Akceptacja subskrypcji przez odebranie sms... ?

Data: 2014-04-20 12:11:19
Autor: J.F.
Akceptacja subskrypcji przez odebranie sms... ?
Dnia Sun, 20 Apr 2014 11:40:10 +0200, Marek napisał(a):
Odkryłem w bilingu, że na jednym z moich nr abonentowych mam aktywna subskrypcje sms. Był to iplus włożony na stałe do modemu, nie czyta i nie wysyła sie z niego sms. Zadzwoniłem na infolinie z prośbą o wytłumaczenie jak to możliwe, skoro nie ma możliwosci wysłania sms to jak nastąpiło "zapisanie" się do subskrypcji. Trafiłem na jakiegoś mądrale, który powiedział, że nie trzeba nic wysyłać, samo odebranie (!!) jakiegoś sms powoduje już zapisanie i potwierdzenie subskrypcji. Jak to możliwe aby jedynie odebranie skutkowało akceptacją? Wydawało mi się, że zapisanie musi odbyć się poprzez mniej lub bardziej świadomy akt woli poprzez PODANIE swojego nr w jakimś serwisie lub WYSŁANIE sms potwierdzającego.

Nie lub, ale i - bo podac to moze ktokolwiek jakikolwiek numer.
Czesta jest tez wersja ze podajesz nr tel na stronie, przychodzi sms z
haslem, wpisujesz haslo na stronie.
Tak czy inaczej:
a) mimo wielkich checi ciagle jest to swiadome dzialanie,
b) operator stracil kontrole nad tymi uslugami i obciaza tak jak mu
partnerzy przekazuja,
c) jak partnerzy nieuczciwi ... a nieuczciwi to oni przeciez wszyscy
czy prawie wszyscy z zalozenia :-)
d) trzeba reklamowac, zadac wyjasnien i straszyc prokuratorem.

J.

Data: 2014-04-20 14:43:47
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:e5b40yit6fjb$.1j2u7acssutv6.dlg40tude.net...
[...]

Nie straszyć, tylko woebc braku technicznych możliwości akceptacji ze strony ofiary złożyć zawiadomienie o przestępstwie szustwa.

Akceptacja subskrypcji przez odebranie sms... ?