[NTG] Akcje PZU bez dodatkowych opłat?

Data: 2010-04-19 21:59:33
Autor: glaukonWYTNIJTO
[NTG] Akcje PZU bez dodatkowych opłat?
Czy można bezprowizyjnie kupic i sprzedac akcje PZU?

Jakie opłaty są nieuniknione i ile wynoszą?

Przepraszam za NTG, ale zajrzałem na właściwą grupę i wydała mi się zbyt
hermetyczna.

Data: 2010-04-19 22:06:25
Autor: MarekZ
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.00001b3e.4bccb625@newsgate.onet.pl...
Czy można bezprowizyjnie kupic i sprzedac akcje PZU?

Kupić tak, sprzedać nie (prowizja od 0,25% do około 0,4%).

Data: 2010-04-19 22:08:19
Autor: glaukonWYTNIJTO
[NTG] Akcje PZU bez dodatkowych opłat?

> Czy można bezprowizyjnie kupic i sprzedac akcje PZU?

Kupić tak, sprzedać nie (prowizja od 0,25% do około 0,4%).

Dziękuję. A które banki czy inne firmy oferują darmowe rachunki do tego celu?
Gdzie jest najniższa prowizja od sprzedaży?

Czy prowizja od sprzedaży jest taka sama niezależnie od tego, jak długo trzyma
się te akcje? --

Data: 2010-04-19 22:26:08
Autor: MarekZ
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.00001b41.4bccb833@newsgate.onet.pl...

> [...]

Dziękuję. A które banki czy inne firmy oferują darmowe rachunki do tego celu?
Gdzie jest najniższa prowizja od sprzedaży?

Alior, mBank, BOŚ...

Wysokość prowizji przy tych kwotach jest bez znaczenia praktycznego, zresztą one zależą od obrotu i zawsze będziesz w górnych widełkach. Sprzedaż w Alior - 0,38%, ale tam z kolei jest chyba prowizja za zakup. W mBanku sprzedaż 0,39% sprzedaż ale zakup ma być najprawdopodobniej bezprowizyjny. W BOŚ zakup 0,19% sprzedaż 0,39%.

Czy prowizja od sprzedaży jest taka sama niezależnie od tego, jak długo trzyma
się te akcje?

Taka sama.

Data: 2010-04-19 22:40:38
Autor: glaukonWYTNIJTO
[...]

Jeszcze mi się przypomniało... Początkujących może jeszcze interesowac, czy z
akcji PZU będzie wypłacana dywidenda i w jakim miesiącu to zwykle następuje.

Data: 2010-04-19 22:48:32
Autor: MarekZ
Użytkownik <glaukonWYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:3461.00001b47.4bccbfc6@newsgate.onet.pl...

Jeszcze mi się przypomniało... Początkujących może jeszcze interesowac, czy z
akcji PZU będzie wypłacana dywidenda i w jakim miesiącu to zwykle następuje.

Co do zasady należy się spodziewać, że będzie wypłacana (pazerność skarbu polskiego państwa), ale kiedy i ile to kompletnie nie wiadomo. To się uchwala na walnych.

Data: 2010-04-22 20:10:11
Autor: glaukonWYTNIJTO
[NTG] Akcje PZU bez dodatkowych opłat?

> Dziękuję. A które banki czy inne firmy oferują darmowe rachunki do tego > celu?
> Gdzie jest najniższa prowizja od sprzedaży?

Alior, mBank, BOŚ...

Rozglądam się za darmowym rachunkiem i widzę, że często jego darmowośc jest
gwarantowana tylko do końca roku. Możecie polecic jakiś naprawdę darmowy
(ewentualnie pozwalający się zamknąc bez opłat karnych w okresie promocyjnym).
Chciałbym to załatwic w okienku, a nie przez internet. --

Data: 2010-04-19 23:13:32
Autor: Rafał
W dniu 10-04-19 22:08, glaukonWYTNIJTO@op.pl pisze:
Gdzie jest najniższa prowizja od sprzedaży?

XTB w pierwszym tygodniu 0,1% (tylko dla PZU) dla kupna i sprzedaży. Standardowo jest 0.25%.

--
Raf

[NTG] Akcje PZU bez dodatkowych opłat?