Akademia ING hehe

Data: 2009-06-18 00:10:16
Autor: gnomal
Akademia ING hehe
Data: 2009-06-18 08:24:14
Autor: corner
Akademia ING hehe

Użytkownik "gnomal" <alibabka12@gmail.com> napisał w wiadomości news:h1bpke$nv$1news.onet.pl...
http://informacyjny-24.pl/index.php/Finanse/Pierwsi-absolwenci-Internetowej-Akademii-ING.html

Co w tym śmiesznego? Ja nauczyłem mamę obsługi ING Bank On-Line (które tak naprawdę jest tragiczne pod względem użyteczności), włączyłem serwis SMS - i jest w siódmym niebie, bo wszystko może zrobić "sama".

Data: 2009-06-18 10:48:50
Autor: gnomal
Akademia ING hehe

Użytkownik "corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> napisał w wiadomości news:h1cn4l$m6d$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]

Nie mam nic przeciwko temu ale organzować szumnie nazywaną akademię żeby nauczyć korzystać z systemu transakcyjnego?
Bn

Data: 2009-06-18 11:52:19
Autor: corner
Akademia ING hehe

Użytkownik "gnomal" <alibabka12@gmail.com> napisał w wiadomości news:h1cv1o$knn$1news.onet.pl...
 Nie mam nic przeciwko temu ale organzować szumnie nazywaną akademię żeby nauczyć korzystać z systemu transakcyjnego?

Z artykułu wynika, że szkolenie było skierowane do starszych osób, koło sześćdziesiątki. Dla takich osób obsługa serwisu może być trudna.

Data: 2009-06-18 11:58:42
Autor: gnomal
Akademia ING hehe

Użytkownik "corner" <cornerTOJESTZBEDNE@interia.TOTEZpl> napisał w wiadomości news:h1d3ar$9rd$1nemesis.news.neostrada.pl...

[...]