Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł

Data: 2020-08-31 00:32:57
Autor: Przemek Jedrzejczak
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
-- Kierowca miniwana powiedział, że ma nagranie, a ja miałem ze
sobą laptopa, więc razem z Policjantami obejrzeliśmy nagranie. Na
nagrani widać, jak podjeżdża mi pod zderzak i słychać gniewne komentarze
wymieniane między kierującym, a pasażerką (żoną), jakim to patałachem
jestem (słowa były dosadniejsze) a następnie żona zachęca kierującego,
żeby mnie ukarał za styl jazdy. I to też on czyni już po chwili.

znaczy sam sie podlozyl wlasnym nagraniem ? w tej sytuacji policja powinna zatrzymac uprawnienia i skierowac kierowce na badania psychiatryczne  :-)

PS oczywiscie zrobiles kopie ? zamaz tablice i dawaj online :-)

Data: 2020-08-31 11:40:43
Autor: Poldek
W dniu 2020-08-31 o 09:32, Przemek Jedrzejczak pisze:
[...]

Tak jest, własnym nagraniem chciał przekonać policjantów, że to ja powinienem zostać ukarany, bo jechałem za wolno i zbyt długo lewym pasem. Nie udało mu się przekonać policjantów.

Data: 2020-08-31 03:06:26
Autor: Przemek Jedrzejczak
[...]

bo brak zwiazku z akcja pacjenta ... ale na stop chamie bylo juz kilka przypadkow kiedy nagrywajacy wali samozwanczego w regulatora ruchu, koniec zawsze ten sam ... dzban placi

Data: 2020-08-31 12:17:31
Autor: Cavallino
W dniu 31-08-2020 o 12:06, Przemek Jedrzejczak pisze:
[...]

Otóż to.

ale na stop chamie bylo juz kilka przypadkow kiedy nagrywajacy wali samozwanczego w regulatora ruchu, koniec zawsze ten sam ... dzban placi

I tak być powinno.
Dzban blokujący lewy pas płaci za nieuprawnioną jazdę lewym pasem, a furiat który nie wycyrklował odległości przy zmianie pasa, za nieprawidłową zmianę pasa i spowodowanie kolizji.

Inaczej dzban nadal będzie przekonany, że wolno mu się wlec lewym pasem jak długo mu się podoba.

Data: 2020-08-31 03:31:12
Autor: Przemek Jedrzejczak
[...]

tylko ze furiat nadaje sie do leczenia, w Niemczech policjant od reki zabralby mu prawko i najprawdopodobniej skierowal na MPU

GEFÄHRDUNG IM VERKEHR: DICHTES AUFFAHREN MIT LICHTHUPE

Dichtes Auffahren mit Lichthupe ist als Nötigung einzuordnen und kann zu einer Gefährdung im Straßenverkehr führen. Wer jemanden im Straßenverkehr zu einer Handlung, Duldung oder Unterlassung droht, riskiert nicht nur die Entziehung der Fahrerlaubnis, drei Punkte und ein Fahrverbot (ein bis drei Monate), je nach Vorfall muss der Drängler auch mit einer Freiheitsstrafe von bis zu drei Jahren oder einer Geldstrafe rechnen. czyli tzw poganiacze nie trzymajacy odstepu i uzywajacy dlugich oprocz pozbawienia uprawnien musza sie liczyc z pozbawieniem wolnosci na okres 1-3 lat

w Bolandzie zas Prawi i Sprawiedliwi zwani tez Partia Wariatow Drogowych toleruja zas takie wyczyny bo jak tu zamykac wlasnych kierowcow BOR/SOP ? kto zawiezie prezydenta na narty czy chytra babe do Radomia ?

Data: 2020-09-01 12:07:58
Autor: K
On 31/08/2020 11:31, Przemek Jedrzejczak wrote:
[...]

W UK wskoczylby najpierw na 24h do aresztu. Pozniej utrata prawka na kilka lat i zwyzka w ubezpieczalni. Z takimi papierami nie moglby juz wykonywac kilku zawodow. Do tego policja w UK robi zasadzki na takich pacjentow pod ich domami bo na 100% taki pacjent wsiadzie ponownie za kolko w czasie zakazu i po ktoryms razie mozna go permanentnie zamknac.

Data: 2020-08-31 12:25:22
Autor: J.F.
Użytkownik "Cavallino"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:riiinq$7ck$1$Cav@news.chmurka.net...
[...]

Owszem, tylko ze tu miasto bylo, i kolega nawet lekko przekraczal dopuszczalna.
W dodatku moze powiedziec, ze musi wczesniej zmienic na lewy pas, bo potem sie nie uda - tu chyba jacys sami policjanci w cywilu jezdza, skoro tyle przekraczaja :-)

Inaczej dzban nadal będzie przekonany, że wolno mu się wlec lewym pasem jak długo mu się podoba.

Np elektrykiem wyprzedzajac kolumne tirow z prekoscia 110 :-P

J.

Data: 2020-08-31 12:48:55
Autor: Cavallino
W dniu 31-08-2020 o 12:25, J.F. pisze:
[...]

I co z tego?
Prawy wolny - jedziesz prawym, odstępstw z tytułu "miasto" nie ma.

Inaczej dzban nadal będzie przekonany, że wolno mu się wlec lewym pasem jak długo mu się podoba.

Np elektrykiem wyprzedzajac kolumne tirow z prekoscia 110 :-P

Dopóki wyprzedzasz to wolno.
W odróżnieniu od wleczenia się lewym pasem "bo tak".

Data: 2020-08-31 13:18:01
Autor: Poldek
W dniu 2020-08-31 o 12:48, Cavallino pisze:
[...]

No ale co to znaczy "prawy wolny"?
Jeżeli w jadąc 60@50 chcę zjechać z lewego na prawy, spoglądam w prawe lusterko i widzę, że prawym pasem porusza się pojazd wyglądający na to, że jedzie z większą prędkością niż moja, to co - wolny, czy nie wolny?
Wykonując manewr zmiany pasa jestem zobowiązany zachować szczególną ostrożność i ustąpić pierwszeństwa kierującym, którzy jadą już na pasie, na który chcę wjechać. Więc w takiej sytuacji, po kontroli w lusterku ja pozostaję na lewym pasie i czekam, aż jadący prawym pasem mnie wyprzedzi.

Data: 2020-08-31 14:07:09
Autor: Cavallino
W dniu 31-08-2020 o 13:18, Poldek pisze:

No ale co to znaczy "prawy wolny"?

Jeżeli w jadąc 60@50 chcę zjechać z lewego na prawy,
A jak się znalazłeś na lewym?
Bo zjechać na prawy powinieneś od razu po wyprzedzeniu delikwenta poruszającego się prawym pasem.

A tego typu głupkowate pseudotłumaczenia, typowe dla każdego kapelusza, to sobie zachowaj dla miśków.....

Data: 2020-08-31 14:29:04
Autor: Poldek
W dniu 2020-08-31 o 14:07, Cavallino pisze:
[...]

Jak bardzo od razu. Czy tak bardzo od razu, że nawet nie sprawdzając w prawym lusterku przed zjechaniem na prawy pas?
Wyprzedzałem pojazd poruszający się prawym pasem.
To był pojazd, który włączał się do ruchu z posesji i po wjechaniu na drogę zaczął przyspieszać. Kiedy ja go wyprzedziłem jadąc 60@50 skontrolowałem w lusterku, czy już mogę zjechać na prawy. Wtedy zobaczyłem, że on się zbliża do mnie prawym pasem. Wyglądało że cały czas przyspiesza i faktycznie po chwili wyprzedził mnie prawym pasem. Kiedy mnie wyprzedził prawym pasem, to ja skontrolowałem w prawym lusterku, czy mogę już zjechać na prawy. Z tyłu nic w tym momencie nie zbliżało się prawym, więc kontrola do przodu, czy zjeżdżając na prawy nie wbiję się w kogoś i widzę pojazd z wystawionym ryjem chcący wyjechać z bocznej. Więc jadę stabilnie lewym pasem, mijam ten wyjazd i patrzę co dalej. Na prawym dalej kolejny wyjazd z posesji zasłonięty reklamą w postaci plandeki rozwieszonej na płocie dalej zatoka przystankowa i autobus, itd. itp. To nie jest droga ekspresssowa, tylko ulica w mieście, gdzie jest dopuszczalna prędkość 50 i co parędziesiąt metrów coś.

Data: 2020-08-31 14:33:18
Autor: Cavallino
W dniu 31-08-2020 o 14:29, Poldek pisze:
[...]

Jak bardzo od razu.

Tak w połowie wyprzedzanego pojazdu już powinieneś zaczynać zmianę pasa na prawy, sygnalizowaniem, a 2 metry przed wyprzedzanym już przed niego wjeżdżać.

Czy tak bardzo od razu, że nawet nie sprawdzając w
prawym lusterku przed zjechaniem na prawy pas?

A co chcesz w nim sprawdzać?
Czy ten którego właśnie wyprzedziłeś nagle nie zaczyna przyspieszać?
Jak robisz to tak ślamazarnie, że ruszający gość zaczyna Cię wyprzedzać zanim Ty skończysz, to w ogóle tego nie rób.
Jedź prawym cały czas, lewy nie jest dla Ciebie.

Data: 2020-08-31 14:40:16
Autor: ąćęłńóśźż
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Nie może, bo na prawym elektryczne zawalidrogi.

-- -- -
Jedź prawym cały czas

Data: 2020-08-31 15:00:18
Autor: Poldek
W dniu 2020-08-31 o 14:33, Cavallino pisze:
[...]

2 metry to jednak za mało dla mnie. Zarówno jak wyprzedzającego, jak też jako wyprzedzanego. Faktycznie zdarzają się czasem tacy skoczkowie, którzy mnie wyprzedają i od razu wtranżalają mi się przed maskę. Nie lubię tego i sam tak nie robię. Mam taki styl jazdy, że utrzymuję bezpieczną odległość.

[...]

Tak jest, już rozumiem o jaki styl jazdy ci chodzi, ale to nie dla mnie.

Data: 2020-08-31 15:26:49
Autor: Cavallino
W dniu 31-08-2020 o 15:00, Poldek pisze:
[...]

Domyślam się że 1 km bardziej by Ci odpowiadał, ale to już nie mój problem.
Pytałeś, dostałeś odpowiedź.

[...]

No to dla Ciebie jest ostatnie zdanie z cytatu powyżej.
Na lewy zjeżdżaj nie bliżej niż 100 m przed skrętem w lewo.

Data: 2020-08-31 15:37:57
Autor: Poldek
W dniu 2020-08-31 o 15:26, Cavallino pisze:

No to dla Ciebie jest ostatnie zdanie z cytatu powyżej.
Na lewy zjeżdżaj nie bliżej niż 100 m przed skrętem w lewo.

Próbowałem tak jeździć, teoretycznie było pięknie, a w realu okazywało się, że 100 m przed skrzyżowaniem, to już nie mogę zjechać na lewy, bo akurat ktoś nim już jedzie i to nie jeden, tylko sznur. Kończyło się to zatrzymywaniem na prawym z włączonym lewym kierunkowskazem i trąbieniem na mnie przez w...wionych kierujących pragnących jechać dalej prawym pasem prosto/w prawo. Więc odzwyczaiłem się od takiej jazdy.

Data: 2020-08-31 18:31:08
Autor: Cavallino
W dniu 31-08-2020 o 15:37, Poldek pisze:
W dniu 2020-08-31 o 15:26, Cavallino pisze:

No to dla Ciebie jest ostatnie zdanie z cytatu powyżej.
Na lewy zjeżdżaj nie bliżej niż 100 m przed skrętem w lewo.

Próbowałem tak jeździć,

A nie możesz po prostu jechać jak inni, tylko cudować ze swoimi własnymi prędkościami?
Jak nie ogarniasz ruchu, to może lepiej autobusem?

Data: 2020-08-31 20:02:51
Autor: mk4
On 2020-08-31 15:37, Poldek wrote:
[...]

Z tych twoich opisow wychodzi, ze masz jakies fundamentalne problemy w prowadzeniu pojazdu.
Zamiast po prostu dynamicznie dostosowywac styl jazdy do panujacej sytuacji ty stosujesz jakies wlasne praktyki i sa z tego same problemy.
A to nie udaje ci sie zjechac spowrotem na prawy pas po wyprzedzaniu, a to znow zajac wlasciwej pozycji do skretu w lewo nie blokujac wczesniej lewego pasa.

Same problemy. A moze wystarczy po prostu dostosowac sie do sytuacji. Przyspieszyc kiedy trzeba, zwolnic kiedy trzeba. A nie blokowac droge jazda na tempomacie.

--
mk4

Data: 2020-09-01 01:08:42
Autor: Poldek
W dniu 2020-08-31 o 20:02, mk4 pisze:
On 2020-08-31 15:37, Poldek wrote:
[...]

Jak ktoś ma chęć owinąć się na latarni, albo odpowiadać za zabicie pieszego na pasach, to niech zapierdala. Ja mam dzieci i nie potrzebuję takich urozmaiceń.

Data: 2020-09-01 17:18:06
Autor: mk4
On 2020-08-31 15:37, Poldek wrote:
[...]

No to kulaj sie prawym pasem i nie przeszkadzaj innym. Tak jak przepisy mowia. Nikt nie kaze ci szalec ani sie scigac przeciez.
A dobry kierowca to nie taki, ktory w malpi sposob stosuje sie zawsze do przepisow tylko taki, ktory sie dostosowuje do sytuacji.

Zreszta ta sytuacja taka byla. Miales goscia przez jakis czas na z tylu i ewidentnie chce pojechac szybciej - no to przyspiesz troche, zeby znalezc miejsce na prawym i zjechac. Albo zwolnij zeby zjechac. Zrob cos aby ta sytuacje rozwiazac. W ramach rozsadku. A tutaj przyspieszenie na chwile o 10km/h i zjechanie byloby zdecydowanie w ramach rozsadku.

A nie bedziesz kulal sie przez 3km z predkoscia wieksza o 1km/h od pojazdu na prawym pasie. No i jednczesnie utyskiwal, ze przeciez wyprzedzasz i ze nie ma gdzie zjechac.

Nie ma bo sam do tego doprowadzasz, zeby nie bylo. Chyba to dosc jasno widoczne, ze sam tworzysz swoje problemy i w sumie - jak sie okazalo doprowadzasz do sytuacji niebezpiecznych. Bo pewnie gdybys zamiast kulac na tempomace na chwile przyspieszyl i zjechal to zadnego incydentu by nie bylo. Zatem jestes wspoltworca calej sytuacji. Warto sie nad tym jednak zastanowic.

--
mk4

Data: 2020-09-01 17:30:02
Autor: Mateusz Viste
2020-09-01 o 17:18 +0200, mk4 napisał:
Bo pewnie gdybys zamiast kulac na tempomace na chwile przyspieszyl i
zjechal to zadnego incydentu by nie bylo.

A tu CYK suszarka. Opłacisz mu wtedy rachunek, i odbierzesz punkty?

Mateusz

Data: 2020-09-01 18:30:41
Autor: mk4
On 2020-09-01 17:30, Mateusz Viste wrote:
2020-09-01 o 17:18 +0200, mk4 napisał:
Bo pewnie gdybys zamiast kulac na tempomace na chwile przyspieszyl i
zjechal to zadnego incydentu by nie bylo.

A tu CYK suszarka. Opłacisz mu wtedy rachunek, i odbierzesz punkty?

I obudziles sie ...

Jak jest staly fotoradar to wiadomo ze jest, wiec te 100-150 metrow mozna odczekac i nikt tutaj nie bedzie mial nic naprzeciwko. Poza tym one stoja czesto tam gdzie moze byc mniej bezpiecznie. To i wszyscy specjalnie zwalniaja w tymi miejscu.

A gliny za mniej niz +20 raczej nie zatrzymuja nawet. Zreszta tez wiadomo, ze stoja.

Wiec to twoje cyk to po prostu zwykle histora w stylu "a gdyby tam twoja corka czy babcia szla". Zreszta jak rozumiem mowimy o poruszaniu sie w zakresie 50-70 a nie 90-110 - wiec nie opowiadajmy bajek.
Zreszta

--
mk4

Data: 2020-09-01 19:35:39
Autor: Mateusz Viste
2020-09-01 o 18:30 +0200, mk4 napisał:
Wiec to twoje cyk to po prostu zwykle histora w stylu "a gdyby tam
twoja corka czy babcia szla".

Zupełnie nie taka historia. Ot, ciekaw byłem czy nawołując publicznie
do popełniania wykroczeń jesteś gotów ponieść za nie odpowiedzialność.
Najwyraźniej nie - po prostu lubisz sobie popisać w internecie.

Mateusz

Data: 2020-09-04 18:35:01
Autor: mk4
On 2020-09-01 19:35, Mateusz Viste wrote:
[...]

Jak nie jak tak. Przeciez to co napisałes jest kompletnie z d wyjete co
co pozwolilem sobie podkreslic.

No i widac, ze jestes juz niezle cie przerylo skoro zaczynasz widziec tu gdzies nawolywanie. No nic, ale takie zaczyna być społeczeństwo - tchórzy i konfidentow.

A swoja droga jesli zdarzy mi sie, ze:

po 1) przekrocze predkosc znacznie - czyli dajmy na to o wiecej niz 25-30 (bo nie walmy sciemy - do tej predkosci to nei przekroczenie i czesto nawet nie zatrzymuja na to zeby sie ni ekompromitowac)
po 2) wykaze sie slepota i brakiem orientacji nie zauwazając fotoradaru
po 3) to samo jak wyzej tlko patrolu policji

to znaczy ze centralnie złajziłem i zapłace. Ale coz w tym odkrywczego?

<nawolywanie>
Dlatego też jeśli ktos miałby łajzić regularnie to polecam mu jazdę autobusem, ewentualnie prawym pasem z baczna obserwacja tego co sie wkoło dzieje.
<nawolywanie> ;)

A nie tempomacik lewy pas (no bo te wjazdy, wyjazdy, drogi podporzadkowane - a nawet zatoczki), moze słuchaweczki, klapki na oczy i turlamy sie.

--
mk4

Data: 2020-09-04 19:41:43
Autor: Mateusz Viste
2020-09-04 o 18:35 +0200, mk4 napisał:
Jak nie jak tak. Przeciez to co napisałes jest kompletnie z d wyjete
co co pozwolilem sobie podkreslic.

Znaczy za nadmierną prędkość nie sposób dostać rachunku? Z mojego
doświadczenia wynika jednak zupełnie co innego. Fakt - w Polsce od
kilkunastu lat trudniej, ale jednak da się.

No i widac, ze jestes juz niezle cie przerylo skoro zaczynasz widziec
tu gdzies nawolywanie. No nic, ale takie zaczyna być społeczeństwo - tchórzy i konfidentow.

....pisze anonimowy internauta, odważnie chowając się za 3-znakowym
nickiem.

A nie tempomacik lewy pas (no bo te wjazdy, wyjazdy, drogi podporzadkowane - a nawet zatoczki), moze słuchaweczki, klapki na
oczy i turlamy sie.

W mieście jednak człowiek się raczej turla. Teren zabudowany to nie
jest miejsce na wyścigi - ograniczenie 50 km/h nie służy tylko do
tego, by utrudniać życie niedoszłym rajdowcom.

Mateusz

Data: 2020-10-25 14:45:56
Autor: kk
On 2020-09-04 19:41, Mateusz Viste wrote:
[...]

Daruj, jak trzeba jechać 50 to to czuć a nie dlatego, że postawiono tabliczkę terenu zabudowanego. Jest bardzo wiele dróg w terenie zabudowanym na których można w danych okolicznościach jechać grubo szybciej. Bo warunki zmieniają się, a oznakowanie nie. Ludzie nie reagują na oznakowanie dodatkowe, takie jak np że będzie przejście. Tylko w imię tego ograniczenia prędkości mają jakikolwiek sens. Ale osobiscie uważam, że wystarczą 3 kolory trudności drogi.

Data: 2020-10-25 17:04:58
Autor: ąćęłńóśźż
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Tępy umysł nie zrozumie, że ograniczenie prędkości może służyć np. zmniejszeniu emisji hałasu.

-- -- -

Data: 2020-10-25 17:59:59
Autor: Budzik
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

Tępy umysł nie zrozumie, że ograniczenie prędkości może służyć np.
zmniejszeniu emisji hałasu.

Na wielu osiedlach postawiono progi zwalniajace.
Wszystko mozna o nich powiedziec ale nie to ze zmniejszaja hałas...

--
Pozdrawia... Budzik
Imieniny należy obchodzić - jeżeli nie własne - to szerokim łukiem.

Data: 2020-10-25 20:58:29
Autor: Uzytkownik
W dniu 2020-10-25 o 18:59, Budzik pisze:
Użytkownik ąćęłńóśźż a@e.pl ...

[...]

300m od mojego domu wybudowano autostradę, ale nie stanowi ona żadnej uciążliwości, bo trasa poprowadzona jest w wykopie.

Za to droga lokalna przecinająca tę autostradę, przebiegająca od mojego domu ok. 30m to horror, bo pomimo terenu zabudowanego i ograniczenia do 50km/h dzień i noc zapierdalają nią tępi debile za kierownicą z prędkościami grubo ponad 100km/h. Największą uciążliwością jest szum opon, który słychać bardzo głośno jak auto jest na moście ponad tą autostradą czyli oddalone jeszcze 300m od zabudowań. Bardzo uciążliwy jest też ryk motocykli.

Ponadto co jakiś czas giną na tym odcinku rowerzyści, bo debile wzajemnie się wyprzedzają przy prędkościach grubo ponad 100km/h. Często dochodzi do wypadków na 2 skrzyżowaniach. Jedno skrzyżowanie pod moim domem, a drugie oddalone jakieś 500-600m od mojego domu za autostradą. Problem jest w tym, że droga prosta, mocno z górki, a miejscowość ciągnie się przez ok. 3km z tym, że pomiędzy zabudowaniami z jednego i z drugiego końca miejscowości jest prawie 2km pustej przestrzeni bez przyległej zabudowy. Pomimo, że cały czas się jedzie przez miejscowość to ponosi większość idiotów za kółkiem. Mało kto tu jedzie z dozwoloną prędkością. Nie zważają na skrzyżowania, na pieszych oraz rowerzystów. Często podmuchy pędzących ciężarówek zdmuchują rowerzystów z jezdni. Dodatkowy problem stanowi to, że nie ma pobocza, a w zarządzie dróg siedzą sami debile i zabójcy, którzy wymyślili, aby zamiast pobocza czy chodnika porobić betonowe koryta do odprowadzania wody. Przez to rowerzysta muszący uciec z jezdni przed pędzącymi lub wyprzedającymi się debilami, musi się wypierdolić.

Data: 2020-10-25 23:56:02
Autor: Kubuś Puchatek
W dniu 25.10.2020 o 20:58 Uzytkownik <adres@serwer.pl> pisze:

[...]

Spoko, zaraz ktoś Ci odpisze, że "Daruj, jak trzeba jechać 50 to to czuć a  nie dlatego, że postawiono tabliczkę terenu zabudowanego. Jest bardzo  wiele dróg w terenie zabudowanym na których można w danych okolicznościach  jechać grubo szybciej."
Efekty, jak widać.
Kamil

Data: 2020-11-03 14:15:49
Autor: kk
On 2020-10-25 23:56, Kubuś Puchatek wrote:
[...]

I jeszcze "Samochody są po to by przemieszczać się szybko a nie wolno".

Efekty, jak widać.

Nie ma jak krajówka na której zrobiono pas spowalniający na środdku drogi. No i teraz mieszkańcy nawet zauważyli, że nie mogą przejechać normalnie przez tę swoją wieś.

Data: 2020-11-03 20:27:51
Autor: Pete
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Hello, kk.
On 03.11.2020 14:15 you wrote:

> Nie ma jak krajówka na której zrobiono pas spowalniający na środdku > drogi. No i teraz mieszkańcy nawet zauważyli, że nie mogą przejechać > normalnie przez tę swoją wieś.

Na krajowej nie wolno.

--
Pete

Data: 2020-10-26 09:59:59
Autor: Budzik
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Użytkownik Uzytkownik adres@serwer.pl ...

[...]

To byc moze tam powinni cos zrobić.
Ja tylko mowie ze progi zmniejszaja predkosc ale w okoli progu nie zmniejszaja hałasu bo ludzie zwalniaja, przejezdzaja próg i ruszaja.
I jak masz szczescie miec dom dokładnie na wysokosci progu...

Wspolczuje. Walcz o swoje.

--
Pozdrawia... Budzik
które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka.    Frank Herbert

Data: 2020-10-26 10:26:10
Autor: Jan Basałyk
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Na obszarze zabudowanym powinna byc dozwola jazda kazdym pasem, bo to, co obowiazuje teraz jest bezsensowne i nieżyciowe, co potwierdza nie tylko ta dyskusja, ale ogólnie obserwacja ruchu w tego typu warunkach.  A komu się spieszy i przekracza 50 km/h (czy 70 km/h - (tez mała predkosc notabene)) to może sobie skakać z lewa na prawo itd....  I wtedy nikt do nikogo nie mialby pretensji.    Obecny przepis na obszarze zabudowanym generuje tylko agresję tzw. piratów drogowych  (PS. zazwyczaj przekraczam 50 km/h na ulicach przelotowych dwujezdniowych (i to znacznie), zeby nie bylo...)

Data: 2020-10-27 08:18:23
Autor: Cavallino
W dniu 26-10-2020 o 18:26, Jan Basałyk pisze:
Na obszarze zabudowanym powinna byc dozwola jazda kazdym pasem, bo to, co obowiazuje teraz jest bezsensowne i nieżyciowe,

Niby dlaczego?
Bo kapelusze wolą lewym?
Wręcz przeciwnie - mandaty powinny sypać się gęsto, za jazdę pasem innym niż prawy.

Data: 2020-10-27 11:54:34
Autor: ąćęłńóśźż
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Dlatego, że pojemność drogi jest wówczas większa.
Załóżmy, że przy prędkości miejskiej musisz trzymać dystans do poprzednika równy 30 metrów odległości (czy inny, ten dystans zmienny jest zależnie od warunków).
Przy trzech pasach i jeździe "w szachownicę" pojemność drogi zwiększa się trzykrotnie w porównaniu do jazdy samym prawym pasem.

-- -- -
Niby dlaczego?

Data: 2020-11-03 14:38:15
Autor: kk
On 2020-10-27 08:18, Cavallino wrote:
[...]

Przecież można prawym wyprzedzać.

Data: 2020-11-03 15:59:54
Autor: Budzik
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Użytkownik kk kk@op.pl.invalid ...

[...]

Nie mozna bo i na lewym i na prawym jest ruch.
Nie rozumiesz ze ksieciunio tak naprawde postuluje wolny pas dla siebie? ;-)

--
Pozdrawia... Budzik
"Każdy kiedyś osiągnie najwyższy stopień niekompetencji

Data: 2020-11-03 14:30:38
Autor: kk
On 2020-10-26 18:26, Jan Basałyk wrote:
[...]

Ale czemu tylko w mieście. Za miastem warunki do jeżdżenia lewym i wyprzedzania prawym są jeszcze lepsze. Jeszce mniej sensu w zjeżdżaniu na prawy.

Data: 2020-10-26 13:43:36
Autor: ąćęłńóśźż
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Nie dorabiaj teorii do sqrwysyństwa.

-- -- -
progi zmniejszaja predkosc ale w okoli progu nie zmniejszaja hałasu bo ludzie zwalniaja, przejezdzaja próg i ruszaja.

Data: 2020-10-26 18:38:46
Autor: TomN
Jan Basałyk w <news:3425e9a3-9b71-4738-8ae1-ac3a089e61fcngooglegroups.com>:

Na obszarze zabudowanym powinna byc dozwola jazda kazdym pasem,

Jesteś IDIOTĄ i dobrze ci z tym...

Nie po to przepisy brzmią:
Art. 16. 1. Kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny.

Chciałbyś zapierdalać "pod prąd" cieciu tympy! Niedoczekanie tfoje...

--
'Tom N'

Data: 2020-10-26 11:27:46
Autor: Jan Basałyk
poniedziałek, 26 października 2020 o 18:38:51 UTC+1 TomN napisał(a):
Jan Basałyk w <news:3425e9a3-9b71-4738...googlegroups.com>:
> [...]
Jesteś IDIOTĄ i dobrze ci z tym... Nie po to przepisy brzmią: Art. 16. 1. Kierującego pojazdem obowiązuje ruch prawostronny. Chciałbyś zapierdalać "pod prąd" cieciu tympy! Niedoczekanie tfoje... -- 'Tom N'
Spokojnie. Po co wyzwiska?  Nie rozmawiasz ze swoją rodziną.
Przeciez w watku jest mowa o jezdni dwupasowej jednokierunkowej na obszarze zabudowanym i wiadomo, ze o takim przypadku piszę,.   Obecne przepisy są złe i powinna byc dozwolona jazda kazdym pasem jezdni jednokierunkowej.   Predkosc dopuszczalna to u nas 50 km/h (czasami szybciej tj 70, co i tak jest wolno), pełno skrzyzowan i wyjazdów, wiec wymóg jazdy prawem pasem  sprowadza sie do skakania z lewa na prawo przez tych, którzy przestrzegaja ograniczen predkosci, natomiast tzw "piraci" maja sie za poszkodowanych, bo ktos ich blokuje, i chocbys jechał 100tka to i tak zawsze kogos "zablokujesz".  No durnowaty przepis, czego dowodem jest spór w tym watku.

Data: 2020-10-27 08:19:01
Autor: Cavallino
W dniu 26-10-2020 o 19:27, Jan Basałyk pisze:
[...]

Spokojnie. Po co wyzwiska?

Zasłużyłeś.
Wypad z tej grupy z kapelusznictwem.

Data: 2020-11-03 14:36:56
Autor: kk
On 2020-10-27 08:19, Cavallino wrote:
[...]

Wręcz przeciwnie. Gość wyraźnie napisał, że jeździ sprawnie i tylko nie widzi potrzeby zwalniania lewego jak ktoś może prawym wyprzedzić. Ja to podzielam. Zastanawiam się tylko czy poza miastem jest inaczej. Może ta reguła wcale nie ma sensu, może jest zaszłością.

Data: 2020-10-26 18:52:57
Autor: TomN
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Jan Basałyk w <news:3425e9a3-9b71-4738-8ae1-ac3a089e61fcngooglegroups.com>:

Na obszarze zabudowanym powinna byc dozwola jazda kazdym pasem,

Idota?
--
'Tom N'

Data: 2020-10-26 19:59:58
Autor: Budzik
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Użytkownik Jan Basałyk jan.basalyk@gmail.com ...

[...]

Nie przesadzajmy, przewaznie nie generuje.
Ludzie przeciez dokładnie tak jezdza, jak jest duzy ruch to zajmuja wszystkie pasy, skoczkowie lataja miedzy pasami a wiekszosc po prostu jedzie.
Sytuacja opisywana przez Poldka? była raczej wyjątkiem od reguły.

--
Pozdrawia... Budzik
Jakiś czas temu pisałem, że przydałoby się stworzyć pl.rec.gry.rpg.towarzyskie

Data: 2020-10-25 11:57:53
Autor: kk
On 2020-09-01 18:30, mk4 wrote:
On 2020-09-01 17:30, Mateusz Viste wrote:
[...]

Wręcz przeciwnie, stoją tam gdzie jest wygodnie łapać.
http://niusy.pl/@youtube.com/acm

A gliny za mniej niz +20 raczej nie zatrzymuja nawet. Zreszta tez wiadomo, ze stoja.

A wiaodmo, no to nie ma tmeatu.

[...]

MZ całkiem sensowne tłumaczenie. Ludzie nie bez powodu utrzymują mniejszą prędkość. Powodem może być stacjonarny fotoradar, suszarka, cokolwiek.

Data: 2020-09-01 17:34:04
Autor: J.F.
On 2020-09-01 01:08, Poldek wrote:
W dniu 2020-08-31 o 20:02, mk4 pisze:
[...]
Zreszta ta sytuacja taka byla. Miales goscia przez jakis czas na z tylu i ewidentnie chce pojechac szybciej - no to przyspiesz troche, zeby

Nie tak ewidentnie, skoro dopiero tuz przed skrzyzowaniem sie zdecydowal
wyprzedac z prawej :-)

znalezc miejsce na prawym i zjechac. Albo zwolnij zeby zjechac.

No nie wiem, czy zwolnienie cos da. Na prawym moga jechac zbyt szybko :-)
Co prawda ten z tylu jakos znalazl miejsce - ale nie wiemy czy wczesniej bylo

A druga sprawa - kolega chcial skrecic w lewo.
A za tym busikiem z tylu pewnie byla cala kolejka szybkich ... i jak wted

Data: 2020-09-01 18:33:35
Autor: mk4
On 2020-09-01 01:08, Poldek wrote:
[...]

No tak, ale wczesniej jechal za delikwentem z kilomentr liczac na to, ze ten sie w koncu ogarnie i zjedzie. W koncu popuscil ;)

No tak, chcial. Sam napisal, ze za kilometr... :)

--
mk4

Data: 2020-09-01 17:42:39
Autor: J.F.
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
No i cos mi nie wyszlo, a cancel nie dziala

On 2020-09-01 01:08, Poldek wrote:
[...]

:-)
Co prawda ten z tylu jakos znalazl miejsce - ale nie wiemy czy
wczesniej tez było.

A druga sprawa - kolega chcial skrecic w lewo.
A za tym busikiem z tylu pewnie byla cala kolejka szybkich ... i jak
wtedy ma wrocic na lewy pas ?

Zrob cos aby ta sytuacje rozwiazac. W ramach rozsadku. A tutaj przyspieszenie  na chwile o 10km/h i zjechanie byloby zdecydowanie w ramach rozsadku.

Jechanie z dopuszczalna predkoscia wydaje sie bardzo "w ramach rozsadku", a kolega nawet ciut szybciej jechal :-)

A potem klne na takich zolwi, dobiora sie parami, ani z prawej, ani z lewej :-(

[...]

No ale przepisowo jedzie :-P

[...]

Hm ...

Zatem jestes wspoltworca calej sytuacji.

No powiedzmy ...

J.

Data: 2020-09-01 18:37:19
Autor: mk4
On 2020-09-01 17:42, J.F. wrote:
No i cos mi nie wyszlo, a cancel nie dziala
Jechanie z dopuszczalna predkoscia wydaje sie bardzo "w ramach rozsadku", a kolega nawet ciut szybciej jechal :-)

Taaa, faktycznie ;)

A potem klne na takich zolwi, dobiora sie parami, ani z prawej, ani z lewej :-(

Ano wlasnie - normalnie samo sie tak robi, nikt nie jest winny. Wszyscy przepisowo a finalnie cztery litery wychodza ;)

[...]

Taaa ;)

[...]

No kurcze - tak jest. W koncu jak ci zajumaja rower to jestes uwiklany w sprawe kradziezy - tak czy nie.

A jak go nie zabezpieczyles to wrecz prawie wspolwinny ;)

--
mk4

Data: 2020-09-03 01:08:23
Autor: Poldek

On 2020-09-01 01:08, Poldek wrote:
[...]

No właśnie o to chodzi, że nie znalazł miejsca.

On 2020-09-01 01:08, Poldek wrote:
[...]

Czyli od początku zaplanował, że uderzy w mój samochód.
A następnie stanął jak wryty gdyż były tam światła i przejście zaraz za sygnalizatorem przejście dla pieszych, a wstrzelił się prosto w czerwone. Nic dodać, nic ująć.

Data: 2020-10-07 16:28:51
Autor: Budzik
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Użytkownik Poldek pugilares@intgeria.eu ...

Jak ktoś ma chęć owinąć się na latarni, albo odpowiadać za zabicie
pieszego na pasach, to niech zapierdala. Ja mam dzieci i nie
potrzebuję takich urozmaiceń.

Nie przesadzajmy.
Najczesciej sie udaje a ze raz na tydzien taki co umie dynamicznie wjechac komus przed maske sie nie wyrobi i zablokuje pol miasta w godzinach szczytu to nie ma sie co przejmowac :) Wliczone w cene.

--
Pozdrawia... Budzik
"Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

Data: 2020-10-25 11:51:45
Autor: kk
On 2020-08-31 15:37, Poldek wrote:
[...]

Zaraz, zaraz, wikłasz swoje dzieci w prowadzenie po dorgach publicznych? To karygodne.

Data: 2020-10-25 11:50:26
Autor: kk
On 2020-08-31 20:02, mk4 wrote:
On 2020-08-31 15:37, Poldek wrote:
[...]

No gdyby nie jechał na tempomacie to by chyba nie wjechał w tego co go wyprzedził. Ale czy tak dynamicznie jadąc nie wywołałby znieciepliwienia u tych co za nim to wcale nie jest pewne. Ludzie patrzą ze swojej perspketywy.

Data: 2020-08-31 23:55:30
Autor: Akarm
W dniu 2020-08-31 o 15:37, Poldek pisze:

[...]

O rany! Ja nawet jadąc rowerem takich problemów nie mam.
Przesiądź się do komunikacji publicznej. Tak będzie z korzyścią dla wszystkich i bezpieczniej dla ciebie.

--
-          Akarm

Data: 2020-10-07 16:59:54
Autor: Budzik
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Użytkownik Akarm akarmWYWAL@wp.pl ...

[...]

Nie przesadzaj. 100 metrów to przeciez jadac samochodem nie jest duza odległosc.
Mozna spokojnie pas zmienic wczesniej zamiast przeskakic na ostatnia chwile.
Ale tu sami rajdowcy, koncentracja 100%, maksymalne wykorzystanie mozliwości samochodu i napierdalanka od swiateł do swiateł ;-DDD

Data: 2020-08-31 16:30:10
Autor: J.F.
Użytkownik "Poldek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:riis91$1dp1$1@gioia.aioe.org...
[...]

No ba, od tego przeciez watek zaczales, tylko tu komus 2m zabraklo :-)

lubię tego i sam tak nie robię. Mam taki styl jazdy, że utrzymuję bezpieczną odległość.

Jak wiekszosc. Chyba, ze mgla na autostradzie wyjdzie, to sie okazuje co ich odstep jest warty :-)

Tylko przy twoich predkosciach ... u mnie bym powiedzial, ze wyprzedzajacy szybko odskoczy dalej, aczkowiek czasem cos sie dzieje i on musi hamowac ...

I pewnie narzekasz, ze ci wjezdzaja w ten bezpieczny odstep :-)

[...]

A to Cavallino dobrze radzi - lewy pas nie jest dal ciebie :-P

J.

Data: 2020-09-01 23:57:46
Autor: Frakon
Agresywne. zgłupiał ?
Użytkownik "Cavallino" <CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości
[...]

Cavallino
Czyś ty zgłupiał ?  Przecież to jest wymuszenie pierwszeństwa
podczas zmiany pasa ruchu.

Data: 2020-09-02 10:39:07
Autor: Frakon
Agresywne. Wymuszanie.
[...]

Cavallino,
PLONK za wymuszanie pierwszeństwa przy zmianie pasa.

Data: 2020-09-03 01:09:53
Autor: Poldek
Agresywne. zgłupiał ?
W dniu 2020-09-02 o 07:11, Cavallino pisze:
[...]

Patrz w lusterka. Młotocykle są wszędzie...

Data: 2020-09-04 18:47:34
Autor: mk4
Agresywne. zgłupiał ?
On 2020-09-01 23:57, Frakon wrote:
[...]

Formalnie zdaje sie warunkow nie spełnia. Wyglada to na jakis interpretacyjny widzimisizm.

--
mk4

Data: 2020-10-07 16:28:51
Autor: Budzik
[...]

2 metry to zdecydowanie za duzo.
Powinien gwałtownie zmienic pas na prawy maks 10 cm po tym jak jego tył znajdzie sie przed wyprzedzanym delikwentem. :))

Cavallino - jeżeli auta jada 60 na godzine to obowiazuje jakis minimalny dystans miedzy nimi. Specjalisci mowia ze to jest 30 metrów.
Wiec wjezdzanie 2 metry przed maskę to zwykłe buractwo.

--
Pozdrawia... Budzik
Tomasz Waszczynski: "Ja się zastanawia, czy czekoladki z alkoholem

Data: 2020-10-07 22:58:22
Autor: Cavallino
W dniu 07-10-2020 o 18:28, Budzik pisze:
Użytkownik Cavallino CavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl ...

Odhibernowali Cię?
Temat jest skończony od dawna.

Data: 2020-08-31 14:31:12
Autor: ąćęłńóśźż
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
W sumie to ciekawe, czy Kawalino na czteropasmówce wyprzedza na trzeciego i natychmiast zjeżdża na prawy skrajny pas.

-- -- -
Bo zjechać na prawy powinieneś od razu po wyprzedzeniu delikwenta poruszającego się prawym pasem.

Data: 2020-09-01 12:01:30
Autor: K
On 31/08/2020 13:31, ąćęłńóśźż wrote:
W sumie to ciekawe, czy Kawalino na czteropasmówce wyprzedza na trzeciego i natychmiast zjeżdża na prawy skrajny pas.

Tak, ale stopniowo. Po drodze na skrajny prawy na kazdym kolejnym pasie testuje hamulce wczesniej wyprzedzonemu odzyskujac w ten sposob cenne megawaty, ktore sie moga pozniej przydac do klimatyzacji jednoczesnie dajac nauczke tepym chujom jadacym nie swoim pasem.

Data: 2020-09-01 12:49:21
Autor: K
On 01/09/2020 12:11, Cavallino wrote:
[...]

Oj juz nie badz taki brutalny dla mnie ;) Troche dystansu do siebie samego, troche wiecej poczucia humoru.

Data: 2020-09-01 13:53:24
Autor: Cavallino
W dniu 01-09-2020 o 13:49, K pisze:

Oj juz nie badz taki brutalny dla mnie ;) Troche dystansu do siebie samego,

Tylko co to ma wspólnego z Twoim żałosnym hejtem?
Przecież chodzi tylko o Twoją upierdliwość, sam hejt mam gdzieś, tylko że nudzisz strasznie w co drugim poście.

Oj musi Cię ta zawiść boleć, oj musi.....

Ale mógłbyś znaleźć inne miejsce do leczenia swoich kompleksów, zamiast tutaj śmiecić.

Data: 2020-09-01 12:58:24
Autor: K
On 01/09/2020 12:53, Cavallino wrote:
[...]

Moge Ci zarzucic dokladnie to samo ale zostawmy juz to :D

Data: 2020-09-03 08:01:30
Autor: Uzytkownik
W dniu 2020-08-31 o 13:18, Poldek pisze:
Jeżeli w jadąc 60@50 chcę zjechać z lewego na prawy, spoglądam w prawe lusterko i widzę, że prawym pasem porusza się pojazd wyglądający na to, że jedzie z większą prędkością niż moja, to co - wolny, czy nie wolny?

W tej sytuacji oznacza to ni więcej ni mniej tylko jesteś zawalidrogą, zmuszającym do wyprzedzania Ciebie prawą stroną. Ponadto nie wiesz do czego służą kierunkowskazy.

Czy to tak trudno jest to pojąć?

Jeżeli tego nie ogarniasz i nie potrafisz zmieniać pasów ruchu to znaczy, że nie nadajesz się do prowadzenia pojazdów po drogach publicznych. Poza tym kierunkowskazy służą do zasygnalizowania zamiaru zmiany kierunku jazdy lub zmiany pasa ruchu, a nie do ozdoby czy też sygnalizowania manewru. Gdybyś wcześniej zasygnalizował zamiar zmiany pasa ruchu z lewego na prawy to zapewne nikt by Cię nie wyprzedzał prawym pasem.

Wybacz, ale Twoje tłumaczenia są tak idiotyczne, że zastanawiam się czy aby na pewno masz Prawo Jazdy?

Data: 2020-09-04 11:33:11
Autor: Poldek
W dniu 2020-09-03 o 08:01, Uzytkownik pisze:
[...]

Nigdy nikogo nie zmuszam do wyprzedzania.

Data: 2020-09-04 18:44:13
Autor: mk4
On 2020-09-04 11:33, Poldek wrote:
[...]

Skoro nie chcesz zjechac na prawo a jest tam nawet miejsce do wyprzedzenia to jednak zmuszasz.

Oczyscie mozesz to sobie racjonalizowac i zaklinac rzeczywistosc. No ale jest jak jest.

--
mk4

Data: 2020-09-05 12:35:07
Autor: Poldek
W dniu 2020-09-04 o 18:44, mk4 pisze:
On 2020-09-04 11:33, Poldek wrote:
[...]

Nie ma przymusu wyprzedzania. A tym bardziej ja nie posiadam takiej mocy, żeby kogokolwiek do wyprzedzania zmusić.

Data: 2020-08-31 12:29:20
Autor: ąćęłńóśźż
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Ciebie to nie dotyczy, bo elektrycznie niezapierdalasz prawym.

-- -- -

Data: 2020-10-25 11:37:13
Autor: kk
On 2020-08-31 12:17, Cavallino wrote:
[...]

W mieście? Wydumany problem.

Data: 2020-08-31 20:22:54
Autor: Shrek
W dniu 31.08.2020 o 11:40, Poldek pisze:

Tak jest, własnym nagraniem chciał przekonać policjantów, że to ja powinienem zostać ukarany, bo jechałem za wolno i zbyt długo lewym pasem. Nie udało mu się przekonać policjantów.

A nie było to tak, że jak już się pogodził że on placi, to chciał żeby ci się przynajmniej za zamulanie dostało? Tak czy inaczej dzban, albo coś koloryzujesz;)

--
Shrek

Data: 2020-09-01 07:47:03
Autor: Poldek
W dniu 2020-08-31 o 20:22, Shrek pisze:
[...]

Raczej wyglądał mi na inteligentnego i dynamicznie rozpędzającego się i hamującego w odpowiednich miejscach, dostosowującego jazdę do warunków, nie blokującego, tylko mu akurat nie wyszło.

Data: 2020-09-01 18:23:48
Autor: Shrek
W dniu 01.09.2020 o 07:47, Poldek pisze:
[...]

No to się zdecyduj "czy mu nie wyszło", czy specjalnie;)

--
Shrek

Data: 2020-09-03 01:12:05
Autor: Poldek
W dniu 2020-09-01 o 18:23, Shrek pisze:
[...]

Na takiego wyglądał w rozmowie przy policjantach.
Po obejrzeniu nagrania z jego kabiny okazało się, że to patologia jadąca w samochodzie.

Data: 2020-10-07 16:59:54
Autor: Budzik
Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł
Użytkownik Shrek 1@wp.pl ...

[...]

Niektorzy sa po prostu pojebani.
Kiedys zaparkowałem w jednym miejscu. Z parkingu wyjezdzał gosc i zahaczył o moje auto. I tłumaczy mi ze zle stanałem, ze tu jest zakaz a on sie spieszy.
Ja mu tłumacze ze tu nie ma zakazu ale nawet gdyby był to on nie ma zadnego prawa wyjezdzac ocierajac moje auto.
 Ale mowie mu ze swinia nie jestem, mozemy sie dogadac.
A on ze 50zł moze mi dac.
No to policja.

Przyjechali, tłumaczą kolesiowi to samo co ja, on juz skruszony i mowi ze ok, przyjmuje mandat ale ze ja tez mam dostac mandat za złe parkowanie.
A oni na niego zdziwieni - przeciez ten pan tu dobrze parkuje, tu nie ma zakazu.

Jego mina bezcenna... Miałem wrazenie ze od poczatku wiedzial, ze on zapłaci ale na złosc chciał zrobic zebym ja tez zabulił... ;-DDDD

Na marginesie z jego OC dostałem niecałe 800zł, jakby dał 200 to bym słowa nie powiedział i byśmy sie w spokoju rozjechali...

--
Pozdrawia... Budzik
Adam 'Sherwood' Zaparciński: "Polecam gorąco kaski na rower."

Data: 2020-10-25 11:22:52
Autor: kk
On 2020-08-31 11:40, Poldek wrote:
[...]

No ale nas trochę przekonał :-)

Data: 2020-10-25 12:59:59
Autor: Budzik
[...]

Ilu was tam siedzi? Chyba ze mowisz o głosach w swojej głowie? ;-D

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2020-08-31 12:48:54
Autor: J.F.
Użytkownik "Przemek Jedrzejczak"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:6ac28145-d982-4199-9729-2629836af86ao@googlegroups.com...
[...]

Powinna, ale tez on powinien uwazac co mowi do rejestratora.
Bo z jego kamery sprawa moze wygladac tak, ze chcial wyprzedzic zawalidroge, a ten najwyrazniej przyspieszyl w czasie wyprzedzania, i dlatego trafil mu w bok, zamiast przed niego :-)

J.

Data: 2020-09-01 09:39:18
Autor: K
On 31/08/2020 08:32, Przemek Jedrzejczak wrote:
[...]

Dokladnie tak by sie to skonczylo w kazdym cywilizowanym kraju na zachod od Odry. Malo tego 24h by spedzil w areszcie.

Data: 2020-10-25 11:36:06
Autor: kk
On 2020-08-31 09:32, Przemek Jedrzejczak wrote:
[...]

Czego się spodziewasz po tych badaniach? Może nogę mu podłóż lub tp

PS oczywiscie zrobiles kopie ? zamaz tablice i dawaj online :-)

Mnie ciekawi o jakim ukaaraniu mowa.

Agresywne zepchnięcie z drogi @450 zł