Data: 2012-07-09 08:19:20 | |
Autor: Delfino Delphis | |
Air France 447 | |
MH wrote:
1) Rurek Pittota jest na obrzeżach Airbusa co najmniej kilka.. I co?Wszystkie. 2) Hmm.., no to skoro te rury pozamarzały i przekłamywały faktycznąInstrukcja dokładnie mówi co należy zrobić. Należy ustawić podany w instrukcji ciąg i przy pomocy sztucznego horyzontu utrzymywać stałe zadane pochylenie. To gwarantuje utrzymanie bezpiecznej prędkości. 3) Kupiłem sobie do swojego supernowoczesnego Trabanta GPS.. Ot tak raz naW pilotażu ta prędkość jest akurat bezużyteczna chociażby ze względu na wiatr, jak i zmienne warunki (gęstość powietrza, temperatura), wraz z wysokością. 5) A podobno jeszcze radara Dopplerowskiego tam mieli na pokładzie..W tym przypadku nieprzydatny. |
|
Data: 2012-07-09 12:14:02 | |
Autor: Pawel \"O'Pajak\" | |
Air France 447 | |
Powitanko,
W pilotażu ta prędkość jest akurat bezużyteczna chociażby ze względu na To jakie te predkosci wiatru sa na wysokosci przelotowej? Musialoby mu zdrowo w pupcie wiac i jakims cudem nie rozpedzic samolotu... Tak sobie poteoretyzuje: Nos zadzieram, a wysokosc (barometr chyba dzialal) pokazuje, ze opadam. Czy jest inna mozliwa interpretacja tych faktow niz przeciagniecie? Pozdroofka, Pawel Chorzempa -- "-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną? -Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek) ******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE ->: > (moje imie.[kropka]nazwisko, ten_smieszny_znaczek)gmail.com |
|
Data: 2012-07-09 12:42:28 | |
Autor: Docent Zylber | |
Air France 447 | |
Tak sobie poteoretyzuje: Nos zadzieram, a wysokosc (barometr chyba lol. Od razu poznać Teoretyka. Nie masz pojencia o lataniu. Oblatywałem w Tuluiz ten typ AB (tak fachowcy mówimy w skórcie to Air-Busach). Tolerancja na tej wysokości dot prędkości wertykalnej to ok 6-7 % Docent |
|
Data: 2012-07-09 16:00:58 | |
Autor: J.F | |
Air France 447 | |
Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup
To jakie te predkosci wiatru sa na wysokosci przelotowej? Musialoby mu Jetstream ? 200km/h nie dziwi .. zdrowo w pupcie wiac i jakims cudem nie rozpedzic samolotu... Jak jeszcze dodatkowo masz silniki na wlasciwej mocy i bez sladow usterek, a predkosciomierze pokazuja cos prawidlowego (czy moze niewiarygodnego ?) to moze nie jest juz tak latwo .. J. |
|
Data: 2012-07-09 12:48:04 | |
Autor: TJ_Blues | |
Air France 447 | |
On Monday, July 9, 2012 10:00:58 AM UTC-4, J.F wrote:
Użytkownik "Pawel "O'Pajak"" napisał w wiadomości grup Jestream wieje na wiekszych szerokosciach. Nie siega swym zasiegiem do Rio. Za to nad Atlantykim mogly wiac inne wiatry, ktorych predkosc czesto dochodzi do 100km/h cheers TJ |
|