[Getin] Akcja Zasilamy konta ROR

Data: 2009-02-27 18:58:13
Autor: Ja_Nul^
[Getin] Akcja Zasilamy konta ROR
Witam!
Getin w ramach akcji "Zasilamy konta ROR" za polecenie pakietu e-Getin
innej osobie daje 60zł polecającemu i osobie która owy pakiet założy.
tak więc 120zł za mniej niż pół godziny w banku jeśli dobrze rozumiem, a
grupa na ten temat milczy;-)?
Jest chyba opłata za zamknięcie rachunku wcześniejsze niż po roku, ale
skoro e-getin jest za free to po co zamykać? Są jakieś inne kruczki
których nie znalazłem? Po niespodziankach z ostatnim prezentem Getinu
omawianych na grupie wolę się upewnić. Jeśli nie, to czy można polecić
konto więcej niż jednej osobie?
--
..""                                   ""
|oo  Pozdrawiam         GyGy:1314046  oo|
..-   _______________________________   -

Data: 2009-02-27 19:12:33
Autor: Wemif
Ja_Nul^ <ja_nulWYTNIJ_TO@o2.pl> wrote:

omawianych na grupie wolę się upewnić. Jeśli nie, to czy można polecić
konto więcej niż jednej osobie?

par 4 pkt 4. [...] Klient w trakcie obowiązywania Oferty promocyjnej może wystąpić jeden raz w roli bądź Osoby Rekomendującej bądź Osoby Rekomendowanej.

a.

Data: 2009-02-27 19:14:38
Autor: Edward Malinowy
[Getin] Akcja Zasilamy konta ROR
"Ja_Nul^" news:go99ke$5si$1inews.gazeta.pl

Są jakieś inne kruczki
których nie znalazłem?

Po okresie 6 miesięcy od założenia konta (e-getin) bank pobiera opłatę za
kartę debetową w wysokości 4 zł jeżeli nie wykonasz nią w skali miesiąca
transakcji na kwotę min. 100 zł (IMO limit akceptowalny).

Ja z getinu korzystam i sobie chwalę.

Pozdrawiam.

Data: 2009-02-27 23:58:53
Autor: Ja_Nul^
Edward Malinowy wrote:

Po okresie 6 miesięcy od założenia konta (e-getin) bank pobiera opłatę za
kartę debetową w wysokości 4 zł jeżeli nie wykonasz nią w skali miesiąca
transakcji na kwotę min. 100 zł (IMO limit akceptowalny).

Z karty można zrezygnować, ale skoro tylko jedno polecenie można zrobić,
to nie będzie dużo zabawy. Dzięki za odpowiedzi.

--
..""                                   ""
..-   _______________________________   -

Data: 2009-03-01 09:53:56
Autor: Sinus
Ja_Nul^ <ja_nulWYTNIJ_TO@o2.pl> napisał(a):
Witam!
Getin w ramach akcji "Zasilamy konta ROR" za polecenie pakietu e-Getin
innej osobie daje 60zł polecającemu i osobie która owy pakiet założy.

Kto chce mnie polecić?

sinus1USUNTO@USUNTOgazeta.pl

--
Sinus