Akcja palenia Gazety Wyborczej Warszawa

Data: 2010-06-04 09:59:19
Autor: jerzyn
Akcja palenia Gazety Wyborczej Warszawa

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:huaarj$l2l$1news.onet.pl...
Z neta

"Proponuje organizowanie "akcij" uroczystego palenia gazety wyborczej w
calej Polsce. W Warszawie sobota 05.06.2010. przed palacem kulturalnym o
godz. 18°° (prosze o zabranie w/w gazet). MILEJ ZABAWY"

Jeden też juz palił w historii książki i nieciekawie skończył :-)).Palenie gazet i książek zawsze kojarzy mi sie z dyktatura i cenzura .

Data: 2010-06-04 10:19:27
Autor: awe

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:huabpg$n1t$1news.onet.pl...

[...]

w 33 roku mieli racje, a w 2010 to juz nie?
awe

Data: 2010-06-05 13:26:10
Autor: cyc
[...]

Nie jeden . BYl nawwet taki co spalil Rzym , on tez byl idiota .

cyc

Akcja palenia Gazety Wyborczej Warszawa