Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wrocławia?

Data: 2011-05-31 19:04:08
Autor: Dominik Mirowski
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wrocławia?
Lisciasty wyklepał(a) :

Ja będę brał 2 sztuki, jakiejś zniżki raczej się nie ugra ale
przynajmniej koszty wysyłki
będą symboliczne jeżeli ktoś zainteresowany.

Kup w chainreaction przy kilku sztukach wyjdzie was to ok 80 pln a przesyłka zdrama - jak chcecie do Wrocławia to mogę zobaczyć czy czegoś fajnego aktualnie dla mnie niema to dorzucę coś do zakupów i całość załatwię.
--
Dominik Mirowski
www.light-test.info

Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wrocławia?