Airbus patentuje nastepce Concorde'a - 4.5Ma

Data: 2015-08-08 14:47:26
Autor: TJ_Blues
Airbus patentuje nastepce Concorde'a - 4.5Ma
On Saturday, August 8, 2015 at 11:53:32 AM UTC-4, mcmlxx...@gmail.com wrote:
Nie znalazłem tego na stronach Airbusa, ktoś da rade?

http://www.telegraph.co.uk/finance/newsbysector/industry/engineering/11782446/Concorde-Mark-2-Airbus-files-plans-for-new-supersonic-jet.html

http://www.gizmoids.com/2015/08/airbus-wins-patent-for-supersonic-concorde-successor-that-can-fly-from-london-to-new-york-in-under-an-hour/

http://www.cbc.ca/news/technology/airbus-patents-supersonic-plane-that-could-hit-mach-4-5-1.3178955

Hmmm, czemu ta informacja mialby byc na stronach Airbusa? Oni zglaszaja
do urzedu patentowego pewnie dziesiatki rozwiazan, i tez ich na ich stronnach
wwww nie uswiadczysz. Podobnie robia inni producenci sprzetow wszelakich.

cheers

Data: 2015-08-10 05:22:09
Autor: mcmlxxi.xi.xi
W dniu sobota, 8 sierpnia 2015 23:47:26 UTC+2 użytkownik TJ_Blues napisał:
> [...]

wwww nie uswiadczysz. Podobnie robia inni producenci sprzetow wszelakich.

Tez racja, szkoda tylko ze u zrodla nic poczytac nie mozna. W sumie wyglada to nieco jak suborbital ;)

Data: 2015-08-10 16:08:22
Autor: J.F.
Airbus patentuje nastepce Concorde'a - 4.5Ma
Dnia Mon, 10 Aug 2015 05:22:09 -0700 (PDT), mcmlxxi.xi.xi@gmail.com
[...]

No - skoro "wins" to chyba mozna juz tresc patentu przeczytac. Nawiasem mowiac - zgloszenie moglo byc lata temu.

No i to moze byc ledwie koncepcja - na tyle dopracowana, ze sie
opatentowac dalo, ale istniec i latac nie musi ...

J.

Airbus patentuje nastepce Concorde'a - 4.5Ma