Akcja palenia Gazety Wyborczej Warszawa

Data: 2010-06-04 09:46:47
Autor: awe
Akcja palenia Gazety Wyborczej Warszawa
Z neta

"Proponuje organizowanie "akcij" uroczystego palenia gazety wyborczej w calej Polsce. W Warszawie sobota 05.06.2010. przed palacem kulturalnym o godz. 18°° (prosze o zabranie w/w gazet). MILEJ ZABAWY"

Data: 2010-06-04 01:35:55
Autor: Antenka
On 4 Cze, 09:46, "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> wrote:
[...]

Wspaniała inicjatywa! :D Tylko że ja nie miałabym czego palić - nie
biorę tego śmierdzącego GóWna do ręki fuj ! :D

Antenka

Miłej zabawy!

Data: 2010-06-04 09:46:02
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huaarj$l2l$1news.onet.pl...
[...]

A co z Naszym Dziennikiem? Pójdzie do podcierania tyłków w publicznych kiblach?

R.L.

Data: 2010-06-04 12:34:47
Autor: cirrus
Akcja palenia Gazety Wyborczej Warszawa
Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomoœci news:4c08b3d1$4$17101$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Dołšczymy do akcji pod warunkiem, że awe wsadzi sobie jš w dupę i podpali.

--
stevep

Data: 2010-06-04 09:59:19
Autor: jerzyn
[...]

Jeden też juz palił w historii książki i nieciekawie skończył :-)).Palenie gazet i książek zawsze kojarzy mi sie z dyktatura i cenzura .

Data: 2010-06-04 10:19:27
Autor: awe

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:huabpg$n1t$1news.onet.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -
w 33 roku mieli racje, a w 2010 to juz nie?
awe

Data: 2010-06-05 13:26:10
Autor: cyc
[...]

Nie jeden . BYl nawwet taki co spalil Rzym , on tez byl idiota .

cyc

Data: 2010-06-04 10:01:59
Autor: Tomy M.
[...]

Może tak spalcie oryginał?
http://bi.gazeta.pl/im/9/4221/z4221519X,Siedziba-Agory-i-Gazety-Wyborczej.jpg
Niby ze szkła ... ale da rady :-)

Tomy M.

Data: 2010-06-04 10:03:55
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c08b2f8$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jak hitlerowcy. Oni tez palili książki.

R.L.

Data: 2010-06-04 01:38:55
Autor: Antenka
On 4 Cze, 10:03, "Rafał Lepudruk" <rafal.lepud...@gmail.com> wrote:
Użytkownik "Tomy M." <t...@ansibl.com> napisał w wiadomościnews:4c08b2f8$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

> Użytkownik "awe" <fakej2...@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

> Może tak spalcie oryginał?
>http://bi.gazeta.pl/im/9/4221/z4221519X,Siedziba-Agory-i-Gazety-Wybor...
> Niby ze szkła ... ale da rady :-)

> Tomy M.

Jak hitlerowcy. Oni tez palili książki.

Nie pochlebiaj sobie warzywny! :-E Szmatławiec nie jest książką, tylko
najohydniejszym, kloacznym papierem toaletowym fuj!
Dla zachowania higieny psychicznej należy takie śmierdzące GóWno
utylizować np. na stosie hehehe :D

Antenka

Data: 2010-06-04 11:28:07
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "Antenka" <sweet.blue_eyes@wp.pl> napisał w wiadomości news:5f15777e-6338-4f61-a1de-51b900df0377g19g2000yqc.googlegroups.com...
> [...]

najohydniejszym, kloacznym papierem toaletowym fuj!
Dla zachowania higieny psychicznej należy takie śmierdzące GóWno

Jaki znów "warzywny", co wam się w tych główkach lęgnie?  Co masz do Naszego Dziennika?

R.L.

Data: 2010-06-04 10:20:19
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08b3d3$5$17101$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --
a co masz przeciwko hitlerowcom, podczas gdy tak milujecie bolszewikow
awe

Data: 2010-06-04 11:26:46
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huacq3$p85$1news.onet.pl...

[...]

Czy to ktos z PO albo SLD wyglosil oredzie do przyjaciol Rosjan? ;-)))

R.L.

Data: 2010-06-04 12:22:58
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08ca50$0$19163$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- --
do narodu a nie do bolszewikow, przyjacielu putina
awe

Data: 2010-06-04 12:24:20
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huajun$d0a$1news.onet.pl...

[...]

Ja tam nie wiem do kogo wznosił swoje błagalne prosby o miłość. Putina nie znam więc trudno byłoby o jakąś przyjaźń równą tej która zapałał do niego J.Kaczyński! ;-)

R.L.

Data: 2010-06-04 13:26:55
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08d734$0$17100$65785112news.neostrada.pl...

[...]

mozesz miec tylko pretensje do swoich rodzicow o te pijackie libacje.
awe

Data: 2010-06-04 17:46:38
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huano4$qg9$1news.onet.pl...

[...]

Te, palcem poczety. Od moich rodziców to ty się żalośny śmieciu ODPIERDOL, jasne!?

R.L.

Data: 2010-06-04 10:47:24
Autor: WW
Kto pali książki, będzie palił i ludzi !!!

Sprawdziło się w czasach kościelnej inkwizycji,
sprawdziło w  latach 33 - 45,
sprawdzi się i teraz.

Pozdrawiam
  WW
"Ein UE, ein Volk, ein EURuro, ein Führer"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni zacząć się bać. "

Data: 2010-06-04 10:56:03
Autor: awe

Użytkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c08bda8$0$17082$65785112news.neostrada.pl...

Sprawdziło się w czasach kościelnej inkwizycji,
sprawdziło w  latach 33 - 45,
sprawdzi się i teraz.
-- -- -- -- -- -- --
i jak zwykle wszystkiemu winni zydzi - to sie chyba nigdy nie zmieni, oni sa niereformowali...
awe

Data: 2010-06-04 11:38:35
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huaesn$u5c$1news.onet.pl...

[...]

Nie Zydzi tylko to, że macie faszyzm w swoich główkach.

R.L.

Data: 2010-06-04 13:27:26
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08ca52$1$19163$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -
zawsze wychodze z zalozenia ze lepszy faszyzm niz bolszewizm
awe

Data: 2010-06-04 13:30:36
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Fri, 4 Jun 2010 13:27:26 +0200, awe napisał(a):

[...]

Chyba nazizm, łysolu.

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-05 13:38:27
Autor: awe

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jitj6pyahbub$.1d62t9129q5ol$.dlg40tude.net...
[...]

jak sie zdecydujesz i bedziesz pewny daj znac. fryzure mam bujna - tak rpzy okazji
awe

Data: 2010-06-04 17:47:21
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huanp1$qj4$1news.onet.pl...

[...]

 Nie ma to jak jasna deklaracja wojujący FASZYSTO! ;-)

R.L.

Data: 2010-06-05 13:38:59
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c09254e$4$17101$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -
same komplementy - i to juz tak z samego rana?
awe

Data: 2010-06-04 11:38:02
Autor: Rafał Lepudruk
[...]

Wg zwoelnników PiS palenie GW to czyn szlachetny! Ależ zboczki. Zastanawiam się czy to nie faszyści?

R.L.

Data: 2010-06-04 13:27:48
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c08ca52$0$19163$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -
oby!
awe

Data: 2010-06-04 17:48:21
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:huanpl$qkq$1news.onet.pl...

[...]

Masz w bibikoteczce "main kampf"? Oh, sorry, przecież ty nie masz bibloteczki!

R.L.

Data: 2010-06-04 18:12:13
Autor: u2
Kto pali książki, będzie palił i lud zi !!!
W dniu 2010-06-04 17:48, Rafał Lepudruk pisze:
Masz w bibikoteczce "main kampf"? Oh, sorry, przecieÂż ty nie masz bibloteczki!

Sądzisz innych po sobie. A błędy walisz straszne, zupełni jak kupa z GWna.

Data: 2010-06-04 18:39:28
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c0925e0$0$19174$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-06-04 17:48, Rafał Lepudruk pisze:
Masz w bibikoteczce "main kampf"? Oh, sorry, przecie? ty nie masz
bibloteczki!

Sądzisz innych po sobie. A błędy walisz straszne, zupełni jak kupa z GWna.

Nie znam niemieckiego tak jak ty autochtonie dlatego wziąłem w cudzysłów tak jak się wymawia. Wcale nie oczekiwałem, że wielbiciel talentu prezesa zrozumie taką subtelność.

R.L.

Data: 2010-06-04 18:44:43
Autor: u2
W dniu 2010-06-04 18:39, Rafał Lepudruk pisze:
[...]

Weź do ręki słownik, a nie bzdety swego wodza, wtedy może się kiedyś
nauczysz poprawnie pisać :)

Data: 2010-06-04 18:55:52
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c092d7e$0$19160$65785112news.neostrada.pl...
[...]

No dobrze. Mein Kampf. W wolnym przekładzie oznacza "moja walka". Rozumiem, że jako autochton biegle znasz niemiecki.

R.L.

Data: 2010-06-04 19:04:05
Autor: u2
W dniu 2010-06-04 18:55, Rafał Lepudruk pisze:

[...]

Weź do ręki słownik języka polskiego. Szkopski mnie nie interesuje.
Możesz walić w szkopskim byki, jakie sobie żywnie zażyczysz :)

Data: 2010-06-05 13:39:52
Autor: awe

Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c09254f$0$17101$65785112news.neostrada.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
nie masz main kampf? czlowieku na jakim swiecie ty zyjesz? moze masz dziela wybrane lenina?
awe

Data: 2010-06-04 17:43:07
Autor: Tomy M.
[...]

Chyba tylko faszyści mogą zrobić porządek z tym gównem.

Tomy M.

Data: 2010-06-04 18:37:24
Autor: Rafał Lepudruk

Użytkownik "Tomy M." <tomy@ansibl.com> napisał w wiadomości news:4c091f0b$0$17095$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Tak jak zrobili w  Hirschberg?

R.L.

Data: 2010-06-15 00:15:20
Autor: Tomy M.
Użytkownik "Rafał Lepudruk" <rafal.lepudruk@gmail.com> napisał w wiadomości news:4c092c59$5$2589$65785112news.neostrada.pl...

Tak jak zrobili w  Hirschberg?

Jak chcesz dokładnie to w HERMSDORFIE mieszkam :-)

Tomy M.

Data: 2010-06-04 15:53:58
Autor: apr...
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
[...]

robi się ciepło, więc PO co palić, uważam, że zamiast palenia należy zaprzestać kupowania tej g.w..... gazety, zresztą chcąc ją spalić trzeba wydać / właściwie nie wiem ile / parę zł, wyślę sms-a powodzianom.
zamysł jak najbardziej słuszny, tylko te zbędne koszta. --

Data: 2010-06-04 17:58:55
Autor: u2
W dniu 2010-06-04 17:53,  apr... pisze:

[...]

W czasach internetu gazety papierowe to przeżytek. A takie akcje palenia
niczemu nie służą.

Akcja palenia Gazety Wyborczej Warszawa