Agresywny kierowca Volvo atakuje motocyklist ─Ö

Data: 2015-04-28 23:48:41
Autor: Thomas
Agresywny kierowca Volvo atakuje motocyklist ─Ö
Czy już to do Was dotarło?
Co Wy na to?
https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=WAT2DYmttMo

Data: 2015-04-29 03:50:41
Autor: pk
Agresywny kierowca Volvo atakuje motocyklistŕ
Agresywny kierowca motocykla atakuje Volvo:

http://si│as│ˇw.com.pl/index2.php?id=7

KJ

Data: 2015-04-29 14:49:28
Autor: RadoslawF
Agresywny kierowca Volvo atakuje motocyklist─Ö
W dniu 2015-04-28 o 23:48, Thomas pisze:
Czy już to do Was dotarło?

Kolejny skurwysyn (lub polityk) puszczaj─ůc cenzurowany (okrojony)
materia┼é chce udowodni─ç co┼Ť co mu pasuje.

Pozdrawiam

Data: 2015-04-29 22:39:48
Autor: Thomas
Agresywny kierowca Volvo atakuje motocyklist ─Ö

Czy już to do Was dotarło?

Kolejny skurwysyn (lub polityk) puszczaj─ůc cenzurowany (okrojony)
materia┼é chce udowodni─ç co┼Ť co mu pasuje.

o czym ty piszesz?!
czy ten skurwisyn to do mnie było ?!

Data: 2015-04-30 10:23:52
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-04-29 o 22:39, Thomas pisze:

[...]

O tym że materiał był nie kompletny więc nie wiemy dlaczego
ogl─ůdane zdarzenie mia┼éo miejsce.
A okre┼Ťlenie skurwysyn by┼éo do osobnika publikuj─ůcego
taki film w sieci oraz do tego kt├│ry filmik rozpowszechnia
reklamuj─ůc linka  do niego.
Jeszcze jakie┼Ť pytania ?

Pozdrawiam

Data: 2015-04-30 20:45:22
Autor: twardziejszy
W dniu 30.04.2015 o 10:23, RadoslawF pisze:
O tym że materiał był nie kompletny więc nie wiemy dlaczego
ogl─ůdane zdarzenie mia┼éo miejsce.

W adnotacjach pojawił sie link do wyciętego fragmentu:
https://www.youtube.com/watch?&v=5kmnDz8auXg

Jeszcze jakie┼Ť pytania ?
No tak, dalej to samo: dlaczego skurwysyn?
Czym ten film r├│┼╝ni si─Ö np. od tego, znanego ju┼╝ pewnie wi─Ökszo┼Ťci:
https://www.youtube.com/watch?v=hAkiPAGWa44

....w tamtym przypadku, z tego co wiem, spraw─ů zainteresowa┼éa si─Ö policja i zosta┼éy wyci─ůgni─Öte konsekwencje. Mam nadziej─Ö, ┼╝e to te┼╝ nie przejdzie bez echa.

--
pzdr

Data: 2015-05-01 21:49:40
Autor: RadoslawF
W dniu 2015-04-30 o 20:45, twardziejszy pisze:

O tym że materiał był nie kompletny więc nie wiemy dlaczego
ogl─ůdane zdarzenie mia┼éo miejsce.

W adnotacjach pojawił sie link do wyciętego fragmentu:
https://www.youtube.com/watch?&v=5kmnDz8auXg

Z tym ┼╝e nie ma ┼╝adnej gwarancji ┼╝e czego┼Ť nie brakuje.
Ja jednak poprosz─Ö o kompletn─ů ca┼éo┼Ť─ç a nie kawa┼éki kt├│re
ci─Ö┼╝ko zanalizowa─ç osobie kt├│ra nie zna tamtej okolicy i nie
ma czasu na analiz─Ö.

Jeszcze jakie┼Ť pytania ?
No tak, dalej to samo: dlaczego skurwysyn?
Czym ten film r├│┼╝ni si─Ö np. od tego, znanego ju┼╝ pewnie wi─Ökszo┼Ťci:
https://www.youtube.com/watch?v=hAkiPAGWa44

I nie zauwa┼╝y┼ée┼Ť ┼╝e w tym wida─ç by┼éo pow├│d "dyskusji" oraz
kto zawini┼é ? I w┼éa┼Ťnie dlatego tak a nie inaczej okre┼Ťli┼éem
wystawiaj─ůcego i reklamuj─ůcego ten niekompletny.

Jak ju┼╝ jeste┼Ťmy przy filmikach to bardziej popularny by┼é gdzie
typ zaatakowa┼é bez widocznego powodu pojazd z rodzin─ů w ┼Ťrodku.
Po upublicznieniu film stal si─Ö g┼éo┼Ťny zainteresowa┼éa si─Ö
policja i sprawca sam się do niej zgłosił.
Wynik: "poszkodowany" okazał się też osobnikiem winnym.
Wi─Öc od tego czasu niekompletne i tendencyjne filmiki
komentuje odpowiednim okre┼Ťleniem.

...w tamtym przypadku, z tego co wiem, spraw─ů zainteresowa┼éa si─Ö policja
i zosta┼éy wyci─ůgni─Öte konsekwencje. Mam nadziej─Ö, ┼╝e to te┼╝ nie
przejdzie bez echa.

Te┼╝ mam tak─ů nadziej─Ö.

Pozdrawiam

Agresywny kierowca Volvo atakuje motocyklist ─Ö