Data: 2010-07-10 12:57:07 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Jak s±dzicie, czym jest spowodowany brak nawet w opcji Airmaticu w aktualnym E250 CGI (1.8 litra, 204KM i 7.5 do setki) ?
Trzeba wybraæ jak±¶ wersjê 6-cylindrow± w cenie prawie domu, wchodz±c w akcyzê 20%. Czy¿by tym ¿e jak chce siê mieæ merca z air to jest to tylko dla bogatszych, dla tych nieco mniej zostaje merc z klasycznym zawieszeniem albo citroen C5 ?.. Arek |
|
Data: 2010-07-10 15:07:29 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A r t i e pisze:
Czy¿by tym ¿e jak chce siê mieæ merca z air to jest to tylko dla bogatszych, dla tych nieco mniej zostaje merc z klasycznym zawieszeniem albo citroen C5 ?.. A dlaczego w Citroenie C1 nie ma hydropneumatyki? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-10 15:52:36 | |
Autor: Maciej Browarczyk | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
DoQ pisze:
A dlaczego w Citroenie C1 nie ma hydropneumatyki? Chyba nie zrozumiales. Zostaje Merc z klasycznym zawieszeniem albo Citroen C5 w domysle z opcjonalnym zawieszeniem pneumatycznym. -- Pozdrawiam, Maciek |
|
Data: 2010-07-10 20:27:42 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Maciej Browarczyk pisze:
A dlaczego w Citroenie C1 nie ma hydropneumatyki?Chyba nie zrozumiales. A to nie jest tak ze takie zawieszenie jest dla bogatszych? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-12 09:23:27 | |
Autor: CeSaR | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A to nie jest tak ze takie zawieszenie jest dla bogatszych? Tia... Szczególnie jak by³o montowane w BX i Xantii - typowe samochody dla krezusów. C |
|
Data: 2010-07-12 10:08:18 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
CeSaR pisze:
A to nie jest tak ze takie zawieszenie jest dla bogatszych? Dlatego pytam dlaczego nie ma go w C1, C2, Xsarze itp? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-12 10:25:56 | |
Autor: CeSaR | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Dlatego pytam dlaczego nie ma go w C1, C2, Xsarze itp? Bo go w najtañszych modelach nie by³o. Przy czym tanio¶æ Citroena wygl±da³a trochê inaczej ni¿ tanio¶æ Mercedesa. Citroen montowa³ hydro w takich samochodach o jakich wspomnia³em, czyli BX i Xantia czyli w samochodach popularnych. I mo¿na by³o. Czemu przesta³ w C5 i C4? Nie wiem, ¿a³ujê. C |
|
Data: 2010-07-12 10:47:38 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
CeSaR pisze:
Bo go w najtañszych modelach nie by³o. Przy czym tanio¶æ Citroena wygl±da³a No i tu powinna zakonczyc sie dyskusja. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-12 10:53:17 | |
Autor: CeSaR | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
No i tu powinna zakonczyc sie dyskusja. Ze wzglêdu na umiejêtno¶æ "odpowiedniego" ciêcia cytatów? :-) OK. PJ |
|
Data: 2010-07-12 11:20:13 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
CeSaR pisze:
No i tu powinna zakonczyc sie dyskusja.Ze wzglêdu na umiejêtno¶æ "odpowiedniego" ciêcia cytatów? Ze wzgledu na to ze mercedes podobnie jak citroen nie musi montowac airmatica we wszystkich (w tym ubozszych) modelach. Poza tym BX = Xantia = C5, wiec nie jest to najtanszy model marki. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-12 11:33:27 | |
Autor: CeSaR | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Ze wzgledu na to ze mercedes podobnie jak citroen nie musi montowac airmatica we wszystkich (w tym ubozszych) modelach. To co wyci±³e¶ z mojego posta: tanio¶æ citroena wygl±da inaczej ni¿ tanio¶æ mercedesa. A przypominam, ¿e w±tkotwórca pisze o E-klasie czyli nie o najtañszym mietku. Od taniego ax-a czy c1 wymaga siê ¿eby mia³ komplet kó³, kierownicê, jaki¶ hamulec i niekoniecznie drewniane siedzenia. Od taniej E-klasy mo¿na wymagaæ nieco wiêcej wiêc ten airmatic czy jak siê tam ten wynalazek nazywa - móg³by byæ. C |
|
Data: 2010-07-12 11:57:04 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
CeSaR pisze:
To co wyci±³e¶ z mojego posta: tanio¶æ citroena wygl±da inaczej ni¿ tanio¶æ mercedesa. A przypominam, ¿e w±tkotwórca pisze o E-klasie czyli nie o najtañszym mietku. Od taniego ax-a czy c1 wymaga siê ¿eby mia³ komplet kó³, kierownicê, jaki¶ hamulec i niekoniecznie drewniane siedzenia. Od taniej E-klasy mo¿na wymagaæ nieco wiêcej wiêc ten airmatic czy jak siê tam ten wynalazek nazywa - móg³by byæ. Rownie dobrze mozna zalozyc ze od E-klasy mozna wymagac nieco wiecej niz silnika 1,8. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-12 12:21:02 | |
Autor: CeSaR | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Rownie dobrze mozna zalozyc ze od E-klasy mozna wymagac nieco wiecej niz silnika 1,8. Pewnie tak. Tylko ¿e kiedy¶ silnik 1.8 to by³o raptem ze 100KM a teraz niekoniecznie. Równie dobrze mo¿na za³o¿yæ, ¿e MB 124 2.0D nie powinien istnieæ bo z tym motorem to by³o koryto na ko³ach a nie samochód :-) Silnik z hydro sie nie gryzie. Xantia mia³a 1.6 i hydro by³o. Nie by³o Xantii ani BX-a (nawet 1.4i) bez tego zawieszenia. A to nie by³y samochody z najwy¿szej pó³ki. Mo¿e raptem ¶redniej. W E-klasie to hydro niby ma byæ synonimem luksusu skoro w "biednych" wersjach nie ma go nawet za dop³at±? C |
|
Data: 2010-07-13 00:43:48 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
CeSaR pisze:
W E-klasie to hydro niby ma byæ synonimem luksusu skoro w "biednych" wersjach nie ma go nawet za dop³at±? Ale ja nie wiem co was tak dziwi? To ze producent nie oferuje bogatszego wyposazenia do najmniejszych silnikow? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-13 09:36:20 | |
Autor: CeSaR | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Ale ja nie wiem co was tak dziwi? To ze producent nie oferuje bogatszego wyposazenia do najmniejszych silnikow? Generalnie tak. A je¶li oferuje to tak jak to by³o gdzie¶ wcze¶niej wpisane- za 10000z³. Hydro za dychê to worek kasy.... pzdr C |
|
Data: 2010-07-13 09:42:46 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
CeSaR pisze:
Ale ja nie wiem co was tak dziwi? To ze producent nie oferuje bogatszego wyposazenia do najmniejszych silnikow?Generalnie tak. A je¶li oferuje to tak jak to by³o gdzie¶ wcze¶niej wpisane- za 10000z³. Jak a 10kpln to uczciwa cena. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-12 13:41:40 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
U¿ytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1ep2h$df1$1mx1.internetia.pl...
CeSaR pisze: Dla tych którzy kupuj± auto nie dla np. pochwalenia siê to silnika najlepiej jak wogóle nie s³ychaæ i nie wazne V4 czy 6 czy 8. Wa¿na jest moc i przebieg momentu a te wyci±gane w jednostce pojemno¶ci stale rosn±, widaæ ¿e np. w obecnej klasy C mo¿na wzi±æ 2 silniki 204-konne: V4 1.8 - daje 7.4 do setki i V.6 - 8.4 do setki !!!! Ja wybiorê V4 1.8 ni¿ V6, a co ciekawe ten V6 jest dro¿szy.. |
|
Data: 2010-07-13 00:36:51 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Dla tych którzy kupuj± auto nie dla np. pochwalenia siê to silnika najlepiej jak wogóle nie s³ychaæ i nie wazne V4 czy 6 czy 8. Wa¿na jest moc i przebieg momentu a te wyci±gane w jednostce pojemno¶ci stale rosn±, widaæ ¿e np. w obecnej klasy C mo¿na wzi±æ 2 silniki 204-konne: V4 1.8 - daje 7.4 do setki Tzn. twierdzisz ze lepiej sie chwalic przyspieszeniem od swiatel do swiatel niz brzmieniem i kultura pracy? ATSD nie wiedzialem ze mercedes robi widlaste 4 cylindrowki. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-12 10:12:42 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
U¿ytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1efrn$f1r$1news.onet.pl...
A to nie jest tak ze takie zawieszenie jest dla bogatszych? No ale w MB klasy S jednak jest - czyli nie jest to takie do (..)... |
|
Data: 2010-07-10 16:54:50 | |
Autor: to | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A r t i e wrote:
Jak sądzicie, czym jest spowodowany brak nawet w opcji Airmaticu w No właśnie dlatego -- żebyś wszedł w cenę "prawie domu". -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-10 21:31:51 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c38a5da$0$17086$65785112news.neostrada.pl... A r t i e wrote: To to jest po prostu zwykła złośliwość handlowa a nie technika. |
|
Data: 2010-07-10 19:56:42 | |
Autor: to | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A r t i e wrote:
To to jest po prostu zwykła złośliwość handlowa a nie technika. Dlaczego? To raczej naturalne, że do tańszych wersji nie można zamówić niektórych dodatków albo są one baaardzo drogie. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-10 22:00:10 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c38d07a$0$17105$65785112news.neostrada.pl...
A r t i e wrote: Ale technicznie do silnika 204KM możnaby bez problemu dać airmatic, a jego osiagi 7.5 do setki wcale nie są takie słabe |
|
Data: 2010-07-10 20:55:51 | |
Autor: to | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A r t i e wrote:
Ale technicznie do silnika 204KM możnaby bez problemu dać airmatic, a To kto by wtedy kupił większy? ;) Ciesz się, że w tańszej wersji masz tak dobry silnik, a nie marudź, że nie ma airmatic. ;) -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-10 23:10:25 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c38de57$0$19171$65785112news.neostrada.pl... A r t i e wrote: własnie to złośliwość Ciesz się, że w tańszej wersji masz tak dobry silnik, a nie marudź, że nie ma airmatic. ;) Kupie audi a6 |
|
Data: 2010-07-10 22:05:36 | |
Autor: to | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A r t i e wrote:
To kto by wtedy kupił większy? ;) To nie jest złośliwość, gdyby nikt nie kupił większego to mniejszy by był droższy. ;-) Po za tym myślisz, że wyprodukowanie trochę większego silnika jest jakoś specjalnie droższe niż mniejszego? ;] A cena bardzo różna. Masz kolejną "złośliwość". ;] -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-11 01:27:22 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c38eeb0$0$19171$65785112news.neostrada.pl...
To kto by wtedy kupił większy? ;) No ale w kompie sobie mogę konfigurować na tyle na ile ogranicza sprzęt. Np jak potrzebuje to mogę dać słaby proc i 16GB RAM i 2x3TB HD. Albo mocny proc i twardziel tylko 256GB ale za to szybsze SSD, w zależności od potrzeb. Co ciekawe zdaje mi się że w pierwszych miesiącach dało się skofigurować nawet 200CGI z air.. Kiedyś gość z audi mi tłumaczył że quattro nie ma z najsłabszymi silnikami bo są po prostu na to za słabe i to ma sens techniczny, z airmatic dopiero w V6 to raczej pozorowany sens czyli "polityka handlowa". |
|
Data: 2010-07-11 01:26:51 | |
Autor: to | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A r t i e wrote:
No ale w kompie sobie mogę konfigurować na tyle na ile ogranicza sprzęt. Chyba jak sobie kupisz części na Allegro. Ew. tylko w niektórych (tańszych) firmach. Jakiś czas temu szukałem laptopa z dużą matrycą i wysoką rozdzielczością, ale kompletnie nie zależało mi na dużej mocy obliczeniowej czy wydajności 3D. Takie modele praktycznie nie istniały. Albo chcieli, żebym dopłacił drugie tyle za rzeczy, których nie potrzebuje albo laptop miał beznadziejną matrycę. W końcu znalazłem, ale nie było łatwo. Co ciekawe zdaje mi się że w pierwszych miesiącach dało się skofigurować Przyczyny mogą być całkiem racjonalne, dać, to się da połączyć prawie wszystko, skoro do Żuka wkładają V6, ale możliwe że np. tańsze wersje są produkowane w wg. jakichś uproszczonych procedur (żeby było taniej) i dlatego nie można do nich zamontować niektórych, rzadziej zamawianych elementów. Albo tak jest taniej z jakiegoś innego powodu. Generalnie personalizacja kosztuje i to sporo w każdej branży, a wątpię, żeby tabuny klientów były zainteresowane dość podstawową wersją + airmatic. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-11 11:31:23 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c391ddb$0$17100$65785112news.neostrada.pl...
(tańszych) firmach. Jakiś czas temu szukałem laptopa z dużą matrycą i W laptopach racja ciężko, w stacjonarnych dało się robić co się chce. Ale są wyjątki np. Dell latitude E6510 da się poskładać z procem i3 + SSD + Full HD, wogóle ten kom się da konfigurować tak swobodnie jak auta. Generalnie personalizacja kosztuje i to sporo w każdej branży, a wątpię, żeby tabuny No i chyba o to tu chodzi, że to komplikowałoby linię produkcyjną że E250CGI + airmatic... Ale ten E250CGI to nowoczesne 204KM z kompresorem z dobrym przebiegiem momentu, daje 0-100 w 7.5sekundy to może się mylę ale to nie jest "auto dla dziadka" czy "dla biedniejszych" ?.. |
|
Data: 2010-07-11 11:57:33 | |
Autor: J.F. | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
On Sun, 11 Jul 2010 11:31:23 +0200, A r t i e wrote:
U¿ytkownik "to" <to@abc.xyz> napisa³ w wiadomo¶ci Watpie czy maja tam jakas linie produkcyjna na "E250CGI". Raczej w ogole na "E", i wstawiaja to co trzeba. Oczywiscie nie mozna klientowi pozwolic na zbyt wiele, bo pozniej zajoba na produkcji mozna dostac - choc najwyrazniej sobie z tym dobrze radza, widac komputery juz to opanowaly. Mysle ze z tym Airmatic'iem nie bylo by problemow .. ale coz - widac marketing nie przewiduje, i dodatkowo nie bierze pod uwage niuansow polskiego rynku, bo i po co :-) J. |
|
Data: 2010-07-11 13:17:50 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:145j36l60uuiimi2rsptudbcf103li8htd4ax.com...
Oczywiscie nie mozna klientowi pozwolic na zbyt wiele, bo pozniej Po prostu nie mo¿na daæ klientowi tego co ja chcê-czyli komfortu zbli¿onego do klasy S za dok³adnie pó³ ceny.. Tylko ¿ebym nie kupi³ Audi A6 z air. |
|
Data: 2010-07-11 21:35:43 | |
Autor: to | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A r t i e wrote:
W laptopach racja ciężko, w stacjonarnych dało się robić co się chce. No właśnie na Dellu się skończyło. Inne firmy przy matrycy 17" 1920x1200 zmuszały do płacenia za mnóstwo zupełnie niepotrzebnych mi dodatków. Racjonalnego powodu ku temu tez nie ma, bo spokojnie można ten sam laptop zestawić z matrycami o różnej rozdzielczości, tak jak to zresztą robi (albo robił, nie wiem jak teraz) Dell. W sumie jest to trochę niezrozumiałe, bo rozdzielczość matrycy to sprawa bardzo indywidualna, wiele osób tego zupełnie nie potrzebuje, bo ma po prostu zbyt słaby wzrok. No i chyba o to tu chodzi, że to komplikowałoby linię produkcyjną że W hierarchii Mercedesa może jest. Po za tym to chyba 4 cylindry, a przy 4 cylindrach trudno mówić o prestiżu. ;-) -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-11 11:45:50 | |
Autor: J.F. | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
On 11 Jul 2010 01:26:51 GMT, to wrote:
A r t i e wrote: Moze sie okazac ze plyta z duza iloscia ram obsluguje juz tylko proce z rodziny "mocnych", a plyta pod mocne proce wymaga dwoch modulow pamieci w najnowszej wersji, a te moduly dostepne juz tylko 1G minimum ... Chyba jak sobie kupisz czê¶ci na Allegro. Ew. tylko w niektórych (tañszych) firmach. Jaki¶ czas temu szuka³em laptopa z du¿± matryc± i wysok± rozdzielczo¶ci±, ale kompletnie nie zale¿a³o mi na du¿ej mocy obliczeniowej czy wydajno¶ci 3D. Takie modele praktycznie nie istnia³y. Albo chcieli, ¿ebym dop³aci³ drugie tyle za rzeczy, których nie potrzebuje albo laptop mia³ beznadziejn± matrycê. W koñcu znalaz³em, ale nie by³o ³atwo. troche dlatego ze laptop, troche dlatego ze duza firma. Laptopa nie poskladasz tak z klockow jak blaszaka, a duze firmy tez unikaja skladania i robia gotowe "modele". Do tego doszlo ze jak chcialem kupic toshibe z windows XP professional, to sie okazalo ze musze w ogole na co innego patrzec, bo "windows jest u nas preinstalowany, professional jest dostepny na laptopy klasy business, a pan by chcial laptopa klasy domowej". A tam tylko XP Home do wyboru. J. |
|
Data: 2010-07-11 11:25:46 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c38de57$0$19171$65785112news.neostrada.pl...
A r t i e wrote: Może by mnie było i stać dodać 65.000zł do 350CGI, ale nie dam bo to wbrew mojemu rozsądkowi bo: -7.5 do setki mi starczy to bdb osiągi, ten V6 ma tylko o 0.7sek lepiej -świadomość że tę cene podwyższa nie producent tylko idzie to na akcyze +15% z której w pl głównie się płaci przywileje emerytalno-rentowo-rolnicznie-becikowe a nie rozwój -większe zużycie paliwa A za 65kzł to kupię wyższęj klasy sprzęt stereo. Poza tym w pl konfiguratorze jest jakiś dziwny E300, którego nie ma w Niemiecki. No ale możemy sobie tu gadać a i tak nie da się zmusić producenta co ma sprzedawać. Prezes MB obiecał niedawno że w 250CGI będzie skrzynia 7-demka, może doda też ten airmatic kiedyś... Z kolei dla odmiany tylko w tych najtańszych E200 będzie start-stop. |
|
Data: 2010-07-11 21:54:23 | |
Autor: to | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A r t i e wrote:
-7.5 do setki mi starczy to bdb osiągi, ten V6 ma tylko o 0.7sek lepiej Ale to V6. Zupełnie inne brzmienie. ;) -świadomość że tę cene podwyższa nie producent tylko idzie to na akcyze Tu zgoda, ale to przecież nie jest wina Mercedesa i nie do niego te pieniądze trafiają. Jaka by była różnica gdyby nie te dodatkowe 15%? -większe zużycie A to jest jakaś większa różnica przy tej cenie auta? A za 65kzł to kupię wyższęj klasy sprzęt stereo. Dokładanie do fabrycznego audio to dopiero wyrzucanie pieniędzy... Wszystko kosztuje zwykle kilka razy tyle, co normalnie na rynku i jest przy tym dość niechlujnie zmontowane (mówię ogólnie, nie konkretnie o Mercedesie, możliwe, że tam w grę wchodzi tylko ta pierwsza kwestia ;) No ale możemy sobie tu gadać a i tak nie da się zmusić producenta co ma A po co w lepszych do paskudztwo? -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-12 10:11:08 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c3a3d8f$0$17089$65785112news.neostrada.pl...
Ale to V6. Zupełnie inne brzmienie. ;) Dla mnie ideałem jest wogóle brak brzmienia silnika - tak jak w klasie S. A za 65kzł to kupię wyższęj klasy sprzęt stereo. Ale stereo do domu :) |
|
Data: 2010-07-13 06:48:50 | |
Autor: to | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A r t i e wrote:
Dla mnie ideałem jest wogóle brak brzmienia silnika - tak jak w klasie To wyłóż sobie dowolne auto matami dźwiękochłonnymi i nie będziesz słyszał. ;) -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-13 11:16:44 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c3c0c52$0$17098$65785112news.neostrada.pl...
To wyłóż sobie dowolne auto matami dźwiękochłonnymi i nie będziesz Wątpię czy w jakimś małym autku np. panda wyłożenie matami by dało takie wyciszenie. |
|
Data: 2010-07-12 10:20:28 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c3a3d8f$0$17089$65785112news.neostrada.pl...
A r t i e wrote: Tak wogóle najlepiej bym kupił S gdyby nie cena (choć wygląd też dla mnie przesadnie bezpłciowy), bo najwyższy komfort tj wyciszenie (np. silnika WCALE nie słychać) i tłumienie nierówności. W/g tabelek klasa E/E coupe 350CGI ma o ok. 3dB więcej przy każdej prędkości, a polskie gazetki ostatnio wszystkie testowały tylko 350CGI i diesle a nie testowały tego 250CGI-będę musiał poszukać takiego do jazd testowych żeby sprawdzić wyciszenie i zawieszenie.. |
|
Data: 2010-07-10 22:10:22 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A r t i e pisze:
Ale technicznie do silnika 204KM możnaby bez problemu dać airmatic, a jego osiagi 7.5 do setki wcale nie są takie słabe To moze kup sobie z mocniejszym silnikiem? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-10 22:13:32 | |
Autor: J.F. | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
On Sat, 10 Jul 2010 22:10:22 +0200, DoQ wrote:
A r t i e pisze: Co mu od razu podniesie cene o dodatkowe 15% podatku. J. |
|
Data: 2010-07-10 22:21:10 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
U¿ytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:22lh3654ae2f3smjnopfc7o4gkon2f3bk34ax.com... On Sat, 10 Jul 2010 22:10:22 +0200, DoQ wrote: W³a¶nie a te 7.5 do 100 starczy |
|
Data: 2010-07-10 22:23:59 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
J.F. pisze:
Co mu od razu podniesie cene o dodatkowe 15% podatku. Jakiego podatku? Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-10 23:29:26 | |
Autor: J.F. | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
On Sat, 10 Jul 2010 22:23:59 +0200, DoQ wrote:
J.F. pisze: Akcyzy. Na auta z silniek ponad 2 litry dochodzi 18% akcyzy, ponizej tylko 3. J. |
|
Data: 2010-07-11 10:32:36 | |
Autor: DoQ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
J.F. pisze:
Akcyzy. Na auta z silniek ponad 2 litry dochodzi 18% akcyzy, ponizej tylko 3. Nie sadze zeby producent chcial dorzucac za pol darmo taki system do najtanszej wersji. Tym bardziej ze mogloby to razem kosztowac tyle samo co lepiej wyposazony egz. z wiekszym silnikiem. Pozdrawiam Pawel |
|
Data: 2010-07-11 11:15:16 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Uzytkownik "DoQ" <pawel.doq@gmail.com> napisal w wiadomosci news:i1bvo4$puo$1mx1.internetia.pl...
J.F. pisze: W pierwszych miesiacach sprzedazy nowego E airmatic mozna bylo wybrac nawet w E200, chyba ze to byl blad konfiguratora... Poza tym to okolo +10000zl. Tym bardziej ze mogloby to razem kosztowac tyle samo co lepiej wyposazony egz. z wiekszym silnikiem. Ale gorszym zawieszeniem... |
|
Data: 2010-07-11 11:33:37 | |
Autor: J.F. | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
On Sun, 11 Jul 2010 10:32:36 +0200, DoQ wrote:
J.F. pisze: Ale dlaczego ma dorzucac za pol darmo ? Niech dorzuci po normalnej cenie, a klient sobie wybierze czy chce lepsze zawieszenie, lepszy silnik, skore czy wszystko :-) Moze stoja za tym jakies wzgledy techniczne, a moze tylko taka stragetia marketingowa. Marketingu ich uczyc nie mozemy, bo zarabiaja wiecej od nas :-) J. |
|
Data: 2010-07-11 11:35:54 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Uzytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisal w wiadomosci news:pq2j36t49aljbm9d7eqas8p4s4hrmqrrg54ax.com...
Moze stoja za tym jakies wzgledy techniczne, a moze tylko taka Moim zdaniem w tym przypadku to (zlosliwa) marketingowa, bo nie mozna dac za 180kzl auta o komforcie prawie takiem jak flagowy S. Kazdy producent tak robi zeby jego wlasne produkty nie spychaly jeden drugiego. |
|
Data: 2010-07-14 12:57:24 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Użytkownik "to" <to@abc.xyz> napisał w wiadomości news:4c38a5da$0$17086$65785112news.neostrada.pl...
Jak sądzicie, czym jest spowodowany brak nawet w opcji Airmaticu w Jescze jedno-jest to sprzeczne z ostatnio, moim zdaniem, pozorowaną ekologicznością która promuje MB. Bo z 1 strony się chwali ile wlezie "Blue Efficiency", a z drugiej strony jeśli chce się mieć E o full komforcie to MB wymusza zakup paliwożernych i nienajnowocześniejszych V8 (standard) i V6 (ale tu dopiero to opcja). Znalazłem dowód że to posługiwanie się przez MB hasłami blue to tylko pozorowanie i pusta reklama. |
|
Data: 2010-07-16 08:33:07 | |
Autor: to | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
A r t i e wrote:
Jescze jedno-jest to sprzeczne z ostatnio, moim zdaniem, pozorowaną To Ty myślałeś, że tam siedzą jacyś fanatyczni ekolodzy? Jest taka wersja, bo jest na nią zapotrzebowanie na rynku, proste i logiczne. -- http://www.youtube.com/watch?v=n1PLEc8YL-g |
|
Data: 2010-07-10 19:19:45 | |
Autor: Micha³ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Jak s±dzicie, czym jest spowodowany brak nawet w opcji Airmaticu waktualnym E2 50 CGI (1.8 litra, 204KM i 7.5 do setki) ?akcyzê 20%.bogatszych, dl a tych nieco mniej zostaje merc z klasycznym zawieszeniem albo citroen C5 ?.. Dok³adnie tak :) Jako opcja jest w V6, jako standard w V8 E500 Ale w C5 tez jest tylko w opcji teraz. C6 ma to w standardzie ale tez kosztuje "prawie tyle co dom", trochê wiêcej od merca E. pozdrawiam. -- |
|
Data: 2010-07-10 19:21:13 | |
Autor: Micha³ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
=?ISO-8859-2?Q?_Micha=B3?= <mttj.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³(a):
> Jak s±dzicie, czym jest spowodowany brak nawet w opcji Airmaticu w aktualnym E2 a no i has³o reklamowe mercedesa E klasy : "Klasa E Limuzyna Witaj w domu." ;) pozdrawiam. -- |
|
Data: 2010-07-10 20:24:30 | |
Autor: Waldek Godel | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Dnia Sat, 10 Jul 2010 19:19:45 +0000 (UTC), Micha³ napisa³(a):
Ale w C5 tez jest tylko w opcji teraz. S± wersje w których hydro jest w standardzie. -- Pozdrowienia, Waldek Godel awago.maupa.orangegsm.info | Chinski inzynier popelnil samobojstwo po zagubieniu jedenego z 16 szt. nowego iPhone'a. Zainspirowalo to Apple do kampanii promocyjnej "zyc bez niego nie mozesz" |
|
Data: 2010-07-10 20:29:54 | |
Autor: Micha³ | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
Waldek Godel <nospam@orangegsm.info> napisa³(a):
Dnia Sat, 10 Jul 2010 19:19:45 +0000 (UTC), Micha³ napisa³(a): w mercedesie te¿ s± ;) E500, w reno te¿ by³y tylko wszystko w cenie "prawie domu" :) ale fakt w C5 sporo tañsze. mo¿e jakie¶ nowe audi a8 z usa taniej wyjdzie z odpowiednikiem airmatica ? pozdrawiam. -- |
|
Data: 2010-07-10 20:01:27 | |
Autor: Jurand | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
U¿ytkownik "A r t i e" <artie00000007@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i19jlb$3o8$1inews.gazeta.pl... Jak s±dzicie, czym jest spowodowany brak nawet w opcji Airmaticu w aktualnym E250 CGI (1.8 litra, 204KM i 7.5 do setki) ? A Merc z klasycznym zawieszeniem to nei jest przypadkiem rozs±dniejsze rozwi±zanie? ;) Jurand. |
|
Data: 2010-07-10 21:34:03 | |
Autor: A r t i e | |
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ? | |
U¿ytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:i1acgu$se7$1news.onet.pl...
Raz jecha³em klas± S poprzedniej generacji, na S mnie nie staæ ale nowe E z air to wydaje mi siê bêdzie tak samo dobre.. je¶li S to idea³.. |
|