Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wrocławia?

Data: 2011-05-31 12:04:28
Autor: Piotrpo
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wrocławia?
W dniu wtorek, 31 maja 2011, 18:37:30 UTC+2 użytkownik Rafał SP Gil napisał:
Dobrze liczę, że przy kupnie ponad 7 trąbek, wysyłka jest za free, a sama trąbka kosztuje ca 70 PLN ?
Dobrze, z zastrzeżeniem, że mogą to być różne zakupy, nie koniecznie trąbki.

Data: 2011-06-01 02:41:57
Autor: Bart
On 31 Maj, 21:04, Piotrpo <piot...@gmail.com> wrote:
> [...]
> free, a sama trąbka kosztuje ca 70 PLN ?

Dobrze, z zastrzeżeniem, że mogą to być różne zakupy, nie koniecznie trąbki.

W temacie AZ, ale nieco z innej beczki - czy ma ktoś na zbyciu może
mocowanie do AZ na kierownicy? Zakosili mi wraz z rowerem (trąba na
szczęście była w domu) Ewentualnie - jak można to zdobyć lub czym
zastąpić... Sklep AZ w Polsce nie odpowiada na maila, co zresztą było
niedawno poruszane.
Pozdrawiam,
Bartek

Data: 2011-06-02 18:46:33
Autor: smiechu
W dniu 2011-06-01 11:41, Bart pisze:
[...]

Poszukam w weekend bo kiedyś miałem (rozwaliłem kolanem trąbę i został mi uchwyt. Jak znajdę to wyślę.
Pozdr
smiechu

Data: 2011-06-02 21:22:24
Autor: Titus Atomicus
Airzound, jest ktoś chętny z o kolic Wrocławia?
In article <fece0cef-6bc5-49e9-8002-53526d5c4fec@hg8g2000vbb.googlegroups.com>,
 Bart <Flapjack83@tlen.pl> wrote:

> [...]

szczęście była w domu) Ewentualnie - jak można to zdobyć lub czym
zastąpić... Sklep AZ w Polsce nie odpowiada na maila, co zresztą było

Ojej, dolaczam sie do pytania.
Niestety polamalao mi sie samo mocowanie...

TA

Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wrocławia?