Akcja GOPR w Bieszczadach

Data: 2013-02-06 14:54:00
Autor: Marcin N
Akcja GOPR w Bieszczadach
Witam,

W mediach huczy o ostatniej akcji GOPR, w której ratowali 10 uczestników szkoły przetrwania.

Jak oceniacie te pogardliwe wypowiedzi GOPR z TV?
Jak oceniacie dziennikarzy węszących za sensacją?

Trudno mi się odnaleźć w tej nagonce, ale mam wrażenie, że skończy się to wszystko w sądzie.

--
MN

Data: 2013-02-06 19:35:42
Autor: J.F
Akcja GOPR w Bieszczadach
Użytkownik "Marcin N"  napisaÅ‚ w wiadomoÅ›ci
[...]

Ja tam nie wiem, ale cokolwiek dziwne wydaje mi sie gdy ekipa gopr _przychodzi_ i _sprowadza_ dzielnych bojownikow ze szkoly przetrwania.

To co, sami nie mogli przejsc czy instruktorzy nie maja pojecia ?

J.

Akcja GOPR w Bieszczadach