[Gazownia] Akcja "Quad" w Beskidach - policja ściga kierowców

Data: 2010-12-22 09:45:45
Autor: bans
[Gazownia] Akcja "Quad" w Beskidach - policja ściga kierowców
W dniu 2010-12-22 09:22, Olin pisze:

Quadowcy mocno dają się we znaki nie tylko miłośnikom przyrody, ale i
leśnikom, czy narciarzom. Zdarza się, że swoimi pojazdami wjeżdżają na
trasy narciarskie. Najwięcej szkód wyrządzili na początku bieżącego roku,
gdy w ciągu jednej nocy 10 quadowców zniszczyło około 5 km tras
narciarskich w ośrodku Czyrna-Solisko w Szczyrku. Pozostały po nich dziury
i koleiny, niezwykle niebezpieczne dla narciarzy.

Tak została zdewastowana nartostrada Szyndzielnia-Dębowiec, półmetrowej głębokości koleiny w śniegu.

Zawróciłem nie docierając do schroniska, widząc, że sensowny zjazd będzie niemożliwy.

(to jest poprawiony post, we wcześniejszym się pomyliłem)

--
bans

Data: 2010-12-22 10:22:39
Autor: Przemek

Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomości news:iese6o$sk5$2mx1.internetia.pl...
[...]

To jakas masakra jest :(

pozdr
p.

Data: 2010-12-22 10:31:52
Autor: SQ9MEV
bans pisze:
[...]

Bans, stajesz się sławny ;):
http://www.stopquadom.pl/news/article/2010/12/22/akcja-quad-w-beskidach/

Bartek

Data: 2010-12-22 10:34:44
Autor: bans
W dniu 2010-12-22 10:31, SQ9MEV pisze:

Bans, stajesz się sławny ;):
http://www.stopquadom.pl/news/article/2010/12/22/akcja-quad-w-beskidach/

No to już wiecie, czemu lepiej się prawdziwym imieniem i nazwiskiem nie podpisywać, zaraz ktoś sobie gębę wytrze bez pytania ;)

Ale w tym przypadku nie mam nic przeciwko.

--
bans

Data: 2010-12-23 16:21:34
Autor: Titus Atomicus
In article <iesh2k$bo7$2@mx1.internetia.pl>, bans <goc@o2.pl> wrote:

> [...]

No to już wiecie, czemu lepiej się prawdziwym imieniem i nazwiskiem nie podpisywać, zaraz ktoś sobie gębę wytrze bez pytania ;)

Nic nie rozumiem.
Naprawde nazywasz sie Bociek?

TA

Data: 2010-12-28 08:06:30
Autor: bans
W dniu 2010-12-23 16:21, Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world pisze:

Nic nie rozumiem.
Naprawde nazywasz sie Bociek?

Ja tam tekst z linka przeczytałem _cały_ i zrozumiałem, o co chodzi SQ9MEV, spróbuj i ty ;)

--
bans

[Gazownia] Akcja "Quad" w Beskidach - policja ściga kierowców