Akcja "Tęsknię za tobą, Żydzie!"

Data: 2012-08-16 11:12:33
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tobą, Żydzie!"
Pamietają państwo akcję "Tęsknię za tobą, Żydzie!" ?
o co chodzi?

Data: 2012-08-16 11:20:43
Autor: Gringo

Data: 2012-08-16 11:53:19
Autor: K.S.
Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k0ie1f$1vjb$1adenine.netfront.net...

| "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag
|
| O przygotowanie Polaków na prawdę o tym, że w Polsce mieszka 3,5 mln Żydów,
| ulokowani przeważnie w administracji państwowej.
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Chyba ci siÄ™ przesunÄ…Ĺ‚ przecinek o jedno miejsce.
W lewo oczywiście.

Data: 2012-08-16 12:50:17
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:k0ifu9$m8n$1inews.gazeta.pl...
> [...]
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
Chyba ci siÄ™ przesunÄ…Ĺ‚ przecinek o jedno miejsce.

Jesteś w błędnym błędzie. Przecinek w prawo, oczywiście lub brak przecinka!

Data: 2012-08-17 10:55:42
Autor: Gringo

Data: 2012-08-17 14:47:46
Autor: K.S.
Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości news:k0l0uj$16so$1adenine.netfront.net...

| "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
| > |
| > |
| > |

| Nie, dokładnie ok. 2,5 mln Żydów mieszka obecnie w Polsce, oczywiście nie
| wszyscy oni są w administracji państwowej, duża część jest obsadzona w
| sektorze finansowym.
| -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A jednak przesunÄ…Ĺ‚ ci siÄ™ przecinek.
W Polsce jest 25 mln  ZydĂłw (conajmniej)
Za to w Izraelu sÄ… niemal sami Polacy.

Data: 2012-08-17 17:12:43
Autor: Gringo

"K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k0lei6$4eh$2inews.gazeta.pl...
Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomości

| "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> schrieb im Newsbeitrag
| > |
| > |
| > |

Data: 2012-08-16 13:07:46
Autor: zdumiony
[...]

Nie sądzę, chodzi o przygotowanie do _przyjazdu_ do Polski Żydów

Data: 2012-08-16 15:28:49
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

Użytkownik "Gringo" <gringo@qmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:k0ie1f$1vjb$1adenine.netfront.net...
O przygotowanie Polaków na prawdę o tym, że w Polsce mieszka 3,5 mln Żydów, ulokowani przeważnie w administracji państwowej.

Nie s±dzę, chodzi o przygotowanie do _przyjazdu_ do Polski Żydów

Je¶li po swoje to czemu nie? --
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 15:32:53
Autor: Chiron
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"

Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0isif$klt$1dont-email.me...
zdumiony napisał:

[...]

Swoje już odebrali- z nawi±zk±. Teraz id± po nasze. A grono pozytecznych idiotów będzie mlaskać z zadowolenia i mówić: "chodĽcie po swoje chłopaki. A jak który by chciał nasze- to mamy niezawisłe s±dy"

--

Chiron

Data: 2012-08-16 15:45:01
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"

zdumiony napisał:

[...]

Ułamek promila od odsetek odzyskali, bez nawi±zki.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 16:56:35
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0itgq$qh8$1dont-email.me...

Ułamek promila od odsetek odzyskali, bez nawi±zki.

A oddali to co w latach 50-tych będ±c u władzy zabrali Polakom?

Data: 2012-08-16 18:32:50
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

> [...]

Ułamek promila od odsetek odzyskali, bez nawi±zki.

A oddali to co w latach 50-tych będ±c u władzy zabrali Polakom?

Odpowiedzialno¶ć zbiorowa?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 18:45:20
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j7bf$qqu$1dont-email.me...
A oddali to co w latach 50-tych będ±c u władzy zabrali Polakom?

Odpowiedzialno¶ć zbiorowa?

jaka zbiorowa? w 1968 wyjechali do Izraela

Data: 2012-08-16 18:48:02
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

A w którym wrócili?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 18:52:02
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j880$sf$1dont-email.me...
jaka zbiorowa? w 1968 wyjechali do Izraela

A w którym wrócili?

Jeszcze nie wrócili (choć może niektórzy po 1989), planuj± wrócić "po swoje"

Data: 2012-08-16 19:10:06
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

To sk±d w Polsce wzięli się Icek Kordblum, Lejzor Reichgold, Samuel
Hanerman czy bracia Kalksteinowie?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 19:20:58
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j9hb$8ve$1dont-email.me...
Jeszcze nie wrócili (choć może niektórzy po 1989), planuj± wrócić "po swoje"

To sk±d w Polsce wzięli się Icek Kordblum, Lejzor Reichgold, Samuel
Hanerman czy bracia Kalksteinowie?

Kto to i kiedy wróćili z Izraela?
Spróbujmy rozszyfrować: Icek Kordblum - Jacek Kuroń, tak się nazywał? nie jestem pewien i nie wyjeżdzał
Lejzor Reichgold - Jerzy Kropiwnicki - sk±d info o jego "nazwisku"?
Samuel Hanerman - Grzegorz Kołodko - ten też?
bracia Kalksteinowie - Kaczyńscy? - oj chyba nie

To pachnie czosnkow± prowokacj± - m±dry człowiek wie, że aby ukryć li¶ć trzeba i¶ć do lasy, a jak nie ma lasu to m±dry człowiek zasadzi las. Z tego co wiem, Żydem jest Jacek Kuroń a nie "panie, wszyscy politycy to Żydzi"
takie wmawianie że wszyscy to Żydzi służy do o¶mieszenia tak jak na tym filmiku, co połowę dano Żydów, połowę nie-Żydów i dla każdego podawano jego "prawdziwe imię i nazwisko"

Data: 2012-08-16 21:45:36
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

To pachnie czosnkow± prowokacj±

Czosnek to dobra rzecz. Zdrowy jest.

A czosnkowa maca - niebo w gębie.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-17 11:00:37
Autor: Gringo
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"

"zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> schrieb im Newsbeitrag news:k0j8fk$ojm$1inews.gazeta.pl...
[...]

Ak±d wy takie rzeczy wiecie, z mediów? Mało kto z nich wyjechał w 1968, tylko propaganda smoliła takie głodne kawałki, a migruj± na przestrzeni dziesięcioleci w tę i we wtę, jak Polacy, tak więc nie sposób pieprzyć takie bzdury, że cokolwiek ich ubyło z Polski. -- - Posted via news://freenews.netfront.net/ - Complaints to news@netfront.net -- -

Data: 2012-08-16 16:51:46
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0isif$klt$1dont-email.me...
Nie s±dzę, chodzi o przygotowanie do _przyjazdu_ do Polski Żydów

Je¶li po swoje to czemu nie?

Po jakie swoje? Jeste¶ Żydem, że tak lekko to traktujesz?

Data: 2012-08-16 18:33:16
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

"¦więte prawo własno¶ci" Żydów nie obejmuje? Tylko Polaków?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 18:43:11
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j7c9$re5$1dont-email.me...
Po jakie swoje? Jeste¶ Żydem, że tak lekko to traktujesz?

"¦więte prawo własno¶ci" Żydów nie obejmuje?

Tylko Polaków?

A jakiej własno¶ci? Polacy nie okradali Żydów tylko Niemcy, hitlerowcy. Poza tym okradani przeważnie nie żyj±. Dlaczego niby Polska ma oddawać Izraelowi, skoro takiego państwa nawet nie było. Piszesz "Odpowiedzialno¶ć zbiorowa?" a tymczasem sam tego się domagasz.
Wyobrażam sobie czego chcesz, by Polacy pracowali u Żydów i żeby było tak jak w w±tku  "Co ty wiesz o mobbingu?" na pl.pregierz -> dzisiejsza Gazeta Wyborcza, Duży Format

Data: 2012-08-16 18:47:04
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

A dlaczego Rosja, Białoru¶ lub Ukraina ma oddawać co¶ Polakom o kresowych
korzeniach, skoro takich państw w 1939 i 1940 roku nie było?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 18:48:53
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j865$vmk$1dont-email.me...

A dlaczego Rosja, Białoru¶ lub Ukraina ma oddawać co¶ Polakom o kresowych
korzeniach, skoro takich państw w 1939 i 1940 roku nie było?

A oddaj±? Zupełnie to inny przypadek. To Zwi±zek Radziecki zabral Polskim Obywatelom.

Data: 2012-08-16 18:49:31
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

A oddaj±?

Powinny czy nie?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 18:56:23
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j8ap$18c$1dont-email.me...
A dlaczego Rosja, Białoru¶ lub Ukraina ma oddawać co¶ Polakom o kresowych
korzeniach, skoro takich państw w 1939 i 1940 roku nie było?

A oddaj±?

Powinny czy nie?

To rz±d polski oddaje równowarto¶ć, a tym którzy otrzymali obywatelstwo amerykańskie rz±d USA, tylko Żydzi chc± co¶ ugrać dla siebie.

Data: 2012-08-16 18:59:03
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

Jakby twojego ojca zabili w USA nie chciałby¶ odzyskać jego domu?

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 18:51:04
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
[...]

Ale bzdury piszesz. Hiltelowcy okradli i zabili polskiego obywatela, a teraz polscy obywatele maj± oddawać co¶ państwu Izrael. Znaczenie prawne ma obywatelstwo a nie np. wyznawana religia.

Data: 2012-08-16 18:54:57
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

Zabijali hitlerowcy ale nieruchomo¶ci przejęli polacy.
, a teraz polscy obywatele maj± oddawać co¶ państwu Izrael.

Nie państwu tylko spadkobiercom tych których państwo polskie okradło.

Znaczenie prawne ma obywatelstwo a nie np. wyznawana religia.

Religia nie ma tu nic do rzeczy. Nie wszyscy Żydzi s± żydami, tak samo jak
nie wszyscy Polacy s± katolikami.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 18:59:09
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j8ku$1od$1dont-email.me...
Zabijali hitlerowcy ale nieruchomo¶ci przejęli polacy.

Jakie nieruchomo¶ci? Te zbombardowane przez Niemców? Zauważ że Państwo Polskie przejęło nieruchomo¶ci Polaków, czy Polak nie będ±cy żydem jest gorszy że ma być specjalne prawo dla zydów?

Data: 2012-08-16 19:00:34
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j8ku$1od$1dont-email.me...
Zabijali hitlerowcy ale nieruchomo¶ci przejęli polacy.

Jakie nieruchomo¶ci? Te zbombardowane przez Niemców?

Te również.

"nieruchomo¶ciami s± czę¶ci powierzchni ziemskiej stanowi±ce odrębny
przedmiot własno¶ci (grunty), jak również budynki trwale z gruntem zwi±zane
lub czę¶ci takich budynków, jeżeli na mocy przepisów szczególnych stanowi±
odrębny od gruntu przedmiot własno¶ci"

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 19:04:38
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j8vg$5ce$1dont-email.me...
[...]

Za dużo czytasz Gazety

Data: 2012-08-16 19:05:29
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

To nie GWno, to Kodeks Cywilny.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 19:06:19
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j8vg$5ce$1dont-email.me...

Te również.

hucpa
pot. <bezczelne oszustwo, łgarstwo; bezczelno¶ć, tupet, arogancja>
Ordynarna hucpa.
<hebr.>

Data: 2012-08-16 19:07:02
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

Zbombardowana nieruchomo¶ć to nadal nieruchomo¶ć.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 19:11:55
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j9bk$8pr$1dont-email.me...
Zbombardowana nieruchomo¶ć to nadal nieruchomo¶ć.

To co maj± oddać? Działki kóre kiedys miały mał± warto¶ć a potem wielk±? To niech najpierw Hamerykańce oddadz± Indianom ziemię - będzie tego wiele bilionów dolarów.

Data: 2012-08-16 19:13:30
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

Już ty się nie martw o warto¶ć czyjej¶ własno¶ci.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 19:45:36
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0j9nn$a9j$1dont-email.me...
Już ty się nie martw o warto¶ć czyjej¶ własno¶ci.

Ż±daj± przed amerykańskim s±dem zwrotu mienia ofiar hitlerowskich od Polaków. A może by tak Amerykanie oddali działki Indianom?

"jeszcze w grudniu 2005 roku izraelski ambasador w Warszawie ż±dał od ówczesnego premiera Marcinkiewicza zrobienia porz±dku z Radiem Maryja, za¶ loża B`nai B`rith na swoim inauguracyjnym posiedzeniu w ambasadzie Stanów Zjednoczonych, kre¶l±c listę swoich priorytetów, pacyfikację Radia Maryja umiesciła na drugiem miejscu - zaraz po realizacji tak zwanych "żydowskich roszczeń maj±tkowych" wobec Polski"

http://dziennikarze.nowyekran.pl/post/50227,st-michalkiewicz-o-wyzszosci-klamstwa-nad-prawda

Data: 2012-08-16 21:19:27
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

http://www.polskiepowiernictwo.pl/

Polacy postępuj± dokładnie to samo.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 21:27:12
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0jh3s$rh8$1dont-email.me...
http://www.polskiepowiernictwo.pl/

Polacy postępuj± dokładnie to samo.

Nie powiedziałbym
"Powiernictwo Polskie do tej pory nie złożyło ani jednego pozwu przeciwko Niemcom, ani nie podjęło innych akcji o charakterze prawnym. Jego działalno¶ć ogranicza się do medialnych reakcji na działania Zwi±zku Wypędzonych czy Powiernictwa Pruskiego."
To s± działania w _samoobronie_

Polska ma powierzchnię mniejsz± niż przed wojn±, ale nikomu nie przychodzi na my¶l aby przesuwać granice.

Data: 2012-08-16 21:33:13
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

Użytkownik "Grzegorz Z." <dr_gawron@lorraine.net> napisał w wiadomo¶ci news:k0jh3s$rh8$1dont-email.me...
http://www.polskiepowiernictwo.pl/

Polacy postępuj± dokładnie to samo.

Nie powiedziałbym

Powiedziałbym.

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-16 19:01:44
Autor: zdumiony
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
[...]

Nie ma do rzeczy, to dlaczego "polacy" "państwo polskie" z małej a Żydzi z dużej?
Polaków też grabiono, dekret Bieruta, wymiana pieniędzy, a u władzy byli żydzi, którzy potem wyjechali do Izraela.

Data: 2012-08-16 19:06:37
Autor: Grzegorz Z.
Akcja "Tęsknię za tob±, Żydzie!"
zdumiony napisał:

[...]

Pomyłka. Oczywi¶cie "Polacy" powinno być z dużej, "żyd" pisze się z małej,
tak samo jak "katolik", "Żyd" pisze się z dużej, tak samo jak "Polak".

--
"Nauka nie obaliła starych mitów, tylko je doprecyzowała."

Data: 2012-08-17 14:30:24
Autor: matusm

Użytkownik "zdumiony" <zdumiony@jestem.pl> napisał w wiadomości news:k0idi1$sra$1inews.gazeta.pl...
Pamietają państwo akcję "Tęsknię za tobą, Żydzie!" ?
o co chodzi?
--
-- Sluzba Bezpieczenstwa moze i powinna kreowac rozne stowarzyszenia, kluby
czy nawet partie polityczne. Ma za zadanie gleboko infiltrowac istniejace

Akcja "Tęsknię za tobą, Żydzie!"