Akrobacja samolotowa

Data: 2011-09-20 12:05:12
Autor: Szuwaks
Akrobacja samolotowa
Data: 2011-09-20 12:53:59
Autor: Piotr
Akrobacja samolotowa
Polecam uwadze film:

mam pro¶be w imieniu normalnych, przestań spamowac wszystkie grupy edusatem.
Jako masz prowizje?

MD

Data: 2011-09-20 14:04:50
Autor: Szuwaks
Akrobacja samolotowa
Użytkownik "Piotr" <piotrusglobes@wp.pl> napisał w wiadomo¶ci news:j59rcj$54e$1news.onet.pl...
>Polecam uwadze film:
mam pro¶be w imieniu normalnych, przestań spamowac wszystkie grupy edusatem.
Jako masz prowizje?

Kolina, ty wiesz co....

Szuwaks

Data: 2011-09-20 13:06:37
Autor: KiloSierra
po tragedi na Reno Air Races
tak apropos katastrofy galloping ghost'a i szukania jego zdjec
polecam pare fajnych fotek wygrzebanych przy okazji:

http://www.foxalpha.com/forums/viewtopic.php?t=16346&postdays=0&postorder=asc&start=0

swoja droga mam moooooocno mieszane odczucia na temat przerabiana warbirdĂłw na racery i malowania ich w landrynki :/

ale pare klasykow tez tam jest.... Corsair w wirażu.... mmmmm piekny plakat na sciane by był

:)

Data: 2011-09-20 13:16:40
Autor: KiloSierra
error
W dniu 11/09/20 13:06, KiloSierra pisze:

kurka.... jakims cudem sie podpięło... sorrka

Akrobacja samolotowa