Akcja policji pt. swiatla :)

Data: 2011-07-14 23:51:26
Autor: RoMan Mandziejewicz
Akcja policji pt. swiatla :)
Hello pablo,

Nieczesto sie to zdarza, ale spodobala mi sie dzis akcja policji z okolic
Garwolina - panowie wylapywali jednego po drugim wszystkich jadacych w strone
W-wy z oswietleniem budzacym watpliwosci :)
Mnie tez zatrzymali ze wzgledu na swiatla dzienne LED, ale po sprawdzeniu czy
jest homologacja moglem jechac dalej.
Tak sobie stojac w kolejce miedzy jednym bez jednego swiatla, drugim z
wlaczonymi dlugimi, trzecim swiecacym po oczach... nie da sie takich akcji
czesciej?? :)

Ostatnią akcję ze światłami, jaką ja pamiętam, to tak gdzieś z połowy
lat 90-tych. Czyli jakieś 15 lat temu :(

--
Best regards,

Akcja policji pt. swiatla :)