Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?

Data: 2010-07-10 20:01:27
Autor: Jurand
Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?

Użytkownik "A r t i e" <artie00000007@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:i19jlb$3o8$1inews.gazeta.pl...
Jak sądzicie, czym jest spowodowany brak nawet w opcji Airmaticu w aktualnym E250 CGI (1.8 litra, 204KM i 7.5 do setki) ?
Trzeba wybrać jakąś wersję 6-cylindrową w cenie prawie domu, wchodząc w akcyzę 20%.

Czyżby tym że jak chce się mieć merca z air to jest to tylko dla bogatszych, dla tych nieco mniej zostaje merc z klasycznym zawieszeniem albo citroen C5 ?..

A Merc z klasycznym zawieszeniem to nei jest przypadkiem rozsądniejsze rozwiązanie? ;)

Jurand.

Data: 2010-07-10 21:34:03
Autor: A r t i e
Użytkownik "Jurand" <jurand@interia.pl> napisał w wiadomości news:i1acgu$se7$1news.onet.pl...

[...]

Raz jechałem klasą S poprzedniej generacji, na S mnie nie stać ale nowe E z air to wydaje mi się będzie tak samo dobre.. jeśli S to ideał..

Airmatic (a raczej jego brak) w nowym E250 CGI ?