Akcja policji pt. swiatla :)

Data: 2011-07-15 13:24:55
Autor: Excite
Akcja policji pt. swiatla :)
W dniu 2011-07-14 22:35, pablo eldiablo pisze:
Nieczesto sie to zdarza, ale spodobala mi sie dzis akcja policji z okolic
Garwolina

Zawsze mi się wydawało że takie kontrole to ich codzienny obowi±zek. Jednak nie w Polsce, tu się robi specjalne akcje w których to przez krótki czas służby wykonuj± swoje zdania normalnie. Akcja się kończy po kilku godzinach i służby te zaczynaj± działać po staremu przez resztę miesi±ca/roku.

Data: 2011-07-15 12:38:43
Autor: to
Akcja policji pt. swiatla :)
begin Excite
Zawsze mi się wydawało że takie kontrole to ich codzienny obowiązek.
Jednak nie w Polsce, tu siÄ™ robi specjalne akcje w ktĂłrych to przez
krótki czas służby wykonują swoje zdania normalnie. Akcja się kończy po
kilku godzinach i służby te zaczynają działać po staremu przez resztę
miesiÄ…ca/roku.

Bo codzienny obowiązek to kimanie w krzakach. Trudno pogodzić jedno z drugim.

Data: 2011-07-15 17:12:46
Autor: Robert_J
Akcja policji pt. swiatla :)
Bo codzienny obowiązek to kimanie w krzakach. Trudno pogodzić jedno z
drugim.

K....a, żeby oni jeszcze wtych krzakach kimali to srał ich pies. Ale oni w tychże krzakach czają się z radarami :-)

Data: 2011-07-15 12:39:05
Autor: pablo eldiablo
Akcja policji pt. swiatla :)
Excite <niema@nie.bedzie.pl> napisał(a):
> [...]

Zawsze mi się wydawało że takie kontrole to ich codzienny obowi±zek. Jednak nie w Polsce, tu się robi specjalne akcje w których to przez krótki czas służby wykonuj± swoje zdania normalnie. Akcja się kończy po kilku godzinach i służby te zaczynaj± działać po staremu przez resztę miesi±ca/roku.

Dokladnie - przeciez gdyby to bylo norma i codziennoscia, nie powstal by ten
watek :)

Data: 2011-07-15 15:28:55
Autor: Excite
Akcja policji pt. swiatla :)
W dniu 2011-07-15 14:39, pablo eldiablo pisze:
Dokladnie - przeciez gdyby to bylo norma i codziennoscia, nie powstal by ten
watek :)

Oni maj± inne stałe akcje tylko mało o nich w mediach mówi±, np. akcja naklejka
http://policyjni.gazeta.pl/Policyjni/1,91152,9945830,Samochody_bez_naklejek_przed_kolejnymi_komendami_.html

Akcja policji pt. swiatla :)