Akcja autostrada, ciąg dalszy.

Data: 2010-02-22 17:11:39
Autor: RadoslawF
Akcja autostrada, ciąg dalszy.
Data: 2010-02-22 08:21:38
Autor: frank.castle0407@googlemail.com
Akcja autostrada, ciąg dalszy.
On Feb 22, 4:11 pm, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-grzywny-za-placenie...
Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?

Pozdrawiam

Wlasnie chcialem pytac, czy to ktos stad? Nie chcialbym za Chiny
przegapic dalszych wydarzen w tej sprawie, chocby to mialo trwac 2
lata :)

Marcepan

Data: 2010-02-22 22:25:13
Autor: mites
On 22 Lut, 17:11, RadoslawF <radosla...@wp.pl> wrote:
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-grzywny-za-placenie...
Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?

Pozdrawiam

hej wszystkim! to tylko nakaz, które wydaje się z "automatu", więc bym
się nie podniecał...
spokojnie jest do wybronienia kiedy trafi na normalną sprawę...

pozdr.

PS. musieliby udowodnić, że faktycznie za moto zrobił się korek...
sam zarzut IMHO niepoważny ;)

Data: 2010-02-23 08:02:25
Autor: newrom
Akcja autostrada, cišg dalszy.
On Mon, 22 Feb 2010 22:25:13 -0800 (PST), mites <mites@op.pl> wrote:

hej wszystkim! to tylko nakaz, które wydaje się z "automatu", więc bym
się nie podniecał...

Z automatu to za taki nakaz powinien wyleciec ten co go wydal (no
chyba ze przyniesie zaswiadczenie od lekarza ze akurat miala pms).

spokojnie jest do wybronienia kiedy trafi na normalną sprawę...

A jesli kolejna sedzina byla zdradzona przez motorzyste to na pewno w
strasburgu. Tylko to troche chore...

pozdr
newrom
--
DT 125 - czy aby nie za mocny ? :-)
JUPPI! Admini tego foróma som wielcy!

Data: 2010-02-23 22:56:40
Autor: Sybi
Akcja autostrada, cišg dalszy. [uwga dlugie]
Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał:
spokojnie jest do wybronienia kiedy trafi na normalną sprawę...

A jesli kolejna sedzina byla zdradzona przez motorzyste to na pewno w
strasburgu. Tylko to troche chore...

Najlepsza obrona jest atak. Juz nikt nie mowi o wysokosci oplat za autostrady tylko o chorym wyroku;)
Inny przykład:
Kilka lat temu moj kolega podrozujac na motocyklu z zona przez Polske, w miejscowosci X dojezdzal do skrzyzowania z predkoscia prawie rowna zeru. Upragnione zielone swiatlo jednak sie nie zapalilo wiec nacisnal hamulec aby sie zatrzymac. Moment po uzyciu hamulca lezal na boku zdziwiony co sie stalo? Po pozbieraniu sie z drogi dokonal ogledzin; kolega i zona wlasciwie bez urazow, motocykl troche potluczony, peknieta czacha, porysowany bok i zlamane lusterko (oj beda wydatki!). Okazalo sie ze w miejscu wywrotki jest rozlany olej!!
Bingo! Wzywamy policje! Po godzinie oczelkiwania zona kolegi zaczyna skarzyc sie na bol w nadgarstku, przyjezdza policja i z kwasna mina wysluchuje relacji. Przyjmuje zgloszenie, robi notatke i odwozi zone kolegi do szpiatala. Po miesiacu od powrotu do domu kolega otrzymal wezwanie do sadu na drugim koncu Polski w charakterze Oskarzonego??!! Okazalo sie ze zostal oskarzony o spowodowanie zagrozenia zycia i zdrowia swojej zony! Nie chce zanudzac ale sprawa do uwolnienia z zarzutow i umozenia sprawy trwala trzy lata. W tym czasie zarzad drog, do ktorego kolega zlozyl wniosek o odszkodowanie, odrzucal roszczenia na podstawie, ze "w sprawie toczy sie postepowanie" i do zakonczenia i wyjasnienia sprawy nihuhu.
W tym czasie kolega sam naprawil moto, pozniej je sprzedal i tak zostal wyruchany przez "sprawiedliwy" system.
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-24 10:59:53
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-23 22:56, Sybi pisze:
[...]

Dokladnie, prosty przyklad, kilka watkow nizej dalem link do artykulu o wysokosci oplat za autostrade i zadnego odzewu. Natomiast tutaj dyskusja jest i nikt juz o wysokosci oplat nie pamieta
Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
żyje się raz, potem się tylko straszy
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-24 18:22:36
Autor: newrom
Akcja autostrada, cišg dalszy. [uwga dlugie]
On Wed, 24 Feb 2010 10:59:53 +0100, Michał V-R <michalvet@o2.pl>
wrote:

Dokladnie, prosty przyklad, kilka watkow nizej dalem link do artykulu o wysokosci oplat za autostrade i zadnego odzewu.

Mialem napisac 'lacze sie z Toba w bolu' ?

Natomiast tutaj dyskusja jest i nikt juz o wysokosci oplat nie pamieta

Ja pamietam i nie jezdze autostrada. pozdr
newrom

Data: 2010-02-25 00:47:31
Autor: Michał V-R
Akcja autostrada, ci�g dalszy. [uwga dlu gie]
W dniu 2010-02-24 18:22, newrom@spamcom.com pisze:

Mialem napisac 'lacze sie z Toba w bolu' ?
milo by bylo, a tak powaznie wkurza mnie to, jak sa traktowane rozne spolecznosci w tym kraju, autostrada to tylko przyklad, ktory przeklada sie na inne dziedziny zycia.

Ja pamietam i nie jezdze autostrada.

ja tez nie jezdze, ale z checia bym pozapierdalal, ale nie za 17 zl za bramke.

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-02-24 16:13:35
Autor: AZ
On 25 Lut, 00:47, Michał V-R <michal...@o2.pl> wrote:

ja tez nie jezdze, ale z checia bym pozapierdalal, ale nie za 17 zl za
bramke.

Chłopie, jakie pozapierdalał jak tam masz bramki po 44, 30, 57km?!
Więc przy prędkościach autostradowych na kolejnych bramkach meldujesz
się co 9, 6.5, 12 min. No ale później do Strykowa to masz 115 km bez
pit stopów, tylko trzeba pamiętać zatankować bo za ten odcinek się już
nie płaci więc nie ma ani jednej stacji benzynowej - jedynie chipsy i
batoniki z automatów, no i siusiu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-02-25 01:22:21
Autor: Michał V-R
W dniu 2010-02-25 01:13, AZ pisze:

Chłopie, jakie pozapierdalał jak tam masz bramki po 44, 30, 57km?!
Więc przy prędkościach autostradowych na kolejnych bramkach meldujesz
się co 9, 6.5, 12 min.
A jak to jest z suszarkami tam? Slyszlem, ze masz na tej trasie strasznego pecha, przy predkosciach autistradowych ;-P

[...]

I fajnie, ale batonikow nie jadam i siku nie robie, a moto mam oszczedne ;-)

Michał V-R
gg 9409047

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Data: 2010-03-02 20:29:06
Autor: Kuczu
[...]

Masz stare dane. Nie dosc ze stacje to i McDonaldy.

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2010-03-02 11:58:19
Autor: AZ
On 2 Mar, 20:29, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:

Masz stare dane. Nie dosc ze stacje to i McDonaldy.

Pobudowali przez zime??? Bo ja mówie o odcinku Stryków - Konin, tym
bezpłatnym.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-03-02 21:03:28
Autor: Kuczu
Akcja autostrada, ci g dalszy. [uwga dlugie]
W dniu 2010-03-02 20:58, AZ pisze:

Pobudowali przez zime???

Tak

Bo ja mĂłwie o odcinku StrykĂłw - Konin, tym
bezpłatnym.

Ja tez. Stacje Lotos + McDonalds

Data: 2010-03-02 12:04:56
Autor: AZ
On 2 Mar, 21:03, Kuczu <qczu...@gmail.com> wrote:
> Bo ja mówie o odcinku Stryków - Konin, tym
> bezpłatnym.

Ja tez. Stacje Lotos + McDonalds

Gdzie? Tzn. który MOP? Jak jechałem ostatni raz we wrześniu to się coś
budowało w stronę Strykowa, tzn. rozwalili cały parking.
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35134,7517949,Na_A2_nie_ma_stacji_benzynowych__I_szybko_nie_bedzie.html

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-03-02 12:06:44
Autor: AZ
On 2 Mar, 21:04, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
> Ja tez. Stacje Lotos + McDonalds

Gdzie? Tzn. który MOP? Jak jechałem ostatni raz we wrześniu to się coś
> [...]

No OK - jest mowa o jakimś Lotosie w połowie lutego. W każdym bądź
razie dzięki za info ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2010-03-02 21:09:06
Autor: Kuczu
W dniu 2010-03-02 21:04, AZ pisze:
On 2 Mar, 21:03, Kuczu<qczu...@gmail.com>  wrote:

Gdzie? Tzn. ktĂłry MOP?

Po drodze, nie spisuje nazw.

Jak jechałem ostatni raz we wrześniu to się coś
budowało w stronę Strykowa, tzn. rozwalili cały parking.
http://lodz.gazeta.pl/lodz/1,35134,7517949,Na_A2_nie_ma_stacji_benzynowych__I_szybko_nie_bedzie.html

No to sie mylili bo juz stoja. Dwa tygodnie temu byly prawie gotowe.

Data: 2010-03-03 12:53:37
Autor: Tytus z fabryki
Akcja autostrada, ci g dalszy. [uwga dlugie]
Siemka

***"AZ"
Stacje Lotos + McDonalds

Ja nie wierze - sprawdzic trza bedzie...

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4911 (20100303) __________

Data: 2010-02-25 07:44:44
Autor: newrom
Akcja autostrada, ci?g dalszy. [uwga dlugie]
On Thu, 25 Feb 2010 00:47:31 +0100, Michał V-R <michalvet@o2.pl>
wrote:

ja tez nie jezdze, ale z checia bym pozapierdalal, ale nie za 17 zl za bramke.

Lec na A4, albo lepiej do Niemiec.
Nigdy nie zrozumiem przyjemnosci zapierdalania po autostradzie.

pozdr
newrom

Data: 2010-02-25 11:52:36
Autor: Tytus z fabryki
Akcja autostrada, ci?g dalszy. [uwga dlugie]
Siemka

***newrom
Nigdy nie zrozumiem przyjemnosci zapierdalania po autostradzie.

Patrzac w Twoja stopke to w sumie sie nie dziwie :)

Tytus z fabryki __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4894 (20100225) __________

Data: 2010-02-25 11:54:51
Autor: Kamil Nowak 'Amil'
Tytus z fabryki napisał(a):
Patrzac w Twoja stopke to w sumie sie nie dziwie :)

a co, odciski ma?

--
Kamil Nowak 'Amil'
motonita tramwajowy

Data: 2010-02-25 11:12:31
Autor: Glub
Kamil Nowak 'Amil' <kn@qumak.spaaaaam.pl> wrote:
Tytus z fabryki napisał(a):
> Patrzac w Twoja stopke to w sumie sie nie dziwie :)

a co, odciski ma?

Pewnie fetysz

--
Glub@NewsTap usenet mobile reader

Data: 2010-02-25 12:03:41
Autor: newrom
Akcja autostrada, ci?g dalszy. [uwga dlugie]
On Thu, 25 Feb 2010 11:52:36 +0100, "Tytus z fabryki"
<tytus1@gazeta.pl> wrote:

Patrzac w Twoja stopke to w sumie sie nie dziwie :)

No wisz, jechalem pare razy po autostradzie szybszym moturem. Rozumiem
ze to wygodne (dojechac z pkt A do pkt B w mozliwie krotkim czasie).
Ale co jest przyjemnego w jezdzie powiedzmy 200km po prostej ?

pozdr
newrom

Data: 2010-02-25 12:18:47
Autor: Tytus z fabryki
Akcja autostrada, ci?g dalszy. [uwga dlugie]
Siemka

***newrom
Ale co jest przyjemnego w jezdzie powiedzmy 200km po prostej ?

Znaczy sie mamy tylko proste na autostradach???
Ja lubie sobie pojezdzic po szybkich lukach a i po prostych majac jakas tam namiastke bezpieczenstwa.
No i oczywiscie jak tylko odloze narty smigne moturem coby pozapierdalac i poblokowac.

Data: 2010-02-25 12:32:17
Autor: newrom
Akcja autostrada, ci?g dalszy. [uwga dlugie]
On Thu, 25 Feb 2010 12:18:47 +0100, "Tytus z fabryki"
<tytus1@gazeta.pl> wrote:

Siemka

cze

Znaczy sie mamy tylko proste na autostradach???

No nie, mamy jeden kawalek w okolicach Gory Sw Anny.
Jesli idzie o A4 to w zasadzie wszystko co jest interesujace.

No i oczywiscie jak tylko odloze narty smigne moturem coby pozapierdalac i poblokowac.

Na zdrowie.

pozdr
newrom

Data: 2010-02-25 12:44:07
Autor: Ivam
Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:75mco51g8v5cdoovqq7ae7lqfs1ltko0qi@4ax.com...
No wisz, jechalem pare razy po autostradzie szybszym moturem. Rozumiem
ze to wygodne (dojechac z pkt A do pkt B w mozliwie krotkim czasie).
Ale co jest przyjemnego w jezdzie powiedzmy 200km po prostej ?

Mowimy o A4? Przeciez to jest przygoda! Nie ma mowy o wygodnym dojezdzie z punktu A do punktu B w krotkim czasie. Trzeba uwazac na:
- wyprzedzajace sie tiry
- wyrwy i inne otwory w asfalcie (powinienes sprobowac detkiem)
- koleiny
- remonty
- przewezenia
- miskow w katowicach (bo drogowcy nieraz po remoncie znaki zostawiaja i mozna spore mandaty dostac)

Do krakowa juz nie pamietam kiedy jechalem autostrada, do katowic tez nie jezdze autostrada. Dopiero jak jade z lubuskiego do siostry w odwiedziny, to jade przez katowice i szlag jasny chce mnie trafic, bo korek zawsze pojawia sie jak juz zaplace na bramkach:|

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-02-25 12:44:53
Autor: Ivam
Użytkownik "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hm5ofn$lvg$1@nemesis.news.neostrada.pl...
Ale co jest przyjemnego w jezdzie powiedzmy 200km po prostej ?

Mowimy o A4? Przeciez to jest przygoda! Nie ma mowy o wygodnym dojezdzie z

Aaaa... zapomnialo mi sie - tam nie ma az 200km autostrady;)

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-02-25 13:30:08
Autor: newrom
Akcja autostrada, ci?g dalszy. [uwga dlugie]
On Thu, 25 Feb 2010 12:44:07 +0100, "Ivam"
<filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm> wrote:

Mowimy o A4?

Tak, od Gliwic do Wroclawia. Bo w strone Krakowa to wogole nie powinno
sie nazywac autostrada.

jade przez katowice i szlag jasny chce mnie trafic, bo korek zawsze pojawia sie jak juz zaplace na bramkach:|

:)
Wiesz za co placisz! ;)

pozdr
newrom

Data: 2010-02-25 18:18:46
Autor: Ivam
Użytkownik <newrom@spamcom.com> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:e8rco59uqdelr68qunmcvbi8rch9ionjik@4ax.com...
Tak, od Gliwic do Wroclawia. Bo w strone Krakowa to wogole nie powinno
sie nazywac autostrada.

100% racji, a ja w sumie zapomnialem, ze A4 leci dalej niz z krakowa do katowic - potem jest tak drastyczna zmiana na +, ze ma sie wrazenie, ze to zupelnie inna droga.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2010-02-26 08:26:09
Autor: wilkxt
Akcja autostrada, ci?g dalszy. [uwga dlugie]
Tak, od Gliwic do Wroclawia. Bo w strone Krakowa to wogole nie powinno
sie nazywac autostrada.

juz ją naprawili i jest ok, i mozna jechac dalej niz do krakowa, niedługo az do tarnowa

Enduro Motocross
Tomek W

Data: 2010-03-02 11:06:45
Autor: newrom
On Fri, 26 Feb 2010 08:26:09 +0100, "wilkxt" <wilkxt@wp.pl> wrote:

juz ją naprawili i jest ok, i mozna jechac dalej niz do krakowa, niedługo az do tarnowa

Dzis radio mowilo ze w tym roku chca wyremontowac wiadunkty, cos kolo
20szt. Jesli to prawda to bedzie zajebisty parking za a4.

pozdr
newrom szczesliwy ze lubi zboku

Data: 2010-02-23 01:18:58
Autor: Alex D. B.
Akcja autostrada, ciąg dalszy.

Użytkownik "RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> napisał w wiadomości news:hlualb$50f$1node2.news.atman.pl...
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-grzywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?

jestes pewny, ze to nie fake?

26 grudnia, jadac wro->kra (dokladniej: zak) z premedytacja zaplacilem na obu bramkach 2 garsciami drobniakow (na kazdej)... z pozdrowieniami rzecz jasna. poza naburmuszona "blondynkom" na bramce pierwszej, nikt sie nie czepial - poza malo inteligentnym panem za mna - nie zrozumial kartki i gestow ze nie warto za mna stawac.... (zmien bramke, place 1 groszowkami). taki wyrok jest ciekawym precedensem - kogos oskarza sie za placenie LEGALNYM srodkiem platniczym.

Alex.

Data: 2010-02-23 08:22:56
Autor: Koczis
Akcja autostrada, ciąg dalszy.
Data: 2010-02-23 08:26:13
Autor: Kefir
Akcja autostrada, ciąg dalszy.
Elou!
"RadoslawF" <radoslawfl@wp.pl> wrote in message news:hlualb$50f$1node2.news.atman.pl...
http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-grzywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?

Co najwyzej, moze sprobowac naprawic skutki osmieszenia sie poprzedniej. Egzaminy uprawniajace to uzywania tytulu prawnika sa zdecydowanie za latwe.

Zlota czcionka za 'doprowadził do utrudnienia tamowania ruchu'.

Data: 2010-02-23 00:43:36
Autor: doktorski
Akcja autostrada, ciąg dalszy.
On 23 Lut, 08:26, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:
Zlota czcionka za 'doprowadzi do utrudnienia tamowania ruchu'.

Myly panstwo, cieszmy sie! To precedens! Teraz kazdy kapelusznik
jadacy 80 km/h lewym pasem gierkowki bedzie karany za to samo
wykroczenie!

pzdr, dr
K12S/525, FUJARA gotowa do oddania w dobre rece

Data: 2010-02-23 01:25:05
Autor: AZ
On 23 Lut, 09:43, doktorski <doktor...@gmail.com> wrote:

Myly panstwo, cieszmy sie! To precedens! Teraz kazdy kapelusznik
jadacy 80 km/h lewym pasem gierkowki bedzie karany za to samo
wykroczenie!

Eee, sie czytać naucz. "Doprowadził do utrudnienia tamowania ruchu",
jeżeli Ty panu kapelusznikowi będziesz utrudniał tamowanie ruchu to
zostaniesz ukarany.
pzdr, dr
K12S/525, FUJARA gotowa do oddania w dobre rece
Kto by chcial jamahe...

--
Artur
ZZR 1200 (wkońcu pod pracą)

Data: 2010-02-23 04:01:13
Autor: doktorski
Akcja autostrada, ciąg dalszy.
On 23 Lut, 10:25, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:

Kto by chcial jamahe...
jamaChe, jesli juz.

pzdr, dr
K12S/525

Data: 2010-02-23 13:46:31
Autor: Kefir
Akcja autostrada, ciag dalszy.
EloU!
"doktorski" <doktorski@gmail.com> wrote in message news:a0a9393d-585c-48fa-900f-13c3ff43a92eo30g2000yqb.googlegroups.com...
[...]

Doktorku, przeczytaj powoli zacytowane wyrazenie. FUJARY nie kupie chocbyniewiemco ;)

Data: 2010-02-23 10:47:57
Autor: doktorski
On 23 Lut, 13:46, "Kefir" <kefir_spam...@riders.pl> wrote:

Doktorku, przeczytaj powoli zacytowane wyrazenie.
pospiech panie, pospiech... Do meritum pilem, Ciebie sie zacytowalo :)

FUJARY nie kupie
chocbyniewiemco ;)
Czy juz zalujesz tej decyzji? :)
Fujara przynajmniej sie nie przegrzewa :-P

pzdr, dr
K12S/525

Data: 2010-02-23 22:58:47
Autor: Sybi
Uzytkownik "doktorski" napisal:
FUJARY nie kupie
chocbyniewiemco ;)
Czy juz zalujesz tej decyzji? :)
Fujara przynajmniej sie nie przegrzewa :-P

Nie? To zapytaj BlueTwin'a;))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-24 00:29:34
Autor: doktorski
Akcja autostrada, ciag dalszy.
On 23 Lut, 22:58, "Sybi" <s...@go2.pl> wrote:

Nie? To zapytaj BlueTwin'a;))
Wyjatek potwierdza regule! :)

pzdr, drf
K12S/525

Data: 2010-02-24 22:13:27
Autor: Sybi
Akcja autostrada, ciag dalszy.
Uzytkownik "doktorski" napisal:
Nie? To zapytaj BlueTwin'a;))
Wyjatek potwierdza regule! :)

Aha;))
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-02-23 08:27:55
Autor: KRZYZAK
Dnia Mon, 22 Feb 2010 17:11:39 +0100, RadoslawF napisał(a):

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-grzywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?

Ktos zna tego goscia? Tez kiedys mialem Yamache, a to zadkosc na rynku...

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2010-02-23 18:46:05
Autor: Sztajfa
[...]

bledy w takim pismie yamaCha swiadcza tylko o kondycji wszystkich instancji
przez ktore przeszlo.
gratulacje ukonczenia podstawowki mili policjanci, sedziowie itp:):)
pzdr

Data: 2010-02-23 19:45:47
Autor: Magic
Sztajfa pisze:
[...]

W podstawówce uczyli o motocyklach czy fortepianach ? Nie za moich czasów.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-24 07:26:57
Autor: Don Pedro

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-grzywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017 Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?
[...]

W podstawĂłwce uczyli o motocyklach czy fortepianach ? Nie za moich czasĂłw.

Nie miałeś lekcji muzyki w podstawówce? :)

--
DP
TL-S

Data: 2010-02-24 08:17:59
Autor: Magic
Don Pedro pisze:
Magic pisze:
Sztajfa pisze:
[...]

Lekcje były ale wykończyliśmy nauczycielkę nim zdążyła cokolwiek nam przekazać.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-24 08:14:32
Autor: newrom
Akcja autostrada, cišg dalszy.
On Tue, 23 Feb 2010 19:45:47 +0100, Magic <maciejsajeckiCIACHO@wp.pl>
wrote:

W podstawówce uczyli o motocyklach czy fortepianach ? Nie za moich czasów.

A za moich uczyli ze jak nie wiem jak sie cos pisze to sprawdzam w
slowniku. Nie to zebym sie mocno trzymal wytycznych, ale z drugiej
strony nie produkuje pism w imieniu pomrocznej...

pozdr
newrom

Data: 2010-02-24 10:29:45
Autor: wilkxt
Akcja autostrada, ciąg dalszy.

http://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-200-zlotych-grzywny-za-placenie-drobnymi,nId,239017
Ciekawy jestem co wymyśli kolejna instancja ?
Ja proponuje teraz akcje płacenia jak najwiekszym bilonem (200zł,100zł, albo lepiej 500euro), ciekawe na jak długo im starczy drobnych

Pozdrawiam
Enduro Motocross
Tomek W

Data: 2010-02-24 12:01:05
Autor: grzech
Akcja autostrada, ciąg dalszy.
Ja proponuje teraz akcje płacenia jak najwiekszym bilonem (200zł,100zł, albo lepiej 500euro), ciekawe na jak długo im starczy drobnych

o! ciekawy pomysł:
"ale ja nie mam wydać" :-)))

grzech
vl800

Data: 2010-02-24 18:18:39
Autor: KRZYZAK
Akcja autostrada, ciąg dalszy.
Dnia Wed, 24 Feb 2010 12:01:05 +0100, grzech napisał(a):

"ale ja nie mam wydać" :-)))

Nie maja obowiazku wydawac Ci reszty.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2010-02-24 21:00:02
Autor: Don Pedro
KRZYZAK pisze:
Dnia Wed, 24 Feb 2010 12:01:05 +0100, grzech napisał(a):

"ale ja nie mam wydać" :-)))

Nie maja obowiazku wydawac Ci reszty.

Jest na to jakiś paragraf albo ich regulamin tak mówi? Pytam z ciekawości, bo często śmigam po A2.

--
Pozdr
DP

Data: 2010-02-24 22:57:27
Autor: KRZYZAK
Dnia Wed, 24 Feb 2010 21:00:02 +0100, Don Pedro napisał(a):

Jest na to jakiś paragraf albo ich regulamin tak mówi? Pytam z ciekawości, bo często śmigam po A2.

W ogole prawo nie naklada na sprzedawce obowiazku wydawania reszty. To Ty
masz zaplacic ile trzeba.

--
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2010-02-26 14:50:05
Autor: Marcin N

Użytkownik "KRZYZAK" <krzyzak@krzyzak.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:s3sx92snsl6v$.cfw5gkb212l6.dlg@40tude.net...
[...]

A to ciekawe. Czyli robimy protest: "każdy płaci dwusetką". Podjeżdża piąty - pani nie ma wydać i... co dalej? Każe mi zawrócić? Przecież nie można zawracać. Puści mnie za darmo? Każe mi czekać na resztę?

Data: 2010-02-26 17:58:54
Autor: KRZYZAK
Dnia Fri, 26 Feb 2010 14:50:05 +0100, Marcin N napisał(a):

A to ciekawe. Czyli robimy protest: "każdy płaci dwusetką". Podjeżdża piąty - pani nie ma wydać i... co dalej? Każe mi zawrócić? Przecież nie można zawracać. Puści mnie za darmo? Każe mi czekać na resztę?

Nie ma pojecia. A co zrobi pani, jak nie bedziesz mial kasy?
W kazdym razie sprzedawca nie ma obowizku wydawac reszty.
Kodeks Cywilny okresla tylko, ze ma obowiazek wydac towar / wykonac usluge, a Ty masz zaplacic cene. --
usenet jest dla mieczakow
(irc.freenode.net)

Data: 2010-02-24 12:13:55
Autor: Jacot
Akcja autostrada, ciÂąg dalszy.
"wilkxt" <wilkxt@wp.pl> wrote:

[...]

I znowu bedzie jak zwykle;) Dziecinne zdziwienia, ze za czyny swoje
duzym chlopcom wypada niekiedy odpowiadac a efektu i tak zadnego.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2010-02-24 14:12:10
Autor: Magic
wilkxt pisze:
[...]

A jest mozliwość płacenia w euro na bramce ? Pytam bo rzadko korzystam z płatnych autostrad a nie rzuciło mi się w oczy.

--
Pozdrawiam - Maciek, ely50/srx250/vfr800.

Data: 2010-02-24 15:59:46
Autor: Piotr Rezmer
Magic pisze:
A jest mozliwość płacenia w euro na bramce ? Pytam bo rzadko korzystam z
płatnych autostrad a nie rzuciło mi się w oczy.

Na grudziądzko - gdańskiej na pewno tak, widziałem przeliczniki złoty -eur.

Piotr
XLR250&bmw_f650_dakar

Data: 2010-02-24 23:32:50
Autor: marider
Piotr Rezmer pisze:
Magic pisze:
A jest mozliwość płacenia w euro na bramce ? Pytam bo rzadko korzystam z
płatnych autostrad a nie rzuciło mi się w oczy.

Na grudziądzko - gdańskiej na pewno tak, widziałem przeliczniki złoty -eur.

Na A2 jak najbardziej, na innych nie wiem. Co nie zmienia tego ze 3 x 11zl za motocykl zeby przejechac sobie ten smieszny kawalek "prawdziwej drogi" pod Poznaniem to sporo.

Pzdr
--
marider
Wsciekla R1 + dodatki

Data: 2010-02-25 08:08:05
Autor: wilkxt
[...]

na A4 tak

Enduro Motocross
Tomek W

Data: 2010-02-24 16:37:12
Autor: ania
Akcja autostrada, ciąg dalszy.

Użytkownik "wilkxt" <wilkxt@wp.pl>

Ja proponuje teraz akcje płacenia jak najwiekszym bilonem (200zł,100zł, albo lepiej 500euro), ciekawe na jak długo im starczy drobnych

i nie przyjmowanie drobnych jako reszty - ciekawe jak im sie uda wydac, a jak wydadza bilon to na policje o ukaranie za utrudnianie tamowania ruchu

--
ania

Akcja autostrada, ciąg dalszy.