Akt notarialny projekt

Data: 2011-05-23 08:29:39
Autor: Helena
Akt notarialny projekt
Witam !

    Przed podpisaniem aktu notarialnego chciałbym analizy prawniczej jego
treści, co dla mnie oznacza i jakie knsekwencje wnosi dla mnie na
przyszłość. Tymbardziej ,że druga strona w przypadku nieprzyjęcia wolii
będzie chciała występić przecikow mnie do sądu.
Kiedy i od kogo domagać się wstęnego projektu aktu notarialnego ?
Czy może na spotkanie z drugą stroną u notariusz zamówić asystę z prawnikiem
?
Co doradzacie ???
Z góry dziękuję !
Helena

Data: 2011-05-23 17:12:29
Autor: Robert Tomasik
Akt notarialny projekt
Użytkownik "Helena" <nowember@go2.pl> napisał w wiadomości news:4dd9fecb$0$2456$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Ja bym projektu domagał sie od notariusza po prostu. No bo od kogo?

Data: 2011-05-23 21:34:14
Autor: Helena
Akt notarialny projekt

Użytkownik "Robert Tomasik" <robert.tomasik@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Czyli rozumiem ,że najpierw do notariusz udaje się strona która chce w
stosunku do mnie uczynić wolę i wtedy gdy infomuje mnie np: " idź do
notariusz bo ja już spisałem nasz wspólne ustalenia teraz potrzeba twojego
podpisu" rozumiem ,że na tym etapie aby przeanalizować to z prawnikiem nie
składam podpisu a proszę o projekt aktu i po konsultacji z prawnikiem
podejmuję decyzję .
Czy dobrze to rozumiem :)???
Serdeczen dzięki za zainteresowanie ja naprawdę potrzebuję wsparacia jestem
sama a niechciałbym ,abym przekreślić swe życie :|
Czekam na Waszą poradę !
Helena

Akt notarialny projekt