Air Shell Fit w butach Tecnica - bajer czy innowacja?

Data: 2010-11-08 18:52:25
Autor: mm
Air Shell Fit w butach Tecnica - bajer czy innowacja?
zastanawiam się nad zakupem nowych butów narciarskich. Rozważam m.in. Tecnica Phoenix 80 Air Shell, ale nie wiem na ile ten patent z pompowawniem powietrza to bajer czy (warta prawie 1000 zł) innowacja. Jak sądzicie, warto w to wejść?

tak to niby działa:
http://www.youtube.com/watch?v=rJdf4taqMvY

pozdro,
Marek

Data: 2010-11-08 18:59:17
Autor: mm
Air Shell Fit w butach Tecnica - bajer czy innowacja?
tu lepiej widać jak to niby działa:
http://www.youtube.com/watch?v=ehze59HG6VE