Akcja TISPOL

Data: 2019-04-01 04:36:19
Autor: przemek.jedrzejczak
Akcja TISPOL
Data: 2019-04-01 14:09:08
Autor: J.F.
Akcja TISPOL
Użytkownik  przemek napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:b6bca554-5a95-4c55-a55c-185ade9603d7@googlegroups.com...
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24604171,wielka-akcja-policji-w-calej-polsce-mundurowi-beda-surowo-karac.html#s=BoxOpImg3

Znowu ?
To juz ktorys raz ostatnio czytam.

W dobrym momencie powstala ta partia kierowcow :-)

P.S.1 Caly tydzien ? To ich na Wielkanoc zabraknie ...
P.S.2  Czyli u Niemcow znow jakis Blitzertag ?

J.

Data: 2019-04-01 05:15:38
Autor: przemek.jedrzejczak
Akcja TISPOL
Data: 2019-04-01 14:15:54
Autor: viktorius
Akcja TISPOL
W dniu 2019-04-01 o 14:09, J.F. pisze:

Znowu ?
To juz ktorys raz ostatnio czytam.

Po prostu mają jeden komplet baterii. Przekładają z alkomatu do radaru, z radaru do alkomatu. I tak w kółko mamy info o akcji trzeźwość, potem prędkość, potem trzeźwość itd.

Pomiędzy "akcjami" przerwa kilka dni na podładowanie owych baterii ;)

--
viktorius

Data: 2019-04-01 15:59:56
Autor: Budzik
Akcja TISPOL
Użytkownik viktorius viktorius@interia.pl ...

[...]

;)
:)

--
Pozdrawia... Budzik
Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch to an 8bit operating system originally coded for a 4bit microprocessor,

Data: 2019-04-01 15:51:20
Autor: Myjk
Akcja TISPOL
Mon, 1 Apr 2019 14:09:08 +0200, J.F.
W dobrym momencie powstala ta partia kierowcow :-)

Poważnie myślisz że to ma szansę zdobyć więcej niż promil poparcia? Ja
wiedziałem że debili u nas nie brakuje, ale że jest aż tak dużo, by pod
takimi pierdołami życie społeczne układać, to jakiś absurd.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-04-01 17:53:59
Autor: J.F.
Akcja TISPOL
Użytkownik "Myjk"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:1tu6v6kk9p7x3.dlg@myjk.org...
Mon, 1 Apr 2019 14:09:08 +0200, J.F.
[...]

A to zalezy jak sie beda starac :-)

Nauczycielem nie jestem, to mnie nie interesuje czy dostana podwyzki czy nie,
czy prad bedzie z wiatrakow czy z wegla ... prawde mowiac g* mnie obchodzi, poki bedzie,
to zaczyna byc istotne czy dostane dzis mandat za parkowanie czy nie :-)

J.

Data: 2019-04-01 21:31:17
Autor: kk
Akcja TISPOL
On 2019-04-01 15:51, Myjk wrote:
Mon, 1 Apr 2019 14:09:08 +0200, J.F.

[...]

A czym się społeczeństwo zajmuje jak nie jeżdżeniem

Data: 2019-04-01 15:46:00
Autor: Myjk
Akcja TISPOL
Mon, 1 Apr 2019 04:36:19 -0700 (PDT), przemek.jedrzejczak@gmail.com
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24604171,wielka-akcja-policji-w-calej-polsce-mundurowi-beda-surowo-karac.html#s=BoxOpImg3

Mnie w piatek wyhaczył polizmen jak jechałem z telefonem przy uchu
(dosłownie chwilę wcześniej mi zerwał, ze dwa razy pod rząd i to nie
pierwszy raz, mój "cudowny" wbudowany zestaw głośnomówiący rockford fosgate
i poirytowany go wyłączyłem). 200zł i 5pkt.  :P

--
Pozdor
Myjk

Data: 2019-04-01 16:43:22
Autor: Poldek
Akcja TISPOL
W dniu 2019-04-01 o 13:36, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24604171,wielka-akcja-policji-w-calej-polsce-mundurowi-beda-surowo-karac.html#s=BoxOpImg3

Na ulicy przed moim domem jak było 50, tak jest 50. Jak jeździli 100+, tak jeżdżą 100+ i żadnego Policjanta nie widać. Mieszkam tu 10 lat i nigdy nie widziałem żadnej próby pomiaru prędkości, a chętnych do utraty prawa jazdy na miejscu mieliby tu na kopy (teren zabudowany). Policja jest niezła w ogłaszaniu akcji teoretycznych.

Data: 2019-04-01 08:05:22
Autor: przemek.jedrzejczak
Akcja TISPOL
Wrzuć video na YouTube to pogadamy ;-)

Data: 2019-04-01 19:20:50
Autor: Poldek
Akcja TISPOL
W dniu 2019-04-01 o 17:05, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

Wrzuć video na YouTube to pogadamy ;-)

Mogę wrzucić na video, na którym widać, że żadnej Policji nie widać :-)

Data: 2019-04-01 10:27:15
Autor: przemek.jedrzejczak
Akcja TISPOL
I nie zapomnij o tych autach o pędzą 100+ na 50 ;-)

Data: 2019-04-01 23:38:30
Autor: Poldek
Akcja TISPOL
W dniu 2019-04-01 o 19:27, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:

I nie zapomnij o tych autach o pędzą 100+ na 50 ;-)

Będę nagrywał, na razie podrzucam link do statystyk dot. przekraczania prędkości na średniej szerokości ul. w Warszawie, czyli Powązkowskiej
https://zielonaulica.pl/zginac-na-powazkowskiej/
66% kierujących przekracza prędkość ponad 10 km/godz.
To są oficjalne dane Zarządu Dróg Miejskich. Zna je Policja, Wydział Ruchu Drogowego i ma w poważaniu :-)

Data: 2019-04-01 22:54:03
Autor: przemek.jedrzejczak
Akcja TISPOL
-- To są oficjalne dane Zarządu Dróg Miejskich. Zna je Policja, Wydział Ruchu Drogowego i ma w poważaniu :-)

i prawidlowo bo to bieda jest ... ale pare nagran takich zapierdalaczy wrzuconych na profil fejsbunia moze zdzialac cuda :-) https://de-de.facebook.com/PolicjaPL/
pierwszy link wytna, drugi tez, przy kolejnym zapytaja sie wyzej co robic i juz z gorki :-)

Data: 2019-04-02 10:42:42
Autor: Poldek
Akcja TISPOL
W dniu 2019-04-02 o 07:54, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
[...]

Bieda? A ja myślałem, że to bogactwo. Pieniądze jadą po ulicy i proszą, żeby je wziąć. Niech każdy z tych przekraczających ponad 10 zapłaci średnio 150,- W jedną dobę mamy 12 000 × 150 = 1 800 000,-
Milion osiemset tysięcy złoty dziennie na jednej ulicy w jednym kierunku :-)
Bieda, Panie...

https://de-de.facebook.com/PolicjaPL/
pierwszy link wytna, drugi tez, przy kolejnym zapytaja sie wyzej co robic i juz z gorki :-)

A wyżej dowiedzą się, że mają najpierw sprawdzić porządnie tego, co to za jeden, co uporczywie zaśmieca profil Policji nieładnymi linkami. Dalej już z górki :-)

Data: 2019-04-02 02:16:30
Autor: przemek.jedrzejczak
Akcja TISPOL
-- A wyżej dowiedzą się, że mają najpierw sprawdzić porządnie tego, co to za jeden, co uporczywie zaśmieca profil Policji nieładnymi linkami. Dalej już z górki :-)

cykor :-)

Data: 2019-04-02 11:21:54
Autor: Poldek
Akcja TISPOL
W dniu 2019-04-02 o 11:16, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
-- A wyżej dowiedzą się, że mają najpierw sprawdzić porządnie tego, co to
za jeden, co uporczywie zaśmieca profil Policji nieładnymi linkami.
Dalej już z górki :-)

cykor :-)

Albo wie, jak działa Policja :-)

Data: 2019-04-02 06:59:55
Autor: Budzik
Akcja TISPOL
Użytkownik Poldek pugilares@interia.eu ...

66% kierujących przekracza prędkość ponad 10 km/godz.

Ach ta statystyka...

--
Pozdrawia... Budzik
jest mniemanie, że się nie ma go wcale."  Nikos Kazantzakis

Data: 2019-04-01 21:34:49
Autor: kk
Akcja TISPOL
On 2019-04-01 16:43, Poldek wrote:
[...]

Masz bujną wyobraźnię

[...]

To są działania propagandowe. W ten sposób znajdują frajerów, którzy wierzą, że są potrzebni. A powinno się tych pasożytów rozwiązać.

Data: 2019-04-01 19:02:59
Autor: spider
Akcja TISPOL
W dniu 2019-04-01 o 13:36, przemek.jedrzejczak@gmail.com pisze:
http://next.gazeta.pl/next/7,151003,24604171,wielka-akcja-policji-w-calej-polsce-mundurowi-beda-surowo-karac.html#s=BoxOpImg3

A ja się dzisiaj ciężko zdziwiłem jak Policjant na zadupiastym rondzie przez które codziennie jadę do pracy wyciągnął lizak i wyrywkowo kazał dmuchać w świeczkę. 7 lat tamtędy jeżdżę i pierwszy raz taka akcja.

Data: 2019-04-01 21:35:18
Autor: kk
Akcja TISPOL
On 2019-04-01 19:02, spider wrote:
[...]