Akta paszportowe Tuska

Data: 2009-11-28 12:57:24
Autor: Obywatelskie nieposłuszeństwo
Akta paszportowe Tuska
fragment:
Wiosną 1988 D. Tusk otrzymał paszport na wyjazd do RFN. Pracował wtedy
w zatrudniającej wielu opozycjonistów Spółdzielni Pracy Usług
Wysokościowych „Gdańsk” jako robotnik wysokościowy. Spółdzielnią
kierował Maciej Płażyński. D.Tusk miał wyjechać do pracy w RFN w
ramach kontraktu zawartego przez warszawską firmę Instaleksport.
Wyjazd nie doszedł do skutku. Po raz kolejny D. Tusk dostał paszport w
lecie 1988 r. na wyjazd do RFN na zaproszenie osoby prywatnej.W lecie
1989 wyjechał do pracy w miejscowości Malangen k/ Tromso w Norwegii,
gdzie przez 3 miesiące remontował tamtejszy uniwersytet ludowy. Praca
miała charakter legalny.
całość:
http://tiny.pl/hx1pd
Materiał z serwisu Obywatelskie nieposłuszeństwo (zał. w 1999 r.) - www.obnie.info

Data: 2009-11-28 13:14:28
Autor: pluton
Akta paszportowe Tuska
Wiosną 1988 D. Tusk otrzymał paszport na wyjazd do RFN.

Aluzje zrozumieliśmy.

Szpieg KGB Tusk został skierowany na misję do wrogiego nam
ideowo kraju przez lokalny wydział KDB, tzw. UB.

Zeby dostac paszport musial sprzedac kilku kolegow, podpisac 2 lojalki
i wstapic do Komunistycznej Partii Korei Polnocnej.

Nullification

Data: 2009-11-28 13:18:26
Autor: u2
Akta paszportowe Tuska
pluton pisze:
[...]

Coś w tym jest, nieważne do jakiej partii komunistycznej wstąpiłeś,
ważne że rządzą internacjonały :)

Data: 2009-11-28 14:35:27
Autor: cytryna
Akta paszportowe Tuska
pluton pisze:
> ideowo kraju przez lokalny wydział KDB, tzw. UB.
> i wstapic do Komunistycznej Partii Korei Polnocnej.

Coś w tym jest, nieważne do jakiej partii komunistycznej wstąpiłeś,
ważne że rządzą internacjonały :)

Nieźle sie odpłacił towarzyszom z UB za paszport. Bedąc furerem KLD pospołu z Longmanem, Buhcholzem i Blumenfeldem wywianowali chłopców z UB, WSI majątkiem państwowym za 10% jego realnej wartości, a ludziom starszym i rozważnym też godziwą działkę przyznali. W późniejszych latach po oszustwie wyborczym
otoczył niezwykłą czułością rodzimych i obcych agentów wpływu, ba nawet stołek
ministerialny znalazł się dla TW Znaka oraz tron europejski dla TW Bolka i TW Docenta. --

Data: 2009-11-28 17:28:07
Autor: u2
Akta paszportowe Tuska
cytryna pisze:

[...]

Wyglądasz mi na członka (pardon za określenie) specsłużb PRL, które w
swoim czasie rozsiewało antysemickie pogłoski.

Data: 2009-11-28 17:36:53
Autor: boukun
Akta paszportowe Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:herjn1$mob$3nemesis.news.neostrada.pl...
cytryna pisze:

[...]

Gdyby w swoim czasie, takie pogłoski były z należytym rozmachem rozsiewane, to by Buchholze, Michniki, Mazowieckie, Kuronie, Geremki, Kaczyńskie, Stolzmany, Frasyniuki, Olszewskie, Rostati, Olechowskie itd, itp.... nie rządziły dzisiaj Polską.

boukun

Data: 2009-11-28 17:40:43
Autor: u2
Akta paszportowe Tuska
boukun pisze:

[...]

Boukun, doskonale pamiętam czasy kiedy straszono nas Kuroniem i
Michnikiem. Kuroń nie żyje, a Michnik wygląda mi na schorowanego
dziadka. Nie ma czym straszyć.

Data: 2009-11-28 17:43:33
Autor: boukun
Akta paszportowe Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:herkek$n66$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

Jak wygląda, tak wygląda, ale Polską rządzą i ich dzieci po nich schedę odziedziczą...

boukun

Data: 2009-11-28 17:50:04
Autor: u2
Akta paszportowe Tuska
boukun pisze:

[...]

T.zn. kto ? Jakie dzieci ? Agata Buzek ? :)

Data: 2009-11-28 18:39:57
Autor: boukun
Akta paszportowe Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:herl05$nev$1nemesis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

A chociażby, także Ola Kwaśniewska, Weronika Rosati, Wałęsówny, młodemu Kuroniowi niestety też się niedożyło, ale chyba pozostawił jakieś dzieci... Ta nacja będzie nas wiekami biczem poganiać...

boukun

Data: 2009-11-29 10:44:11
Autor: u2
Akta paszportowe Tuska
boukun pisze:

[...]

A co zazdrościsz im majątku ? Bo ja nie zazdroszczę starym schorowanym
dziadkom. Poza tym prawnie to jest uregulowane mogą przekazywać majątek,
ale nie mogą przekazać n.p. władzy więc twoje twierdzenie nie jest warte
funta kłaków. Możemy się zresztą założyć, że praktycznie nikt w w/w
wymienionych nie zdobędzie takiej władzy jak ich rodzice.

Data: 2009-11-29 17:34:47
Autor: boukun
Akta paszportowe Tuska

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:hetftv$7rd$1atlantis.news.neostrada.pl...
boukun pisze:

[...]

Dziadkom, majątku? Przecież oni tego co kradną do grobu nie zabiorą, dziedziczy dynastia.. Jeśli moja teo0ria z kręceniem się świata w kółko jest prawdziwa, to złodzieje u władzy się cieszą i nie mają skrupułów, bo w każdym kolejnym życiu będzie im się żyło tak samo dobrze i luksusowo, na koszt wiecznych niewolników...

boukun

Data: 2009-11-28 14:21:20
Autor: Jadrys
Akta paszportowe Tuska
Obywatelskie niepos����������������������������� pisze:
[...]

Czyli praca fizyczna naszego premiera nie nie była jakimiś przechwałkami..

Data: 2009-11-28 15:42:55
Autor: sofu
Akta paszportowe Tuska

Użytkownik "Jadrys" <Che@yahoo.com> napisał w wiadomości
-- -- -- -- -- --

Czyli praca fizyczna naszego premiera nie nie była jakimiś przechwałkami..

--

W PRL-u tren człowiek sie do niczego innego nie nadawał tylko do fizycznego
zapierdalania.

sofu

Data: 2009-11-28 18:49:54
Autor: jerzyn
Akta paszportowe Tuska

Użytkownik "sofu" <manhunter1@o2.pl> napisał w wiadomości news:herc04$vb2$1node1.news.atman.pl...
[...]

No fakt, popierdolony jakiś, do PZPR-u nie wstąpił i ustrój mu się nie podobał i do SB nie kablował,  jak takiemu zaufać i dopuścić do jakiejś odpowiedzialnej pracy.Takich właśnie w PRL dopuszczano tylko do malowania kominów.W Czechosłowacji prezydentem został facet który poprzednio był palaczem i taksówkarzem, tez mocno podejrzany był.

Data: 2009-11-28 18:25:12
Autor: Karol
Akta paszportowe Tuska
jerzyn <dobieszczyn@poczta.fm> napisał(a):

[...]

a kiedy mial wstapis? Ile mial lat kiedy PZPR juz dogorywala?
Zreszta tak naprawde, to niewazne kim byl, a niechby byl murarzem, dekarzem a nawet czlonkiem PZPR.

Wazne jest to, co teraz robi i to co robil wczesniej po tzw. okraglym
stole(np. Nocna Zmiana).

Data: 2009-11-28 21:03:18
Autor: boukun
Akta paszportowe Tuska

Użytkownik "jerzyn" <dobieszczyn@poczta.fm> napisał w wiadomości news:hermg5$ivk$1news.interia.pl...

[...]

A dzisiaj Polacy się wieszają z rozpaczy, bo nie mają nawet takiej pracy...

boukun

Data: 2009-11-29 00:34:53
Autor: Adam
Akta paszportowe Tuska
A dzisiaj Polacy się wieszają z rozpaczy, bo nie mają nawet takiej pracy...

boukun
Praca jest - nie ma za to już w nadmiarze posad.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4645 (20091128) __________

Data: 2009-11-28 19:52:41
Autor: Jadrys
Akta paszportowe Tuska
sofu pisze:
[...]

Ludzie pracujący fizycznie są dla mnie godni najwyższego szacunku.

Data: 2009-11-28 16:19:50
Autor: matusm
Akta paszportowe Tuska

Użytkownik "Obywatelskie nieposłuszeństwo" <obnie@obnie.info> napisał w wiadomości news:uq32h5pp05rgrpo8pvd7umh626c17n9coh4ax.com...
[...]

Dlatego Kiszczak mogl z cala stanowczoscia  stwierdzic ze,,,,,,,,,,,,,,,,
Pozdrowienia
matusm

Data: 2009-11-28 17:28:26
Autor: boukun
Akta paszportowe Tuska

[...]

Pewno tak jak ja, na lewe zaproszenie...

I tacy rządzą teraz Polską...

boukun

Data: 2009-11-28 21:29:32
Autor: Adam
Akta paszportowe Tuska
Najciekawszy w tych aktach jest rapotr Tuska o stosunkach panujących pośród najnowszej emigracji w Niemczech. Ciekawe, czy to wypracowanie napisał on od siebie czy też mu je zadano do napisania?