Akcesoria w W-wie - gdzie?

Data: 2016-05-28 06:45:49
Autor: Cezary
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Może ktoś widział w jakimś sklepie w Warszawie
duży wybór uchwytów samochodowych do smartfona?
Chciałbym móc przymierzyć zarówno takie chwytające
smartfona po bokach, jak i te chwytające góra-dół.
Dostęp do wszystkich przycisków i otworów jest bardzo
ważny i decyduje o wygodzie w czasie jazdy.
Dlatego nie chcę wybierać na podstawie rysunku i kupować
przez Internet.

Będę wdzięczny za podanie przykładów takich sklepów.

Pozdrawiam
Czarek

Data: 2016-05-28 14:23:14
Autor: JS
Akcesoria w W-wie - gdzie?
W dniu 2016-05-28 o 06:45, Cezary pisze:
[...]

http://www.ceneo.pl/24739045#tab=spec
Dostęp do wszystkiego jest, trzyma bardzo dobrze (jak się zakurzy można umyć wodą). Mankament: jak w zeszłe upalne lato było po 37st C w cieniu to w czarnym samochodzie stojącym na słońcu było z 70st C. Stopił się żel w rogu. Wyciąłem ten kawałek i działało dalej.
Można to było kupić w TESCO. Może jeszcze gdzieś są do kupienia.
pzdr
JS

Data: 2016-05-28 18:16:42
Autor: Cezary
Akcesoria w W-wie - gdzie?

Użytkownik "JS" <bsj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:nic2je$o8a$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dzięki.
Nie spotkałem się do tej pory z uchwytem żelowym.
Czym różni się on od uchwytu nie-żelowego?
Czy żel w czymś pomaga?

Pozdrawiam
Czarek

Data: 2016-05-28 18:25:24
Autor: Czarek
Akcesoria w W-wie - gdzie?

Brak uchwytów tylko "lepka" powierzchnia żelowa, resztę pokaże Ci np. Google: https://www.google.pl/search?newwindow=1&site=&source=hp&q=uchwyt+%C5%BCelowy+do+telefonu&oq=uchwyt+%C5%BCelowy

--
Czarek

Data: 2016-05-28 18:46:30
Autor: Cezary
Akcesoria w W-wie - gdzie?

Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:nicgql$h0l$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Bardzo dziękuję. Z opisu na podanej stronie nie wynika czy telefon
nie "klei się" po odczepieniu od uchwytu.
Ciekawe jaką opinie mają o takich uchwytach użytkownicy.
Są tutaj tacy? Jeśli tak, to bardzo proszę o uwagi.

Pozdrawiam
Czarek

Data: 2016-05-28 19:40:38
Autor: Czarek
Akcesoria w W-wie - gdzie?

W dniu 28.05.2016 o 18:46, Cezary pisze:

[...]

Nie klei się.

--
Czarek

Data: 2016-05-29 08:42:38
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Czarek
naskrobał(a):

Nie klei się.

Telefon "nie klei się" bo na nim nic nie zostaje, żel pozostaje na
uchwycie. Jedynym mankamentem jest to iż nie można "przykleić telefonu z
założoną osłoną ze skórki ekologicznej czyli skaju (czy jak to się tam
pisze).
Mam taki uchwyt i z pleckami silikonowymi załozonymi na Redmi Note 2 działa
idealnie.
--
....:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

Data: 2016-05-30 10:16:47
Autor: J.F.
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Użytkownik "Cezary"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:5749227b$0$22836$65785112@news.neostrada.pl...
Może ktoś widział w jakimś sklepie w Warszawie
duży wybór uchwytów samochodowych do smartfona?

W Auchan i Leclerc jest spory wybor, pewnie sa i w Warszawie.

Dostęp do wszystkich przycisków i otworów jest bardzo
ważny i decyduje o wygodzie w czasie jazdy.

Mnie sie takie cos sprawdza
http://www.ceneo.pl/37841666

Ma jedna wade - telefon trzeba wsadzic przed jazda, bo jedna reka to sie niemal nie da.

J.

Data: 2016-05-30 18:09:12
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
naskrobał(a):

Mnie sie takie cos sprawdza
http://www.ceneo.pl/37841666

Ma jedna wade - telefon trzeba wsadzic przed jazda, bo jedna reka to sie niemal nie da.

Ciekawe ustrojstwo. Możesz pokazać zdjęcie z telefonem zamontowanym w tym.
Jakoś moja wyobraźnia poległa przy wymyślaniu jak to może wyglądać z
telefonem.
--
....::: WISKOLER :::...
Misie powróciły do domu.

Data: 2016-05-30 18:26:20
Autor: Czarek
Akcesoria w W-wie - gdzie?

W dniu 30.05.2016 o 18:09,  ...:::WISKOLER:::... pisze:
[...]

Tu są większe zdjęcia: https://www.net-s.pl/index.php?id=3&c=954&g=550325&n=ESPERANZA-UCHWYT-SAMOCHODOWY-DO-TELEFONOW-EMH103&w=c https://www.net-s.pl/obrazki_n/g550000/Telefony_Telefony_i_smartphoney__Akcesoria_Akcesoria_ESPERANZA_EMH103_5901299908761_550325_1.jpg - weź też pod uwagę nazwę "Crocodile" i wszystko stanie się jasne ;-)

PS. wygoda użytkowania tego czego według mnie jest "dyskusyjna"

--
Czarek

Data: 2016-05-30 18:40:47
Autor: ALEX MR
Akcesoria w W-wie - gdzie?
W dniu 30.05.2016 o 18:26, Czarek pisze:

[...]

A dla mnie to genialny wynalazek. Telefon trzyma pewnie :-)

--
ALEX MR
Pd Cusimą Cesarska Marynarka Japońska zatopiła nie tylko flotę rosyjską, zatopiła coś o wiele więcej: mit o wyższości białej rasy :-D

Data: 2016-06-01 12:54:17
Autor: radekp@konto.pl
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Mon, 30 May 2016 18:40:47 +0200, w <574c6d12$0$686$65785112@news.neostrada.pl>,
ALEX MR <kill@spamers.us> napisał(-a):

> - weź też pod uwagę nazwę "Crocodile" i wszystko stanie się jasne ;-)
>
> PS. wygoda użytkowania tego czego według mnie jest "dyskusyjna"

A dla mnie to genialny wynalazek. Telefon trzyma pewnie :-)

Aż ci któregoś dnia spadnie i się potłucze.
Ja na szczęście dorobiłem się tylko rys.

-- -

Data: 2016-06-01 17:13:11
Autor: Czarek
Akcesoria w W-wie - gdzie?

W dniu 01.06.2016 o 12:54, radekp@konto.pl pisze:

Ja na szczęście dorobiłem się tylko rys.

-- -

I spamu w podpisie ;-)

--
Czarek

Data: 2016-06-02 20:46:46
Autor: radekp@konto.pl
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Wed, 1 Jun 2016 17:13:11 +0200, w <nimu39$ruc$1@usenet.news.interia.pl>, Czarek
<czarek1@nospampoczta.fm> napisał(-a):

W dniu 01.06.2016 o 12:54, radekp@konto.pl pisze:

> Ja na szczęście dorobiłem się tylko rys.
>

> -- -

I spamu w podpisie ;-)

To g**** włącza mi z powrotem się przy każdej aktualizacji :/
Dzięki za zwrócenie uwagi :)

Data: 2016-06-01 18:38:48
Autor: ALEX MR
Akcesoria w W-wie - gdzie?
W dniu 1.06.2016 o 12:54, radekp@konto.pl pisze:

[...]

Przez 5 lat żaden mi nie spadł. Może nie wiedział że powinien?
ATSD o co miałby się potłuc? Gumowe dywaniki? Fotele?

Data: 2016-06-02 20:47:41
Autor: radekp@konto.pl
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Wed, 1 Jun 2016 18:38:48 +0200, w
<574f0f9c$0$22833$65785112@news.neostrada.pl>, ALEX MR <kill@spamers.us>
napisał(-a):

> Aż ci któregoś dnia spadnie i się potłucze.

Przez 5 lat żaden mi nie spadł. Może nie wiedział że powinien?
ATSD o co miałby się potłuc? Gumowe dywaniki? Fotele?

Korytko, dźwignię zmiany biegów.

Data: 2016-05-30 18:57:24
Autor: J.F.
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Użytkownik "Czarek"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:nihpkd$vk$1@usenet.news.interia.pl...
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą J.F.
http://www.ceneo.pl/37841666
https://www.net-s.pl/obrazki_n/g550000/Telefony_Telefony_i_smartphoney__Akcesoria_Akcesoria_ESPERANZA_EMH103_5901299908761_550325_1.jpg PS. wygoda użytkowania tego czego według mnie jest "dyskusyjna"

Telefon trzyma (*), pasuje do wielu modeli, przyciskow nie zaslania, ustawic sie daje dowolnie - czego chciec wiecej ?
Aa, zeby sie dalo jedna reka wsadzic w czasie jazdy :-)

(*) - w samochodzie, na rowerze nie recze. Widzialem jakis z dwoma szczekami - pewnie trzyma znacznie lepiej - ale w samochodzie radzi sobie i ten pojedynczy.

J.

Data: 2016-06-01 05:35:21
Autor: Cezary
Akcesoria w W-wie - gdzie?
> Widzialem jakis z dwoma
szczekami - pewnie trzyma znacznie lepiej - ale w samochodzie radzi sobie
i ten pojedynczy.
Z dwoma szczękami to znaczy góra-dół i po bokach równocześnie?

Pozdrawiam
Czarek

Data: 2016-06-01 10:36:02
Autor: J.F.
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Użytkownik "Cezary"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:574e57f2$0$648$65785112@news.neostrada.pl...
> Widzialem jakis z dwoma
szczekami - pewnie trzyma znacznie lepiej - ale w samochodzie radzi sobie
i ten pojedynczy.
Z dwoma szczękami to znaczy góra-dół i po bokach równocześnie?

Nie, dwie obok siebie.
Chyba nawet rozstaw staly.

Cos takiego
http://allegro.pl/uniwersalny-uchwyt-samochodowy-telefon-gps-i5895631862.html

Ale tu juz przyciski boczne narazone.

J.

Data: 2016-06-01 09:12:17
Autor: Kris
Akcesoria w W-wie - gdzie?
W dniu środa, 1 czerwca 2016 10:36:08 UTC+2 użytkownik J.F. napisał:
..

Cos takiego
http://allegro.pl/uniwersalny-uchwyt-samochodowy-telefon-gps-i5895631862.html
Kurcze jak to u nas ok. 1dolca kosztuje to za ile Ż?łty Brat to z fabryki sprzedał?

Data: 2016-06-01 19:22:08
Autor: J.F.
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Użytkownik "Kris"  napisał w wiadomości grup
[...]

Przy takich cenach narasta we mnie podejrzenie, ze ktos tu jakies odpady sprzedaje.
Czy z fabryki, czy np w Niemczech bylo za duzo zwrotow, wiec sklep cala partie oddal, a odsylac do Chin sie nie oplacilo.

No ale co by tu mieli sp* ... przyssawka nie trzyma, plastik sie lamie ?

J.

Data: 2016-06-02 20:49:29
Autor: radekp@konto.pl
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Wed, 1 Jun 2016 19:22:08 +0200, w <574f19c5$0$683$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

No ale co by tu mieli sp* ... przyssawka nie trzyma, plastik sie lamie ?

W tym co wyżej:

1) przyssawka trzyma przez tylko jakiś okres czasu (u ciebie ciepło powodowało
zjazd po szybie, u mnie nie trzymania się deski)
2) zawias -- tam jest taki bolec - u mnie puścił na jednym rogu
3) i w sumie niewygodny, bo 2 ręcę trzeba

Data: 2016-06-01 12:53:38
Autor: radekp@konto.pl
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Mon, 30 May 2016 10:16:47 +0200, w <574bf6f3$0$692$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

Mnie sie takie cos sprawdza
http://www.ceneo.pl/37841666

Ma jedna wade - telefon trzeba wsadzic przed jazda, bo jedna reka to sie niemal nie da.

Mam to. Straszne gówno. Ten "przylepiec" dobrze trzymał jak był nowy (do deski
rozdzielczej). Gdy zaczął się odlepiać, to już nic nie pomagało.

6zł można dać i ani grosza więcej.

-- -

Data: 2016-06-01 14:37:53
Autor: J.F.
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Użytkownik  radekp napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:cjftkb57pfedu9ju10flt67db43q062c16@4ax.com...
[...]

Na szybie trzyma w miare dobrze ... ale jak pisalem - slonca nie wytrzymal.
Sa tez wersje bez kleju na przyssawce.

6zł można dać i ani grosza więcej.

Mowisz, ze inne uchwyty maja na przyssawce lepszy klej i chropowatej deski sie lepiej trzymaja ?

J.

Data: 2016-06-02 11:03:32
Autor: radekp@konto.pl
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Wed, 1 Jun 2016 14:37:53 +0200, w
<574ed726$0$22836$65785112@news.neostrada.pl>, "J.F."
> [...]

>6zł można dać i ani grosza więcej.

Mowisz, ze inne uchwyty maja na przyssawce lepszy klej i chropowatej deski sie lepiej trzymaja ?

Miałem wcześniej jakiś z dx.
Najpierw przyklejało się podstawkę do deski, a potem do niej przylepiało (na
przyssawkę) właściwy uchwyt.
Tutaj mocowanie do deski było niezniszczalne, ale co z tego skoro górna część
pękła przy pierwszym wkładaniu fona :)

-- -

Akcesoria w W-wie - gdzie?