Akcje PGE - co sadzicie?

Data: 2009-10-21 12:26:29
Autor: Pawel
Akcje PGE - co sadzicie?
Czy to dobra inwestycja - kupic teraz przed emisja akcje PGE? Jak to moze sie ksztaltowac po emisji? Ja wiem ze moze roznie ;) - ale czy ktos moze ma jakies glebsze przemyslenia na ten temat ? ;)

Pozdr.P.

Data: 2009-10-21 12:34:35
Autor: Pawel
Akcje PGE - co sadzicie?
No i tak - wiem, ze to nie wiadomo i trudno powiedziec ;) ale co sadzicie, czy to jest dobra inwestycja krotkoterminowa? Czy raczej nalezy liczyc sie bardziej z tym, ze trzebaby to bylo potrzymac troche dluzej po emisji?

Dzieki za wszelkie info, moze sie juz jakies dyskusje toczyly, nie mam archiwum grupy.

Pozdrawiam.P.

Data: 2009-10-21 13:22:16
Autor: Zyga
Akcje PGE - co sadzicie?
Pawel pisze:
nie mam archiwum grupy.

jak to nie masz? googla nie masz?
http://tinyurl.com/yzn9fmw

Zyga

Data: 2009-10-21 13:31:20
Autor: Dombrek
Akcje PGE - co sadzicie?
czy to jest dobra inwestycja krotkoterminowa? Czy raczej nalezy liczyc sie bardziej z tym, ze trzebaby to bylo potrzymac troche dluzej po emisji?

99,9% "inwestycji" długoterminowych to po prostu nieudane transakcje krótkoterminowe.
Nikt Ci nie pomoże, bo decyzję i tak Ty podejmujesz. A jeśli nie wiesz co zrobić, to dla własnego bezpieczeństwa nic nie rób. Kopiowanie cudzych transakcji jest bardzo poważnym błędem, jeśli się nie rozumie przesłanek decyzji inwestycyjnej. Kup obligacje, wpłać na lokatę albo trzymaj w skarpecie. Tylko rób to świadomie po własnych przemyśleniach albo śmignij z 10 książek i zalicz solidnie 5 kursów i szkoleń inwestycyjnych - wtedy coś niecoś Ci się rozjaśni.
Dombrek

PS A żeby trochę osobistego materiału wrzucić: jedna z moich zasad zabrania mi udziału w nowych emisjach (z wyłączeniem PP oczywiście).

Data: 2009-10-21 14:15:04
Autor: kigam
Akcje PGE - co sadzicie?

Użytkownik "Dombrek" <dombrek@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

zabrania
mi udziału w nowych emisjach (z wyłączeniem PP oczywiście).

Dombrek zasady są po to żeby je łamać. W tej emisji nie ma żadnego ryzyka,
za rok akcje będą śmigały powyżej 30 zł. A w tej ofercie tylko to jest do
dupy, że redukcja będzie 95%.

Data: 2009-10-21 14:19:34
Autor: DJ\(Dominik\)
Akcje PGE - co sadzicie?

(...). W tej emisji nie ma żadnego ryzyka,
za rok akcje będą śmigały powyżej 30 zł. A w tej ofercie tylko to jest do
dupy, że redukcja będzie 95%.

Czyli piękna okazja. Wystarczy zastawić dom, żonę, dzieci, nerki i inne zdrowe narządy, a bez ryzyka wyrwie się z rynku darmową forsę.
SUPER!!!!!!

DJ

Data: 2009-10-21 15:52:13
Autor: kigam
Akcje PGE - co sadzicie?

Użytkownik "DJ(Dominik)" <dj_antyspam@stopazwrotu.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Czyli piękna okazja. Wystarczy zastawić dom, żonę, dzieci, nerki i inne
zdrowe narządy, a bez ryzyka wyrwie się z rynku darmową forsę.

Nie gram za pożyczone.

Data: 2009-10-21 15:03:05
Autor: skippy
Akcje PGE - co sadzicie?

Użytkownik "kigam"

W tej emisji nie ma żadnego ryzyka, za rok akcje będą śmigały powyżej 30 zł

a gdzie tak napisano

Data: 2009-10-21 15:53:38
Autor: kigam
Akcje PGE - co sadzicie?

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości

Użytkownik "kigam"

> W tej emisji nie ma żadnego ryzyka, za rok akcje będą śmigały powyżej 30
> zł

a gdzie tak napisano

Nie napisano, to jest moje zdanie.

Data: 2009-10-21 18:48:48
Autor: kc
Akcje PGE - co sadzicie?
kigam <pilot.zolwiaWYTNIJ_TO@gmail.com> napisał(a):

Użytkownik "skippy" <a@nie.ma> napisał w wiadomości

> Użytkownik "kigam"

> a gdzie tak napisano

Nie napisano, to jest moje zdanie.

Napisano za to coś takiego: "Nie ma wykresu, nie ma gry" kc

Data: 2009-10-22 09:46:26
Autor: Dombrek
Akcje PGE - co sadzicie?
Napisano za to coś takiego: "Nie ma wykresu, nie ma gry"

Święte słowa! (no dobra... może nie święte, ale prawdziwe)
Dombrek

Data: 2009-10-21 15:59:29
Autor: marfi
Akcje PGE - co sadzicie?
[...]

  Pewnie w reklamach kredytu na zakup akcji...
  Banki nie ponoszą z tytułu kredytowania prawie żadnego ryzyka - no chyba, że redukcja będzie grubo poniżej 80%.

--
marfi

Data: 2009-10-21 15:53:54
Autor: Dombrek
Akcje PGE - co sadzicie?
Dombrek zasady są po to żeby je łamać. W tej emisji nie ma żadnego ryzyka,
za rok akcje będą śmigały powyżej 30 zł. A w tej ofercie tylko to jest do
dupy, że redukcja będzie 95%.

W takim razie gratuluję Ci, zostaniesz milionerem! Co tam redukcja. Strzel sobie pożyczkę w Providencie (no co?! wysokie odsetki też pokryjesz), na to trzepnij pożyczkę od znajomych i całość pod max lewar. Widziałem 10:1 a czy są wyższe?! W ogóle to jeśli TYLKO redukcja jest problemem, to startuj w instytucjonalnych - pewnie wystarczy podstawić kilka baniek i zapis można już złożyć. Żaden problem skoro to pewna inwestycja.
Dombrek

Data: 2009-10-21 16:13:44
Autor: kigam
Akcje PGE - co sadzicie?

> [...]

instytucjonalnych - pewnie wystarczy podstawić kilka baniek i zapis można
już złożyć. Żaden problem skoro to pewna inwestycja.

Jeszcze raz potwierdzam to pewna inwestycja.

Data: 2009-10-21 17:29:20
Autor: Virck
Akcje PGE - co sadzicie?

"kigam" <pilot.zolwiaWYTNIJ_TO@gmail.com> wrote in message news:hbn536$b0m$1atlantis.news.neostrada.pl...
Jeszcze raz potwierdzam to pewna inwestycja.

Pewna to jest tylko smierc !

A redukcja bedzie pomiedzy 98% a 99,6%.....Branie lewara pod to to pewna wtopa....Tylko wlasny cash i to tak min 200K .....

Data: 2009-10-21 19:08:32
Autor: kigam
Akcje PGE - co sadzicie?

Użytkownik "Virck" <virck876@verizon.net> napisał w wiadomości

> [...]

A redukcja bedzie pomiedzy 98% a 99,6%.....Branie lewara pod to to pewna
wtopa....Tylko wlasny cash i to tak min 200K .....

A mówisz, że tylko śmierć pewna ;-)

Data: 2009-10-21 20:31:17
Autor: Virck
Akcje PGE - co sadzicie?

"kigam" <pilot.zolwiaWYTNIJ_TO@gmail.com> wrote in message news:hbnfau$3v2$1atlantis.news.neostrada.pl...

> [...]

A redukcja bedzie pomiedzy 98% a 99,6%.....Branie lewara pod to to pewna
wtopa....Tylko wlasny cash i to tak min 200K .....

Tak. Nie slyszalem aby komus sie udalo uciec od kostuchy.....Mowia, ze jeszcze podatki, ale to nie jest takie pewne, bo jest wielu takich co ich nie placi.....

Data: 2009-10-21 20:30:37
Autor: marfi
Akcje PGE - co sadzicie?
[...]

  Dlaczego akurat 200k ?

--
marfi

Data: 2009-10-22 08:52:28
Autor: KonKomp
Akcje PGE - co sadzicie?
marfi wrote:
A redukcja bedzie pomiedzy 98% a 99,6%.....Branie lewara pod to to
pewna wtopa....Tylko wlasny cash i to tak min 200K .....

 Dlaczego akurat 200k ?

Bo przy redukcji 98% dostaniesz akcji za 4k, a przy redukcji 99,6%
dostaniesz akcji za 800 zł ...
Średnio przy tych założeniach wychodzi 2400 zł, czyli w sumie niewiele i
myślę, że dlatego minimum 200k, bo przy 100k masz połowę tego i nie wiem
czy w ogóle warto sobie głowę zawracać
Ja sądzę że redukcja będzie 95-97% (bliżej tego górnego progu), ale ...
pożyjemy zobaczymy ;-)

Pozdrawiam
Konki

Data: 2009-10-21 14:12:36
Autor: marfi
Akcje PGE - co sadzicie?
Użytkownik "Pawel" <pneUSUN_TO@post.pl> napisał w wiadomości news:4adee1d8news.home.net.pl...
Czy to dobra inwestycja - kupic teraz przed emisja akcje PGE? Jak to moze sie ksztaltowac po emisji? Ja wiem ze moze roznie ;) - ale czy ktos moze ma jakies glebsze przemyslenia na ten temat ? ;)

  Głębszych przemyśleń nie posiadam ale w PGE zagram :)
  IMO jeżeli w chwili debiutu da się zarobić 1% zablokowanego na emisję kapitału to dla mnie będzie sukces jeżeli nie to się nie zastrzelę :)

--
marfi

Akcje PGE - co sadzicie?