Akcja policji pt. swiatla :)

Data: 2011-07-14 22:59:00
Autor: Artur Maśląg
Akcja policji pt. swiatla :)
W dniu 2011-07-14 22:35, pablo eldiablo pisze:
Nieczesto sie to zdarza, ale spodobala mi sie dzis akcja policji z okolic
Garwolina - panowie wylapywali jednego po drugim wszystkich jadacych w strone
W-wy z oswietleniem budzacym watpliwosci :)
Mnie tez zatrzymali ze wzgledu na swiatla dzienne LED, ale po sprawdzeniu czy
jest homologacja moglem jechac dalej.

Zenexy też wyłapywali?

Tak sobie stojac w kolejce miedzy jednym bez jednego swiatla, drugim z
wlaczonymi dlugimi, trzecim swiecacym po oczach... nie da sie takich akcji
czesciej?? :)

Jestem jak najbardziej za, skoro przez "okresowe badania techniczne"
przechodzą różne wynalazki z palnikami np. pod H4...

Data: 2011-07-15 06:48:47
Autor: pablo eldiablo
Akcja policji pt. swiatla :)
Artur Maśląg <futrzak@polbox.com> napisał(a):
> [...]
> W-wy z oswietleniem budzacym watpliwosci :)
> Mnie tez zatrzymali ze wzgledu na swiatla dzienne LED, ale po sprawdzeniu czy

No wlasnie chyba wszystko swiecace 'jakkolwiek inaczej' - jak mnie zatrzymali,
ktos wlasnie odjezdzal z 'postoju'. Chwilke postalem w czasie gdy misiek
poogladal mi reflektory z przodu i z tylu, swiatla stopu i papiery - w tym
czasie drugi zatrzymal jedno auto z przepalona zarowka i drugie walace po
oczach - widzialem we wstecznym lusterku jak za mna stawali. Ten drugi
oslepiacz nie wiem co mial, czy super mega zaroweczki '+ pincet % mocy', czy
inne wynalazki z chin.

No ja jak najbardziej tez.

--

Akcja policji pt. swiatla :)