Air Memphis - lot do Sharm - nadbagaż...

Data: 2009-10-22 16:31:54
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]
Air Memphis - lot do Sharm - nadbagaż...
Witam!

Czy ktoś miał już okazję lecieć Air Memphis do Sharm i może się podzielić informacjami jak traktują nadbagaż w Warszawie i Sharm? Jest opcja dokupienia nadbagażu ale chcą 120EUR za 20kg jeśli kupuje się w PL.

pzdr, Karol

Data: 2009-10-22 16:44:08
Autor: coolina
Air Memphis - lot do Sharm - nadbagaż...
dokupienia nadbagażu ale chcą 120EUR za 20kg jeśli kupuje się w PL.

a za sprzęt nurkowy/turystyczny nie proponujo stałej opłaty?

jk

Data: 2009-10-22 18:48:51
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "coolina" <coolina@wpp.ppl> napisał w wiadomości news:hbpr41$sj9$1news.onet.pl...
dokupienia nadbagażu ale chcą 120EUR za 20kg jeśli kupuje się w PL.

a za sprzęt nurkowy/turystyczny nie proponujo stałej opłaty?

to właśnie jest opłata za sprzęt sportowy. Normalnie jest 10-15eur za kg

Karol

Data: 2009-10-22 19:12:59
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Air Memphis - lot do Sharm - nadbagaż...

> a za sprzęt nurkowy/turystyczny nie proponujo stałej opłaty?

to właśnie jest opłata za sprzęt sportowy. Normalnie jest 10-15eur za kg

Karol

Zadzwoń jeszcze raz , o ile pamiętam to opłata wynosi od 80 do 120 ale PLN i nieprzekraczalnie 20kg , mogą jeszcze sprawdzić czy faktycznie jest to JEDEN komplet sprzętu.

Poza tym nigdy nie było z nimi kłopotu w żadna stronę a mój rekord to 180kg jednorazowo Pozdrawiam

Adam Klimek - instruktor płetwonurkowania Dahab / Egipt

Data: 2009-10-22 19:48:12
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "CTP VENTURI venturi@o2.pl" <adambigboss@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1738.000001fa.4ae0929bnewsgate.onet.pl...
Zadzwoń jeszcze raz , o ile pamiętam to opłata wynosi od 80 do 120 ale PLN i
nieprzekraczalnie 20kg , mogą jeszcze sprawdzić czy faktycznie jest to JEDEN
komplet sprzętu.

Dziękuję. Pisałem mailowo z Alfastarem. Czy może jest jeszcze inne miejsce gdzie mogę zadzwonić?

pzdr, Karol

Data: 2009-10-23 09:45:59
Autor: coolina
Air Memphis - lot do Sharm - nadbagaż...
Dziękuję. Pisałem mailowo z Alfastarem. Czy może jest jeszcze inne miejsce gdzie mogę zadzwonić?

ja bym zadzwoniła do innego biura które to czarteruje, moze są bardziej kumaci, albo pisz do Marka, on wie wszystko o Alfastar

Janina Kolina

Data: 2009-10-23 09:53:15
Autor: CTP VENTURI venturi@o2.pl
Air Memphis - lot do Sharm - nadbagaż...

Dziękuję. Pisałem mailowo z Alfastarem. Czy może jest jeszcze inne miejsce gdzie mogę zadzwonić?

pzdr, Karol

Poprostu zadzwoń bezpośrednio na lotnisko , tam uzyskasz wszelkie informacje z pierwszej ręki. Zadwoń powiedz jaka linia i połączą Cię z biurem które tą linie obsługuje.

Pozdrawiam

Adam

Data: 2009-10-23 09:52:43
Autor: Agata
Air Memphis - lot do Sharm - nadbagaż...
7.10 lot z Wawy skubneli za bagaz sportowy ok 80 zl.
21.10 lo z SSH zignorowali 10E z paszportu (!!!swiat sie konczy!!!) i policzyli
20E za bagaz sportowy (nie wydajac na to kwitu). Nadbagazu bylo 5 kilo!
Pozdr. A

Data: 2009-10-23 09:54:16
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "Agata" <agata_jotWYTNIJTO@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:1738.00000249.4ae160cbnewsgate.onet.pl...
[...]

Dziękuję!
Czy nadbagaż z Warszawy zgłaszałaś wcześniej czy na lotnisku?

pzdr, Karol

Data: 2009-10-23 10:03:30
Autor: Agata
Air Memphis - lot do Sharm - nadbagaż...
Absolutnie nie wczesniej - dopiero w momencie odprawy bagazowej. Pani w okienku
kieruje do kasy zeby doplacic (nie dostaniesz karty pokladowej jak nie
doniesiesz kwitka za nadbagaz). Znajomym przy stanowisku obok udalo sie bez
doplaty, wiec przy niewielkiej "nadwadze" chyba warto probowac.

Pozdr. A

Data: 2009-10-23 13:57:14
Autor: tomq100
Dnia 2009-10-23 10:03, Użytkownik Agata napisał:
[...]

Odradzam takie postępowanie.
Nie zapłacisz w Polsce zapłacisz w Egipcie.
Najlepsza rada to była żeby dowiedzieć się co i jak w okienku danego biura na lotnisku a w praktyce to jest tak, że osoba która Cię odprawia decyduje co i jak. Natomiast warto jest mieć sprzęt nurkowy/sportowy w oddzielnej torbie/walizie gdyż może się okazać, że zostaniesz poproszony o okazanie zawartości czy rzeczywiście są tam graty sportowe. Jak pomieszasz Jacket z gaciami to masz problem bo wtedy zapłacisz nie za sprzęt sportowy tylko za każdy kg nadbagażu co zawsze wychodzi drożej.
Zwykle jest też ograniczenie czy przedział wagowy to jest dla Czarter LOT:
- do 15 kg sprzętu nurkowego - 20 euro
- 15-30 kg sprzętu nurkowego - 45 euro
- każdy kg powyżej 18 kg zwykłego bagażu a nie sprzętu nurkowego 10 euro.

Data: 2009-10-23 14:27:49
Autor: Karol Susicki [DIVEZONE.PL]

Użytkownik "tomq100" <tomq100@gmail.com> napisał w wiadomości news:hbs5mm$rva$1news.onet.pl...
[...]

Fajnie tylko nie będę gnał do Warszawy, żeby się w okienku dowiedzieć :) Zadzwonię i przynajmniej wstępnie ustalę co i jak...

dzięki i pzdr, Karol

Data: 2009-10-23 14:58:03
Autor: Agata
Air Memphis - lot do Sharm - nadbagaż...

Odradzam takie postępowanie.
Nie zapłacisz w Polsce zapłacisz w Egipcie.

Napisalam jak zrobilam i ile mnie to kosztowalo. W zeszlym roku poszlam
grzecznie zaplacic na lotnisku za nadbagaz (przed odprawa) i zaplacilam 150 zl
za 1 sztuke w jedna strone (nikt nie sprawdzal czy mam pomieszne gacie z
jacketem). W tym roku zrobilam inaczej i zaplacilam znacznie mniej, a znajomym
ktorzy sie odprawiali obok nie policzyli wogole tych paru kilogramow nadwyzki.

Ale zeby nie bylo niedomowien - nic nikomu nie radze, napisalam jak zrobilam i
ile mnie to kosztowalo - decyzja jak postapic kazdy niech podejmuje sam.

....i milego pobytu :)

A.

--

Air Memphis - lot do Sharm - nadbagaż...