"Akcja Gazety wygldaa jak prowokacja"

Data: 2009-06-25 09:12:41
Autor: Piotr
"Akcja Gazety wygldaa jak prowokacja"
Dnia Thu, 25 Jun 2009 08:52:02 +0200, mkarwan napisa(a):

Portal Fronda.pl dotar do wiadka rzekomego pobicia nieprzychylnego Radiu Maryja blogera przez redemptoryst o. Piotra Andrukiewicza.

Od razu cuchno to warzywnymi przemkami na kilometr.
Piotr

Data: 2009-06-25 12:09:20
Autor: Vic
"Akcja Gazety wyglądała jak prowokacja"
Piotr wrote:
Od razu cuchnęło to warzywnymi przemkami na kilometr.

Swiadek wiarygodny i obiektywny jak cholera:
"Wybralismy sie z mezem z Krakowa na msze.
Oboje sluchamy czasem "Rozmow niedokonczonych" w Radiu Maryja, wiec przy
okazji chcielismy zobaczyc jak wygladaja mlodzi sluchacze tej rozglosni."

To teraz jeszcze powinni spytac swiadka, co czasem z mezem jezdzi do Warszawy na Czerska, zeby zobaczyc czy Adas Michnik wyglada tak samo jak w telewizji, czy moze jest wyzszy.
Tez bedzie swietnym swiadkiem - wiarygodnym i w pelni obiektywnym :D
:)))))))))

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 13:06:47
Autor: raff
[...]

Swiadek nie musi byc obiektywny. Ma mowic prawde.

R.

Data: 2009-06-25 13:32:32
Autor: Piotr
"Akcja Gazety wyglądała jak prowokacja"
Dnia Thu, 25 Jun 2009 12:09:20 +0200, Vic napisa(a):

[...]

Strasznie zagubiony jeste, vicu. Dobrze, e o prostowanie twoich
cieek dba obiektywna ekipa z gwna, o may wos by nakrcili kolejn
obiektywn relacj. Byby wtedy kontent, prawda?
Piotr

Data: 2009-06-25 14:00:48
Autor: Vic
"Akcja Gazety wyglądała jak prowokacja"
Piotr wrote:
Strasznie zagubiony jesteś, vicu. Dobrze, że o prostowanie twoich
ścieżek dba obiektywna ekipa z gwna, o mały włos by nakręcili kolejną
obiektywną relację. Byłbyś wtedy kontent, prawda?

Ciekaw jestem co bys powiedzial, gdyby znalazl sie tam swiadek, zagorzaly czytelnik GW, ktory czasem z mezem jezdzi z Krakowa do Wawy obejrzec sobie Michnika... :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 14:07:00
Autor: Piotr
"Akcja Gazety wyglądała jak prowokacja"
Dnia Thu, 25 Jun 2009 14:00:48 +0200, Vic napisa(a):

Ciekaw jestem co bys powiedzial, gdyby znalazl sie tam swiadek, zagorzaly czytelnik GW, ktory czasem z mezem jezdzi z Krakowa do Wawy obejrzec sobie Michnika... :)

A po co mam gdyba, vicu?
Ja wiem, e tam byy "obiektywne" ekipy i przypadkiem czekay.
Wypytywanie o obiektywizm wiadkw  strony przeciwnej, przy grubo
szytej manipulacji, jest pewnego rodzaju naiwnoci, agodnie rzecz
ujmujc.
Piotr

Data: 2009-06-26 01:21:35
Autor: Lorn
Piotr pisze:
[...]

Nie pojty scenariusz? :>

Data: 2009-06-25 14:19:28
Autor: Andrzej Adam Filip
Vic <bjorgul@o2.pl> pisze:

Piotr wrote:
[...]

A dlaczego jesteś pewny że się nie "znajdzie"? :-)

Zaniedbasz to stracisz.
  -- Konfucjusz (551-479 p.n.e.)

Data: 2009-06-26 01:25:18
Autor: Lorn
Andrzej Adam Filip pisze:
Vic <bjorgul@o2.pl> pisze:

Piotr wrote:
[...]

Do tej pory sądziłem, że od debilnych pytań jest tu brat_olin... :> Myliłem się. :>

Data: 2009-06-26 01:36:54
Autor: Andrzej Adam Filip
Lorn <ateagina@poczta.fm> pisze:

Andrzej Adam Filip pisze:
Vic <bjorgul@o2.pl> pisze:

Piotr wrote:
[...]

Ja po prostu wierzę w profesjonalizm GW tak bardzo że *nieprofesjonalna*
prowokacja w głowie mi się nie może pomieścić ;-)

Doświadczenie stworzyło sztukę, brak zaś doświadczenia - przypadek.
  -- Arystoteles (384-322 p.n.e.)

Data: 2009-06-26 01:44:05
Autor: Lorn

Andrzej Adam Filip pisze:
Vic <bjorgul@o2.pl> pisze:

Piotr wrote:
[...]

Najwyraźniej nie wiesz co to 'zdrowy rozsądek' :)

Data: 2009-06-25 13:48:48
Autor: Andrzej Adam Filip
Vic <bjorgul@o2.pl> pisze:

Piotr wrote:
[...]

To jest świadek o personaliach znanych publikującej jego relacje
redakcji (jak redakcja twierdzi *publicznie*).

Jak ci się takie relacje nie podobają to poszczuj "poszkodowanych" na rozpoczęcie sprawy sądowej gdzie zeznaje się pod groźbą
odpowiedzialności karnej za składanie fałszywych zeznań nawet gdy się jest skarżącym :-)

"Mogący wyglądać na prowokatorów" nie są zbyt wiarygodnymi świadkami bez
potwierdzenia ich wersji z niezależnych źródeł.

Pierwej rozważ, potem odważ.
  -- Przysłowie polskie (pl.wikiquote.org)

Data: 2009-06-25 14:03:47
Autor: Vic
Andrzej Adam Filip wrote:
[...]

Oj panowie, panowie...
Co ja tu bede z wami dyskutowal...
Widze, ze wedlug was wiarygodny jest jednynie swiadek, ktory sympatyzuje z RM. Zawsze. A klamia wszyscy, ktorzy nie sa sympatykami radyja. Zawsze.

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 14:11:32
Autor: Piotr
"Akcja Gazety wyglądała jak prowokacja"
Dnia Thu, 25 Jun 2009 14:03:47 +0200, Vic napisa(a):

[...]

Jak przejrzysz wtek, to tego obiektywizmu uczepie si ty vicu, jak
pijany pota. Ponadto zarzucasz co, czego nikt nie powiedzia i
pomijasz fakty, ktre s oczywiste. To warzywno-gwniana ekipa
urzdzia tam prowokacj liczc na to, e uda im si nagra,
sfilmowa, sfotografowa gniew radiomaryjnego ludu. Chamsk i
bezczeln prowokacj.
Piotr

Data: 2009-06-25 14:19:07
Autor: Vic
"Akcja Gazety wyglądała jak prowokacja"
Piotr wrote:
To warzywno-gwniana ekipa
urządziła tam prowokację licząc na to, że uda im się nagrać,
sfilmować, sfotografować gniew radiomaryjnego ludu.

Zeby sfilmowac wykrzywione nienawiscia oblicza radiomaryjnego ludu, pohukiwania, przeklenstwa i szarpaniny nie trzeba organizowac zadnych skomplikowanych prowokacji, drukowac ulotek, redagowac tekstu, itp. Wystarczy wejsc w ten tlum z kamera oznaczona logo TVN i nic nie robic, filmowac jedynie.
Widzialem kilka takich filmow.
Po jaka cholere zadawac sobie jakikolwiek trud, skoro wystarczy nakleic na kamere koleczko z "tvn" w srodku i efekt gwarantowany? Dla lepszego efektu mozna jednoczesnie pod pacha trzymac GW.

Chamską i
bezczelną prowokację.

Trafil swoj na swego? :)

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 14:31:54
Autor: Piotr
"Akcja Gazety wyglądała jak prowokacja"
Dnia Thu, 25 Jun 2009 14:19:07 +0200, Vic napisa(a):

[...]

Hm, czyli mowisz vicu, ze radiomaryjny lud wyssa niech do TVN z
mlekiem matki i w sposb bezprzykladny i bezzasadny nienawidzi t
miujc prawd i obiektywizm stacj? Pewnie tak jest, he, he, skoro
ty, mionik obiektywizmu, tak twierdzisz. Ale musz ci zmartwi,
niestety numer z TVN-em by ju zbyt ograny i ludziska zaczeli si
kapowa, e ich robi w ciula, wtedy potrzebna jest dla starego numeru
nowa aranacja. Tym razem by to "niezaleny" dziaacz, jednake
podpity do zalenego mikrofonu i obserwowany przez niezalenie
obiektywn kamer.
Ty wiesz co to klapy na oczach, oj wiesz.
Piotr

Data: 2009-06-25 14:49:27
Autor: Vic
"Akcja Gazety wyglądała jak prowokacja"
Piotr wrote:
Hm, czyli mowisz vicu, ze radiomaryjny lud wyssał niechęć do TVN z
mlekiem matki i w sposób bezprzykladny i bezzasadny nienawidzi tę
miłującą prawdę i obiektywizm stację?

Nienawidzi?
Ci przykladni chrzescijanie, katolicy, nie rozstajacy sie z rozancem, rozmodleni, nienawidza???

--
Vic

У Поляка и приказ рассказ ;)

Data: 2009-06-25 16:49:04
Autor: awe
"Akcja Gazety wygldaa jak prowokacja"
Czyli viuc to tak jakby wejsc ze sfastyka na ramieniu do redakcji GW, albo rozdawac pod ta redakcja antyzydowskie ulotki? Rozumiem ze z redakcji GW zostaliby przywitani chlebem i sola.
Sam jestem niewierzacy ale na cos takiego z przyjemnoscia obilbym morde pejsarzom
awe

Data: 2009-06-25 16:50:41
Autor: raff
awe pisze:
[...]

Albo jak jest Marsz Zywych rozdawac ulotki ze Zydow nie zginelo 6 mln tylko 4.

R.

Data: 2009-06-25 18:07:14
Autor: awe
"Akcja Gazety wygldaa jak prowokacja"

Uytkownik "raff" <trytytyty13@autograf.pl> napisa w wiadomoci news:h202sa$3n2$1news.onet.pl...
awe pisze:
[...]

-- -- -- -- -- -- -
bo nie zginelo nawet 4
awe

Data: 2009-06-25 14:18:39
Autor: Andrzej Adam Filip
Vic <bjorgul@o2.pl> pisze:

Andrzej Adam Filip wrote:
[...]

Czyli według "twojego poziomu inteligencji" dwie strony prezentujące
różne wersje zdarzenia, mające bardzo różne interesy w sposobie jego
przedstawiania i interpretacji pojawiły się *dopiero* z Radiem Maryja a wcześniej szczęśliwa ludzkość nigdy nie musiała wypracowywać sposobów
radzenia sobie z podobnymi sytuacjami "różnicy wersji"? :-)

P.S.
Może zacznie postować na pl.rec.humor najlepsze bo tu się bardzo
wyraźnie marnujesz? ;-)

Dziecko, które nie zna pieszczoty, mówiąc nie uśmiecha się.
  -- Przysłowie abisyńskie (pl.wikiquote.org)

"Akcja Gazety wygldaa jak prowokacja"