Akcje PGE - co sadzicie?

Data: 2009-10-21 14:12:36
Autor: marfi
Akcje PGE - co sadzicie?
Użytkownik "Pawel" <pneUSUN_TO@post.pl> napisał w wiadomości news:4adee1d8news.home.net.pl...
Czy to dobra inwestycja - kupic teraz przed emisja akcje PGE? Jak to moze sie ksztaltowac po emisji? Ja wiem ze moze roznie ;) - ale czy ktos moze ma jakies glebsze przemyslenia na ten temat ? ;)

  Głębszych przemyśleń nie posiadam ale w PGE zagram :)
  IMO jeżeli w chwili debiutu da się zarobić 1% zablokowanego na emisję kapitału to dla mnie będzie sukces jeżeli nie to się nie zastrzelę :)

--
marfi

Akcje PGE - co sadzicie?