Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?

Data: 2011-05-31 11:59:37
Autor: Wojciech Penar
Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?
W dniu 31.05.2011 11:42, Lisciasty pisze:
Macam temat zakupu z Austrii, jak facet odpisze czy wy¶le i za ile to
dam znać.
Ja będę brał 2 sztuki, jakiej¶ zniżki raczej się nie ugra ale
przynajmniej koszty wysyłki
będ± symboliczne jeżeli kto¶ zainteresowany.

Pzdr.
L.

Daj znać, jak będzie znana cena, byłbym zainteresowany :)

Pozdrawiam
Wojtek

Data: 2011-05-31 07:35:06
Autor: Lisciasty
On 31 Maj, 11:59, Wojciech Penar <whe...@none.pl> wrote:

Daj znać, jak będzie znana cena, byłbym zainteresowany :)

Ok, gostek się odezwał. Sama tr±ba kosztuje u niego 22 jurki,
przesyłka przy 4 sztukach wynosi 16 eur. Cuzamen do kupy za jedn±
sztukę mniej-więcej 105 zł z przesyłk± i kosztami przelewu (zobaczymy
jak mi bank policzy kurs jurka).

Poczekam jeszcze jeden dzień, jak nikt dodatkowy się nie zgłosi to
zamawiam.

Pzdr.
L.

Data: 2011-05-31 16:45:59
Autor: Inead

"Lisciasty" <lisciasty@post.pl> wrote in message news:39208250-7ee4-4f79-bbc8-8646c4bab9c4x3g2000yqj.googlegroups.com...
[...]

Tutaj kosztuje stówę... (niecał±)
http://www.airzound.pl/

Data: 2011-05-31 07:51:41
Autor: krzysiek-d
Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?
Poczekam jeszcze jeden dzie , jak nikt dodatkowy si nie zg osi to
zamawiam.

Tutaj kosztuje st w ... (nieca )http://www.airzound.pl/

ale z przesyłk± poczta polska już 110
5 zyla robi różnice :)
pzdr,
k.

Data: 2011-05-31 08:01:39
Autor: Lisciasty
On 31 Maj, 16:45, "Inead" <a.fr...@gazeta.pl> wrote:
Tutaj kosztuje st w ... (nieca )http://www.airzound.pl/

Wiem, ale szukaj±c opinii o tej tr±bie natrafiłem na kilka wypowiedzi
mocno negatywnych, delikatnie powiedziawszy, o tym sklepie ;) Kto¶ kto
czekał miesi±c na przesyłkę zasugerował innym zaopatrzenie się
zagramanic±, co też czynię.

L.

Data: 2011-05-31 08:11:55
Autor: Piotrpo
On 31 Maj, 17:01, Lisciasty <liscia...@post.pl> wrote:
> [...]

mocno negatywnych, delikatnie powiedziawszy, o tym sklepie ;) Kto¶ kto
czekał miesi±c na przesyłkę zasugerował innym zaopatrzenie się

Tutaj patrzyłe¶?
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=20105

Data: 2011-05-31 18:37:30
Autor: Rafał \"SP\" Gil
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wroc ławia?
W dniu 2011-05-31 17:11, Piotrpo pisze:

Tutaj patrzyłeś?
http://www.chainreactioncycles.com/Models.aspx?ModelID=20105

Dobrze liczę, że przy kupnie ponad 7 trąbek, wysyłka jest za free, a sama trąbka kosztuje ca 70 PLN ? Jeśli tak by było, sam bym wziął jedną w takiej cenie, bo moja uległa uszkodzeniu ...

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (uĹĽywane parÄ™ razy) ; iPod touch 8G NOWY

Data: 2011-05-31 19:21:05
Autor: Paveu
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wroc ławia?
W dniu 2011-05-31 17:01, Lisciasty:
On 31 Maj, 16:45, "Inead"<a.fr...@gazeta.pl>  wrote:
Tutaj kosztuje st w ... (nieca )http://www.airzound.pl/

Wiem, ale szukając opinii o tej trąbie natrafiłem na kilka wypowiedzi
mocno negatywnych, delikatnie powiedziawszy, o tym sklepie ;) KtoĹ› kto
czekał miesiąc na przesyłkę zasugerował innym zaopatrzenie się
zagramanicÄ…, co teĹĽ czyniÄ™.

Zgadza się, tylko czekałem nie miasiąc, a ponad póltora.

P.

Data: 2011-05-31 16:08:44
Autor: m4rkiz
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wrocławia?
Użytkownik "Inead" <a.frost@gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:is2uv8$55q$1@inews.gazeta.pl...
Ok, gostek się odezwał. Sama trąba kosztuje u niego 22 jurki,
przesyłka przy 4 sztukach wynosi 16 eur. Cuzamen do kupy za jedną
sztukę mniej-więcej 105 zł z przesyłką i kosztami przelewu (zobaczymy
jak mi bank policzy kurs jurka).

ale wiesz ze na ebayu kupisz go spokojnie za ~€25 z przesylka?

http://cgi.ebay.ie/Samui-Air-Zound-Bicycle-Horn-115-dbs-Battery-Free-/290566480184?pt=UK_SportGoods_CyclAcces_RL&hash=item43a71ca138

Data: 2011-05-31 19:19:57
Autor: Paveu
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wroc ławia?
W dniu 2011-05-31 16:35, Lisciasty:
[...]

W Anglii w sklepie (zapodanym chyba w jakimś wcześniejszym poście, może w innym wątku) jest 15 GBP + 5 GPB za przesyłkę, więc na moje oko wychodzi taniej.

P.

Airzound, jest kto¶ chętny z okolic Wrocławia?