AirTaxi reaktywacja

Data: 2020-09-16 07:30:52
Autor: Runt
AirTaxi reaktywacja
https://wyborcza.pl/7,75398,26303279,kuchcinski-reaktywacja-byly-marszalek-przewodniczacym-komisji.html

"Były marszałek Sejmu Marek Kuchciński z PiS, który odszedł ze stanowiska po aferze samolotowej objął we wtorek prestiżowe stanowisko przewodniczącego sejmowej komisji spraw zagranicznych."

Bohater jest z wykształcenia ogrodnikiem.

--
Runt

Oculum pro oculo et dentem pro dente!
http://100aferpis.pl/

Data: 2020-09-16 08:04:48
Autor: A. Filip
AirTaxi reaktywacja [Klich PiS]
Runt <runtime@anakumena.prv> pisze:
[...]

Minister MON Klich (PO) od Smoleńska-2010 był psychiatrą.

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-16 08:12:55
Autor: Zenek Kapelinder
środa, 16 września 2020 o 08:05:00 UTC+2 A. Filip napisał(a):
Runt <run...@anakumena.prv> pisze:
> [...]
Minister MON Klich (PO) od Smoleńska-2010 był psychiatrą. -- A. Filip : Pij mleko!! | Umiejętności nie są ciężarem. (Przysłowie fińskie)
Przebijam. Jeden z prezydentów jest elektrykiem po szkole przyzakładowej.

Data: 2020-09-16 17:24:28
Autor: u2
> [...]

| Umiejętności nie są ciężarem. (Przysłowie fińskie)

Przebijam. Jeden z prezydentów jest elektrykiem po szkole przyzakładowej.

elektrykiem wózków akumulatorowych

Data: 2020-09-16 18:26:44
Autor: Runt
W dniu 2020-09-16 o 08:04, pajac A. Filip pisze:
[...]

a u was murzynów bija!

Data: 2020-09-16 18:44:42
Autor: A. Filip
[...]

W oryginale jest nie biją a mordują.
W tłumaczenia na angielski jest linczują.
"And you are lynching negros"

Ty USA "czarnej przeszłości" nie zapomnisz czyli nie wybaczysz? ;-)

--
A. Filip : Pij mleko!!

Data: 2020-09-16 18:46:58
Autor: Runt
W dniu 2020-09-16 o 18:44, A. Filip pisze:
[...]

jakim oryginale?
W tłumaczenia na angielski jest linczują.
a kto to powiedział? jakis Anglik? ;-)))
"And you are lynching negros"
"a u was negrów bijut" - oryginał. wiesz kto i dlaczego?
Ty USA "czarnej przeszłości" nie zapomnisz czyli nie wybaczysz? ;-)
przestań bredzic pajacu. nie wciskaj mi tu swoich poglądów.

Data: 2020-09-16 18:59:59
Autor: A. Filip
[...]

A to ja przypomina/wypomina "czarną (nie tylko) przeszłość" USA?
"Black Lifes Matter" nie szaleje w USA?
Murzyni w USA zauważyli że ich *znowu* mordują?

Jak *TY* wyciągnął "A u was..." to masz co nachalnie prosiłeś
dla siebie i USA.

--
A. Filip : Pij mleko!!
| Potrzebne jak dziura w moście.  (Przysłowie polskie)

AirTaxi reaktywacja