Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł

Data: 2020-08-30 23:07:06
Autor: PiteR
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
in <news:rih32k$4uv$1gioia.aioe.org>
user Poldek pisze tak:

Wezwałem Policję, która przyjechała po połowie
godziny. Dwóch kierowców świadków czekało

Jak Ci się udało to zrobić że nie uciekł?

Podaję to jako ilustrację patologicznego
systemu, który panuje u nas polegającego na pobłażaniu agresywnym
kierowcom powodującym zderzenia. 6 pkt. czyli można rocznie 4 razy
spowodować taką kolizję i dalej mieć prawo jazdy. 450 zł to jest
cena obiadu dla rodziny w przyzwoitej restauracji.

Pokoleniu "załatwiłem sobie" (kolumbowie rocznik 1950+) nie było na rękę sprawne i skuteczne wykonywanie prawa. Ciągnie się to do dzisiejszych czasów bo a nuż zdarzy się coś zapierdolić, wziąć łapówkę czy zabić kogoś po pijaku więc lepiej żeby wyroki były łagodne.

Koło mojego domu, na torowisku, leży dużo piłek. Nowych, starych, małych, dużych ale nikomu nie przyjdzie do głowy po nie pójść bo to może kosztować 4918zł więc lepiej kupić nową piłkę.

Jednym słowem mandaty są śmiesznie niskie.

--
Piter

#ZawszeGratem

Data: 2020-08-31 01:22:16
Autor: Poldek
user Poldek pisze tak:

Wezwałem Policję, która przyjechała po połowie
godziny. Dwóch kierowców świadków czekało

Jak Ci się udało to zrobić że nie uciekł?

Od razu po kolizji przed nim zapaliło się czerwone światło i się zatrzymał, a ja za nim. Podszedłem i powiedziałem, że mam to nagrane.
Zrobiłem zdjęcie jak są ustawione samochody i zjechałem na bok, a on wystawił trójkąt i tak stał na lewym pasie, aż do przyjazdu Policji. Ktoś postronny mu próbował wytłumaczyć, że lepiej zjechać, bo zarobi mandat za tamowanie ruchu, ale on nie skorzystał z porady i faktycznie dostał dodatkowe 150,- za tamowanie.

Data: 2020-09-25 20:59:48
Autor: Budzik
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Użytkownik Poldek pugilares@intgeria.eu ...

ale on nie skorzystał z porady i faktycznie dostał dodatkowe 150,- za tamowanie.

To jest drugie kurestwo - za to powinien dostac pincet minimum.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł