Air show

Data: 2019-07-31 06:25:08
Autor: Pajdak
Air show
http://wyborcza.pl/7,75398,25042127,niezadane-pytania-o-afere-air-kuchcinski.html

"Media publiczne nie pytają o loty marszałka Kuchcińskiego. Nie pytają, bo nie chcą wiedzieć. Zamiast głodu wiedzy, mają głód władzy.

We wtorek rano gościem Pawła Lisieckiego w radiowej Trójce był wicemarszałek Sejmu z PiS Ryszard Terlecki. Ostatnio zasłynął odpowiedzią na pytania dziennikarzy o loty marszałka Sejmu Marka Kuchcińskiego rządowym gulfstreamem. ,,O matko, to straszne!" - krzyknął lekceważąco."

Słuszną linię ma wicemarszałek!

--
Pajdak

Data: 2019-07-30 23:51:34
Autor: Jacek Bialy
Air show
A nie wpadło ci do zafajdaczonej głowy, że piarowcy PiS-u specjalnie tą 'aferę' nakręcili przed wyborami, żeby Sradjaki takie jak ty miały zajęcie?

Data: 2019-07-31 00:21:33
Autor: Bruno Brunowski
Air show
W dniu środa, 31 lipca 2019 08:51:35 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
A nie wpadło ci do zafajdaczonej głowy, że piarowcy PiS-u specjalnie tą 'aferę' nakręcili przed wyborami, żeby Sradjaki takie jak ty miały zajęcie?

LOL Zaczyna się tłumaczenie wizerunkowej wtopy geniuszem strategicznym wodza. słodkie.

--
Bruno

Data: 2019-07-31 01:13:52
Autor: Jacek Bialy
Air show
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Dobra - nie mam racji i zamykam gębę na kłódkę.

JB

Data: 2019-07-31 03:21:25
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Air show
W dniu środa, 31 lipca 2019 10:13:53 UTC+2 użytkownik Jacek Bialy napisał:
[...]

Nawet jeśli to wtopa pijarowa PiSu zawsze się da odwrócić kota ogonem POkazując zestawienie z danymi ile wylatał Tusk&Co i zrobić z tematu zręczny młotek na oPOzycję ;P

Data: 2019-07-31 03:32:00
Autor: Bruno Brunowski
Air show
W dniu środa, 31 lipca 2019 12:21:26 UTC+2 użytkownik mcmlx...@gmail.com napisał:
> [...]
> Nawet jeśli to wtopa pijarowa PiSu zawsze się da odwrócić kota ogonem POkazując zestawienie z danymi ile wylatał Tusk&Co i zrobić z tematu zręczny młotek na oPOzycję ;P

Wysyłanie na wycieczki samej rodziny i latanie na chrzciny również?
Ponadto opozycja łatwo odpowie przypominając CASA-taxi Mateusza i Beaty. Przecież też mogli do Wroclawia i Krakowa jeździć komfortowo PKP.

--
Bruno

--
Bruno