Akcyza na auto z UK

Data: 2019-12-08 20:34:46
Autor: Grzegorz Tomczyk
Akcyza na auto z UK
W dniu 07.12.2019 o 22:38, K pisze:
Wpadlem na pomysl, ze oddam je za darmo bratu, ktory mieszka w PL.

BTW, bratu nie będzie przeszkadzać, że kierownica po prawej?

--
Pozdrawiam,
Grzegorz Tomczyk

Data: 2019-12-09 13:33:26
Autor: K
Akcyza na auto z UK
On 08/12/2019 19:34, Grzegorz Tomczyk wrote:
W dniu 07.12.2019 o 22:38, K pisze:
Wpadlem na pomysl, ze oddam je za darmo bratu, ktory mieszka w PL.

BTW, bratu nie będzie przeszkadzać, że kierownica po prawej?

Nie wiem, mowi, ze nie. JAk bedzie chcial to sobie go odda na czesci. JA kupilem nowy i nie mam gdzie trzymac starego, a kosztuje mnie on rocznie prawie ?1000 (ubezpiecznie + podatek)

Data: 2019-12-10 15:43:49
Autor: Poldek
Akcyza na auto z UK
W dniu 2019-12-09 o 14:33, K pisze:
[...]

Polska nie potrzebuje importu odpadów z za granicy.

Akcyza na auto z UK