Akcja szkalowania i ośmieszania profesorów

Data: 2013-09-27 03:31:26
Autor: Leszczur
Akcja szkalowania i ośmieszania profesorów
W dniu środa, 25 września 2013 20:01:40 UTC+2 użytkownik abc napisał:
Dlaczego członkowie zespołu Millera-Laska boją się debaty naukowej z ekspertami
zespołu Macierewicza?

Z tymi ekspertami mozna rozmawiać na łamach miesięcznika Modelarstwo Lotnicze.

Data: 2013-09-27 16:43:58
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Leszczur" <waxer45@gmail.com> napisał w wiadomości news:1eccfd00-6868-4de9-8839-938e031561e6googlegroups.com...
[...]

Chyba o wąchaniu kleju! ;-)

MW

Data: 2013-09-27 11:34:56
Autor: Marek Woydak
Dnia Fri, 27 Sep 2013 16:43:58 +0200, Mark Woydak napisał(a):

[...]

Ty podły chamie! Dlaczego podszywasz się pod moje dane? Jesteś psychol! Jeżeli nie zaprzestaniesz tego procederu zgłoszę to władzom!

Marek Woydak

Data: 2013-09-27 18:58:11
Autor: Mark Woydak

Użytkownik "Marek Woydak" <mark.woydak@gmx.de> napisał w wiadomości news:zcek5lgndug2$.orqtc5z4qaar$.dlg40tude.net...
[...]

Wypuscili cię na przepustkę? Nie przerywaj kuracji! Bierz leki bo z twoim łbem masz coraz gorzej POmyleńcu!

MW