Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?

Data: 2011-05-31 02:42:53
Autor: Lisciasty
Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?
Macam temat zakupu z Austrii, jak facet odpisze czy wy¶le i za ile to
dam znać.
Ja będę brał 2 sztuki, jakiej¶ zniżki raczej się nie ugra ale
przynajmniej koszty wysyłki
będ± symboliczne jeżeli kto¶ zainteresowany.

Pzdr.
L.

Data: 2011-05-31 11:59:37
Autor: Wojciech Penar
W dniu 31.05.2011 11:42, Lisciasty pisze:
[...]

Daj znać, jak będzie znana cena, byłbym zainteresowany :)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-05-31 07:35:06
Autor: Lisciasty
On 31 Maj, 11:59, Wojciech Penar <whe...@none.pl> wrote:

Daj znać, jak będzie znana cena, byłbym zainteresowany :)

Ok, gostek się odezwał. Sama tr±ba kosztuje u niego 22 jurki,
przesyłka przy 4 sztukach wynosi 16 eur. Cuzamen do kupy za jedn±
sztukę mniej-więcej 105 zł z przesyłk± i kosztami przelewu (zobaczymy
jak mi bank policzy kurs jurka).

Poczekam jeszcze jeden dzień, jak nikt dodatkowy się nie zgłosi to
zamawiam.

Pzdr.
L.

Data: 2011-05-31 16:45:59
Autor: Inead

"Lisciasty" <lisciasty@post.pl> wrote in message news:39208250-7ee4-4f79-bbc8-8646c4bab9c4x3g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Tutaj kosztuje stówę... (niecał±)
http://www.airzound.pl/

Data: 2011-05-31 07:51:41
Autor: krzysiek-d
Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?
Poczekam jeszcze jeden dzie , jak nikt dodatkowy si nie zg osi to
zamawiam.

Tutaj kosztuje st w ... (nieca )http://www.airzound.pl/

ale z przesyłk± poczta polska już 110
5 zyla robi różnice :)
pzdr,
k.

Data: 2011-05-31 08:01:39
Autor: Lisciasty
On 31 Maj, 16:45, "Inead" <a.fr...@gazeta.pl> wrote:
Tutaj kosztuje st w ... (nieca )http://www.airzound.pl/

Wiem, ale szukaj±c opinii o tej tr±bie natrafiłem na kilka wypowiedzi
mocno negatywnych, delikatnie powiedziawszy, o tym sklepie ;) Kto¶ kto
czekał miesi±c na przesyłkę zasugerował innym zaopatrzenie się
zagramanic±, co też czynię.

L.

Data: 2011-05-31 08:11:55
Autor: Piotrpo
On 31 Maj, 17:01, Lisciasty <liscia...@post.pl> wrote:
> [...]

mocno negatywnych, delikatnie powiedziawszy, o tym sklepie ;) Kto¶ kto
czekał miesi±c na przesyłkę zasugerował innym zaopatrzenie się

Tutaj patrzyłe¶?
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=20105

Data: 2011-05-31 18:37:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wroc ławia?
W dniu 2011-05-31 17:11, Piotrpo pisze:

Tutaj patrzyłeś?
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=20105

Dobrze liczę, że przy kupnie ponad 7 trąbek, wysyłka jest za free, a sama trąbka kosztuje ca 70 PLN ? Jeśli tak by było, sam bym wziął jedną w takiej cenie, bo moja uległa uszkodzeniu ...

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (uĹĽywane parÄ™ razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-05-31 19:21:05
Autor: Paveu
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wroc ławia?
W dniu 2011-05-31 17:01, Lisciasty:
On 31 Maj, 16:45, "Inead"<a.fr...@gazeta.pl>  wrote:
Tutaj kosztuje st w ... (nieca )http://www.airzound.pl/

Wiem, ale szukając opinii o tej trąbie natrafiłem na kilka wypowiedzi
mocno negatywnych, delikatnie powiedziawszy, o tym sklepie ;) KtoĹ› kto
czekał miesiąc na przesyłkę zasugerował innym zaopatrzenie się
zagramanicÄ…, co teĹĽ czyniÄ™.

Zgadza się, tylko czekałem nie miasiąc, a ponad póltora.

P.

Data: 2011-05-31 16:08:44
Autor: m4rkiz
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wrocławia?
Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is2uv8$55q$1@inews.gazeta.pl...
Ok, gostek się odezwał. Sama trąba kosztuje u niego 22 jurki,
przesyłka przy 4 sztukach wynosi 16 eur. Cuzamen do kupy za jedną
sztukę mniej-więcej 105 zł z przesyłką i kosztami przelewu (zobaczymy
jak mi bank policzy kurs jurka).

ale wiesz ze na ebayu kupisz go spokojnie za ~€25 z przesylka?

http://cgi.ebay.ie/Samui-Air-Zound-Bicycle-Horn-115-dbs-Battery-Free-/290566480184?pt=UK_SportGoods_CyclAcces_RL&hash=item43a71ca138

Data: 2011-05-31 19:19:57
Autor: Paveu
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wroc ławia?
W dniu 2011-05-31 16:35, Lisciasty:
[...]

W Anglii w sklepie (zapodanym chyba w jakimś wcześniejszym poście, może w innym wątku) jest 15 GBP + 5 GPB za przesyłkę, więc na moje oko wychodzi taniej.

P.

Data: 2011-05-31 19:03:28
Autor: charwel (Oo)==:::
W dniu 2011-05-31 11:42, Lisciasty pisze:
[...]

To i ja się piszę na 1szt.

Pozdrawiam
charwel

Data: 2011-05-31 19:04:08
Autor: Dominik Mirowski
Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?
Lisciasty wyklepał(a) :

Ja będę brał 2 sztuki, jakiej¶ zniżki raczej się nie ugra ale
przynajmniej koszty wysyłki
będ± symboliczne jeżeli kto¶ zainteresowany.

Kup w chainreaction przy kilku sztukach wyjdzie was to ok 80 pln a przesyłka zdrama - jak chcecie do Wrocławia to mogę zobaczyć czy czego¶ fajnego aktualnie dla mnie niema to dorzucę co¶ do zakupów i cało¶ć załatwię.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Data: 2011-06-01 13:09:53
Autor: Tomasso
Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?
Użytkownik "Lisciasty" napisał:

Ja będę brał 2 sztuki

A nonkurencję widzieli?

http://www.dealextreme.com/p/ultra-loud-bicycle-air-horn-truck-siren-sound-120db-23681

Data: 2011-06-01 05:01:08
Autor: Lisciasty
On 1 Cze, 13:09, "Tomasso" <t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl> wrote:
A nonkurencję widzieli?

http://www.dealextreme.com/p/ultra-loud-bicycle-air-horn-truck-siren-...

Wygl±da tandetnie i ohydnie, ale może dobre? :>
Raczej nie zaryzykuję, jak kto¶ to kupi to pomacam chętnie :]

Pzdr.
L.

Data: 2011-06-01 16:07:30
Autor: Paveu
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wroc ławia?
W dniu 2011-06-01 14:01, Lisciasty:
On 1 Cze, 13:09, "Tomasso"<t_dabrowski@USUN_TOpoczta.onet.pl>  wrote:
A nonkurencjÄ™ widzieli?

http://www.dealextreme.com/p/ultra-loud-bicycle-air-horn-truck-siren-...

WyglÄ…da tandetnie i ohydnie, ale moĹĽe dobre? :>
Raczej nie zaryzykuję, jak ktoś to kupi to pomacam chętnie :]

Jeśli dobrze rozumeim opis, to po prostu trąbka typu mała wuwuzela z rurką i pompką. Działa, kiedy się macha pompką, a nie trzyma sprężonego powietrza, jak AZ.
MZ znacznie łatwiej kupić sobie za paręnaście PLN "trąbkę kibica", w pasmanterii kawałek ozdobnego sznura, powiesić sobie trąbkę na szyi i w razie potrzeby trąbić, zasilając sygnał ustami. Chyba prościej niż machać ręką rączką od tej czerwonej chińskij pompki...

P.

Data: 2011-06-02 05:01:30
Autor: Lisciasty
Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?
Ok, listę zamykamy bo póki co więcej chętnych brak, nazbierało się
parę sztuk
więc możliwe, że dostawa będzie za darmochę. Dominik załatwia zakup,
kasiwo moje,
jak przyjedzie towar będziemy się dzielić.

Pzdr.
L.

Data: 2011-06-02 21:53:36
Autor: Wojciech 'Wheart' Penar
W dniu 02.06.2011 14:01, Lisciasty pisze:
[...]

Mnie masz na li¶cie?

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-06-02 13:09:06
Autor: Lisciasty
Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?
On 2 Cze, 21:53, Wojciech 'Wheart' Penar <whe...@NOSPAM.box43.pl>
wrote:
Mnie masz na li¶cie?

S± wszyscy, bez obaw :>

L.

Data: 2011-06-09 10:28:53
Autor: Lisciasty
Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?
Wła¶nie odebrałem tr±by od Dominika.

Osobniki : Rafał SP Gil i Wojciech "Wheart" Penar, maile mi odbija,
pisać musita do mnie sami.

Pzdr.
L.

Data: 2011-06-09 21:22:25