Aktor w masce

Data: 2014-10-09 10:01:06
Autor: Malkontent
Aktor w masce
Tam się ostatnio skojarzyło podczas oglądania V-jak vendetta. Jakie
filmy znacie w których znany aktor grał z ukrytą twarzą? Nie chodzi mi
o totalną charakteryzację typu Benjamin Button. Na szybko skojarzył mi
się Hugo Weaving w Vendecie i Edward Norton w Królestwie Niebieskim.

--

 Pozdr. _/_/_/_/
Malkontent _/_/_/

Data: 2014-10-09 11:08:46
Autor: JD
Aktor w masce
W dniu 2014-10-09 10:01, Malkontent pisze:
[...]

Robert de Niro w Brazil.

JD

Data: 2014-10-09 12:39:57
Autor: p0li
Aktor w masce
T->Dnia 2014-10-09 11:08:46 niejaki JD napisał:
[...]

Michael Fassbender w filmie Frank

--
P0zdrawiam p0li     p0li(at)poczta.onet.pl

Data: 2014-10-09 13:17:18
Autor: Mirek Ptak
Aktor w masce
Dnia 2014-10-09 12:39,  *p0li* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

[...]

David Prowse i Peter Mayhew w SW (paru innych też :) )

Pozdrawiam - Mirek
--
Mirek Ptak
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-10-13 00:59:50
Autor: Fragi
Aktor w masce
Dnia Thu, 09 Oct 2014 13:17:18 +0200, Mirek Ptak napisał(a):

[...]

Tom Hardy (jako Bane)

--
Pozdrawiam,
M.

Data: 2014-10-09 15:55:12
Autor: Ajgul
Aktor w masce

Użytkownik "Malkontent" <malkontUSUN@go2.pl> napisał w wiadomości news:nrfc3a1goup184i80cr8c3o253r8d8mjgh4ax.com...

Tam się ostatnio skojarzyło podczas oglądania V-jak vendetta.

Zerkałem na to znad kompa dziwiąc się, jak można wypuścić taką kichę... dla kogo to, dla dzieci, czy jak? Nawet jacyś znani aktorzy tam się przewijali...
Ale wczoraj na dokładkę Misja na Marsa... No, ogląda się, ogląda, jakoś to idzie, a na końcu ten śmieszny Marsjanin z cienką szyjką i światełka i można się zesrać ze smiechu, ale i zażenowania, że się to ogląda... Co za kicz i lukierek, matko! I nie ma nawe sesnsu wyłączyć, bo już i tak koniec:)

A.

Data: 2014-10-12 09:34:46
Autor: Malkontent
Aktor w masce
Dnia Fri, 10 Oct 2014 17:39:20 +0200, Sonn <paszolwon@poczta.onet.pl>
napisał:

Jason

Nie znam jakichś wybitnych ról aktora grającego Jasona.

--

 Pozdr. _/_/_/_/
Malkontent _/_/_/

Data: 2014-10-12 09:43:16
Autor: Sonn
Aktor w masce
napisał:

Jason

Nie znam jakichś wybitnych ról aktora grającego Jasona.

A pytałeś o _wybitnych_ aktorów grających _wybitne_ role?  ;)

--
Sonn

Data: 2014-10-12 14:33:36
Autor: Titus Atomicus
Aktor w masce
In article <543a3118$0$65158$b1db1813$1367588f@news.astraweb.com>,
 Sonn <paszolwon@poczta.onet.pl> wrote:

W dniu 2014-10-12 09:34, Malkontent pisze:

> Nie znam jakichś wybitnych ról aktora grającego Jasona.

A pytałeś o _wybitnych_ aktorów grających _wybitne_ role?  ;)

No, ale przeciez to malkontent.
--
TA

Data: 2014-10-13 09:25:37
Autor: FEniks
Aktor w masce
[...]

Robert Englund (Freddy Krueger) nie grał czasem w masce? ;)

Ewa

Data: 2014-10-16 01:41:59
Autor: Titus Atomicus
Aktor w masce
In article <543b7e70$0$18083$65785112@news.neostrada.pl>,
 FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

> [...]
> się Hugo Weaving w Vendecie i Edward Norton w Królestwie Niebieskim.

Robert Englund (Freddy Krueger) nie grał czasem w masce? ;)

No, i Zorro, jezdziec z masce.
--
TA

Data: 2014-10-16 16:15:17
Autor: FEniks
Aktor w masce
  FEniks <xxx@poczta.fm> wrote:

[...]

Ale ten czasami chyba maskę ściągał?
Albo ten, Darth Vader w "Gwiezdnych Wojnach".  A może nawet więcej takich w maskach tam było?

Ewa

Data: 2014-10-15 21:53:16
Autor: Malkontent
Aktor w masce
Dnia Thu, 09 Oct 2014 10:01:06 +0200, Malkontent <malkontUSUN@go2.pl>
napisał:

[cut]

Może źle sprecyzowałem pytanie. Chodziło mi o takie maski które
praktycznie wykluczały jakąkolwiek mimikę i grę twarzą.
Tak właśnie jak Vendetta i Królestwo.

 Pozdr. _/_/_/_/
Malkontent _/_/_/
_/_/_/_/_/_/_/_/_/_/

Data: 2014-10-17 18:17:07
Autor: Netx
Aktor w masce
napisał:
Może źle sprecyzowałem pytanie. Chodziło mi o takie maski które
praktycznie wykluczały jakąkolwiek mimikę i grę twarzą.
Tak właśnie jak Vendetta i Królestwo.

Vanilla Sky z Tomem Cruisem (oraz pierwowzór "Otwórz Oczy"), z tym że nie przez cały film gra w masce.

Data: 2014-10-17 21:28:15
Autor: cumulonimbus
Aktor w masce
W dniu 09.10.2014 o 10:01, Malkontent pisze:
[...]

Donald Tusk w "Irlandii"

--

;)

Aktor w masce