Akcja palenia Gazety Wyborczej Warszawa

Data: 2010-06-04 15:53:58
Autor: apr...
Akcja palenia Gazety Wyborczej Warszawa
awe <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał(a):
Z neta

"Proponuje organizowanie "akcij" uroczystego palenia gazety wyborczej w calej Polsce. W Warszawie sobota 05.06.2010. przed palacem kulturalnym o godz. 18°° (prosze o zabranie w/w gazet). MILEJ ZABAWY"
robi się ciepło, więc PO co palić, uważam, że zamiast palenia należy zaprzestać kupowania tej g.w..... gazety, zresztą chcąc ją spalić trzeba wydać / właściwie nie wiem ile / parę zł, wyślę sms-a powodzianom.
zamysł jak najbardziej słuszny, tylko te zbędne koszta. --

Data: 2010-06-04 17:58:55
Autor: u2
W dniu 2010-06-04 17:53,  apr... pisze:

[...]

W czasach internetu gazety papierowe to przeżytek. A takie akcje palenia
niczemu nie służą.

Akcja palenia Gazety Wyborczej Warszawa