Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wrocławia?

Data: 2011-06-09 10:28:53
Autor: Lisciasty
Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wrocławia?
Właśnie odebrałem trąby od Dominika.

Osobniki : Rafał SP Gil i Wojciech "Wheart" Penar, maile mi odbija,
pisać musita do mnie sami.

Pzdr.
L.

Data: 2011-06-09 21:22:25
Autor: Rafał \"SP\" Gil

imie@imienazwisko.pl ;)

--
Od 1 PLN BCM http://allegro.pl/listing.php/user?us_id=553709 :
CB RADIO TTI 770 (używane parę razy) ; iPod touch 8G NOWY

Airzound, jest ktoś chętny z okolic Wrocławia?