Ahahahaha !!! Samochód wiozący wiceszefa MON nie mógł korzystać z przywilejów na drodze

Data: 2017-03-30 14:01:33
Autor: prezydent San Escobar
Ahahahaha !!! Samochód wiozący wiceszefa MON nie mógł korzystać z przywilejów na drodze
RMF24: samochód wiozący wiceszefa MON nie mógł korzystać z przywilejów na
drodze

Wiceminister obrony Bartosz Kownacki nie jest objęty ochroną, dlatego pojazd,
który wiózł go wczoraj i spowodował wypadek drogowy, nie mógł korzystać z
uprawnień samochodu uprzywilejowanego. Ponadto kierowca bmw nie był ani
żandarmem, ani nawet żołnierzem - ustalił dziennikarz RMF FM Tomasz Skory.

Trefne auto, trefne sygnały, trefny kierowca - tylko prywata prawdziwa :DDD

Napisano z Banana Republic of Poland (BRP) :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-30 14:15:34
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 14:01 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

[...]

Panienki dalej się masturbują?
:)

--
Trefniś

Data: 2017-03-30 14:23:09
Autor: prezydent San Escobar
Trefniś <trefnis1@mailinator.com> napisał(-a):

> [...]

> RMF24: samochód wiozący wiceszefa MON nie mógł korzystać z przywilejów na

Nie wiem, to kierowca była panienką? Może to twój ukochany Misio czy ten drugi
na J :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-30 14:58:52
Autor: Trefniś

pisze:

> [...]

:)

Nie wiem, to kierowca była panienką? Może to twój ukochany Misio czy ten  drugi

"Szkoda, że nie zdechłeś"
http://wiadomosci.wp.pl/szkoda-ze-nie-zdechles-fala-hejtu-po-wypadku-kownackiego-6106569416947841a

Wyciągajcie ręce z majtek, onaniści z opozycji totalnej!

--
Trefniś

Data: 2017-03-31 18:02:49
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

Wyciągajcie ręce z majtek, onaniści z opozycji totalnej!

Po rezultatach prawicowego hejtu najwyraźniej do prostego, trefnisiowego luda
taki język trafia najbardziej :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-31 18:26:15
Autor: Trefniś
W dniu .03.2017 o 18:02 prezydent San Escobar <presidento@sanescobar.so>  pisze:

> [...]

Wyciągajcie ręce z majtek, onaniści z opozycji totalnej!

Po rezultatach prawicowego hejtu najwyraźniej do prostego, trefnisiowego  luda

Litości, już któryś dzień masturbujecie się stłuczką...

--
Trefniś

Data: 2017-03-31 18:54:09
Autor: prezydent San Escobar
> [...]

> taki język trafia najbardziej :DDD

Litości, już któryś dzień masturbujecie się stłuczką...

To wyżej było o stłuczce? Wszędzie dookoła widzisz też kodowców? :DDD

PS. Ty lepiej szukaj tych sondaży, bo wrogie siły cię otaczają i trefne sondaże
pokasowały :DDD

--
- Jeśli poprzecie Platformę Obywatelską, pomożecie sobie,

Data: 2017-03-30 19:39:31
Autor: Pajdak
pisze:
[...]

Nie masz nic do powiedzenia gnido? To  s p i e r d a l a j na drzewo
palancie!!

--
Lepudruk

Data: 2017-03-31 08:45:51
Autor: Pajdak

pisze:
[...]

O czym ty opsi synu pieprzysz? Masz najwyraźniej coś z łbem.

--
Lepudruk

Data: 2017-03-31 08:57:27
Autor: Trefniś
Ahahahaha !!! Samochód wiozący wiceszefa M ON nie mógł korzystać z przywilejów na dro dze
W dniu .03.2017 o 08:45 Pajdak <ananim@dwarfs.org> pisze:

Pozdrowienia od ani.

--
Trefniś

Ahahahaha !!! Samochód wiozący wiceszefa MON nie mógł korzystać z przywilejów na drodze