz przeprowadzanych kontroli podopieczni nadal żyją w strachu?

- Nie mogę uwierzyć, że po tym, co się zdarzyło w tym domu, są tam w dalszym ciągu tego typu postawy - przyznaje min. Jarosław Duda, pełnomocnik Rządu ds. Osób Niepełnosprawnych.

Dlaczego i których zakonnic boi się Gosia, podopieczna DPS w Studziennicznej? Czy uda się przerwać koszmar podopiecznych tej placówki?

Zobacz reportaż TVN "UWAGA!" w czwartek o godzinie 19.50.

http://wiadomosci.onet.pl/2127056,11,agresywne_siostry_zakonne_dalej_sie_znecaja,item.html

Przemek

Od dawna twierdzę, że dewiantki nie powinny miec żadnego kontaktu z ludźmi upośledzonymi, a z dziecmi w szczególności. Same nie potrafią życ w zgodzie z naturą, więc jak mogą opiekowac się innymi ludźmi. Obwieszone różańcami, krzyżami, a agresja aż kipi z tego homosiowego towarzystwa. Tfu!

--
Dość ideologii! W czasie rządów PiS liczba automatów o niskich wygranych wzrosła o 200 proc. - triumfował poseł Arłukowicz.

Data: 2010-02-11 13:26:12
Autor: 'heÂŽsk'
Agresywne siostry zakonne dalej się znęcaj±.
On Thu, 11 Feb 2010 12:18:46 +0100, "Artur Borubar" <brońmy RP przed
pisem@op.pl> wrote:

Nie skończył się koszmar w Domu Pomocy Społecznej w Studzienicznej. Siostry zakonne dalej znęcaj± się nad podopiecznymi.
Siniak pod okiem, zadrapania. Niemożno¶ć spotkania się i porozmawiania z rodzin± bez obecno¶ci siostry zakonnej. [...]

 od dawna proponowalem ci bys tam pojechal i zajal sie opieka nad
 dziewczetami. pelnoletnie sa to i mialbys okazje poznac je blizej.  co, nie chcesz? widzisz cieniasie, nikt nie chce, a pingwiny musza.

--

 HeSk

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan drĂłg poprawi sie sam !
http://bezswiatel.4.pl/

Data: 2010-02-11 14:44:05
Autor: Grzegorz Z.

pisem@op.pl> wrote:

[...]

Skąd wierzysz że p.Kawecki nie chce? --
szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-11 19:22:07
Autor: :heÂŽsk:
Agresywne siostry zakonne dalej się znęcaj±.
On Thu, 11 Feb 2010 14:44:05 +0100, "Grzegorz Z."
<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

> [...]
>  dziewczetami. pelnoletnie sa to i mialbys okazje poznac je blizej. >  co, nie chcesz? widzisz cieniasie, nikt nie chce, a pingwiny musza.

 wierzysz? po prostu to papierowy tygrys. tak jak ty.  "mocni" jestescie jedynie w gebie. jak tam jaderka?
 gotowe do urwania przez poganiaczy wielbladow?

--

 HeSk

Data: 2010-02-11 22:40:41
Autor: Grzegorz Z.

<blogfiles@gazeta.pl> wrote:

[...]

 wierzysz?

Tak. Skąd wierzysz że p.Kawecki nie jest zainteresowany?

szarpanie za dzwony zdenerwowanych plebanĂłw"

Data: 2010-02-11 15:39:14
Autor: cyc
Agresywne siostry zakonne dalej się znęcają.

Użytkownik "Artur Borubar" <brońmy RP przed pisem@op.pl> napisał w wiadomości news:hl0p2o$ev4$1news.onet.pl...

Dlaczego mimo trwającego śledztwa oraz przeprowadzanych kontroli podopieczni nadal żyją w strachu?

To proste ! . Dalatego , ze czarna swolocz w naszym skoltunialym od moherowej zarazy panstwie  , nikogo sie nie boi  . Stawiam przyslowiowe dolary przeciwko orzechom , ze nikt , tych zboczonej  i zdziczalej  czarnej zarazy nie ruszy a jedyna konsekwencja za sadystyczne praktyki bedzie ew. przeniesienie sadystki do innej placowki prowadzonej przez "siostry milosierdzia " , gdzie wyzywac sie beda jeszcze " sprawniej " .
Trzeba do tego dodac , ze swoja "prace " ( czytaj bicie po twarzy i szarpanie dzieci , ktore nie sa w stanie zareagowac na te praktyki ) zakony dostaja od panstwa potezne pieniadze liczone za kazdo maltretowane dziecko , niezaleznie od tego co placa ich rodzice i rozne fundacje niekatolickie !! . Pieniadze jakie splywaja do sadystek sa nieporownywalnie wieksze niz te jakie dostaja publiczne domy opieki spolecznej , gdzie opieka jest nieporownywalnie lepsza a juz napewno nikt nie bije tam po pysku uposledzone dzieci . Za taki czyn jeszcze w tym samym dniu wychowaca wyladowalby w areszcie oczekujac na prokuratorskie zarzuty i w konsekwencji sadowy wyrok !.
Czxarni smieja sie i ....bija dalej !. Ta czerwona oberza , nazywana domem opieki dla niepelnosprawnych powinna byc zamknieta a wszystkie zakonnice zagonione do sprzatania miejskich szaletow !.

Przemek

cyc

Agresywne siostry zakonne dalej się znęcają.