Akcesoria w W-wie - gdzie?

Data: 2016-05-28 14:23:14
Autor: JS
Akcesoria w W-wie - gdzie?
W dniu 2016-05-28 o 06:45, Cezary pisze:
Może ktoś widział w jakimś sklepie w Warszawie
duży wybór uchwytów samochodowych do smartfona?
Chciałbym móc przymierzyć zarówno takie chwytające
smartfona po bokach, jak i te chwytające góra-dół.
Dostęp do wszystkich przycisków i otworów jest bardzo
ważny i decyduje o wygodzie w czasie jazdy.
Dlatego nie chcę wybierać na podstawie rysunku i kupować
przez Internet.

Będę wdzięczny za podanie przykładów takich sklepów.

Pozdrawiam
Czarek

http://www.ceneo.pl/24739045#tab=spec
Dostęp do wszystkiego jest, trzyma bardzo dobrze (jak się zakurzy można umyć wodą). Mankament: jak w zeszłe upalne lato było po 37st C w cieniu to w czarnym samochodzie stojącym na słońcu było z 70st C. Stopił się żel w rogu. Wyciąłem ten kawałek i działało dalej.
Można to było kupić w TESCO. Może jeszcze gdzieś są do kupienia.
pzdr
JS

Data: 2016-05-28 18:16:42
Autor: Cezary
Akcesoria w W-wie - gdzie?

Użytkownik "JS" <bsj@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:nic2je$o8a$1node2.news.atman.pl...
[...]

Dzięki.
Nie spotkałem się do tej pory z uchwytem żelowym.
Czym różni się on od uchwytu nie-żelowego?
Czy żel w czymś pomaga?

Pozdrawiam
Czarek

Data: 2016-05-28 18:25:24
Autor: Czarek
Akcesoria w W-wie - gdzie?

Brak uchwytów tylko "lepka" powierzchnia żelowa, resztę pokaże Ci np. Google: https://www.google.pl/search?newwindow=1&site=&source=hp&q=uchwyt+%C5%BCelowy+do+telefonu&oq=uchwyt+%C5%BCelowy

--
Czarek

Data: 2016-05-28 18:46:30
Autor: Cezary
Akcesoria w W-wie - gdzie?

Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:nicgql$h0l$1usenet.news.interia.pl...
[...]

Bardzo dziękuję. Z opisu na podanej stronie nie wynika czy telefon
nie "klei się" po odczepieniu od uchwytu.
Ciekawe jaką opinie mają o takich uchwytach użytkownicy.
Są tutaj tacy? Jeśli tak, to bardzo proszę o uwagi.

Pozdrawiam
Czarek

Data: 2016-05-28 19:40:38
Autor: Czarek
Akcesoria w W-wie - gdzie?

W dniu 28.05.2016 o 18:46, Cezary pisze:

[...]

Nie klei się.

--
Czarek

Data: 2016-05-29 08:42:38
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Akcesoria w W-wie - gdzie?
Na grupie pl.misc.telefonia.gsm, osobnik mieniący się nazwą Czarek
naskrobał(a):

Nie klei się.

Telefon "nie klei się" bo na nim nic nie zostaje, żel pozostaje na
uchwycie. Jedynym mankamentem jest to iż nie można "przykleić telefonu z
założoną osłoną ze skórki ekologicznej czyli skaju (czy jak to się tam
pisze).
Mam taki uchwyt i z pleckami silikonowymi załozonymi na Redmi Note 2 działa
idealnie.
--
....:::WISKOLER:::...
Podczas uroczystej akademii w dniu urodzin Hitlera dostarczono Stirlitzowi

Akcesoria w W-wie - gdzie?