Akcje , Opcje transakcje kierowane do z góry ustalonego kontrahenta

Data: 2021-05-05 04:24:51
Autor: Petru Swetru
Akcje , Opcje transakcje kierowane do z góry ustalonego kontrahenta
Mam pytanie. Czy jest możliwość przeprowadzania transakcji  poprzez platformę np. Lynx czy Interactive Brokers  ze z góry wybranym moim kontrahentem. Mój kontrahent np. w Stanach czy gdziekolwiek na świecie mógłby zawrzeć wszelką transakcję opcyjną czy sprzedać lub kupić akcje przy udziale moim jako drugiej strony transakcji. Taka oferta byłaby widoczna tylko dla mnie i dla niego. Dla innych uczestników rynku byłoby to niewidoczne i niedostępne. W ten sposób można by rozliczać np. inne  relacje handlowe i takie oferty mogłyby być poniżej lub powyżej cen rynkowych w zależności od wspólnych ustaleń. Chodzi o to żeby ktoś niepowołany ich nie sprzątnął. Czy można by te oferty kierować na giełdy opcyjne o najniższej prowizji czy to by się automatycznie robiło ?

Akcje , Opcje transakcje kierowane do z góry ustalonego kontrahenta