Aktualizacja Androida - 2.3.6 - nie wchodzi

Data: 2018-04-16 02:47:13
Autor: universis
Aktualizacja Androida - 2.3.6 - nie wchodzi
Usiłuję zmodernizować telefon Galaxy Mini GT S 5570. Na kompie: win7 32 bit, sterowniki do telefonu oryginalne Samsung. Przygotowując telefon zrobiłem : data wipe/factory reset i dwa restarty telefonu. W laptopie wyłączyłem firewall'a,  a w trybie awaryjnym wyłączyłem wszystkie pozycje antyvirusa. Usiłuję zrobić to programem Odin 1.85 który "Widzi" ten telefon. W Odinie - gdy przychodzi moment wejścia w tryb serwisowy - wciskam przyciski:  Power, HOME, Vol_Down  - pokazuje się żółta ikonka adroida typu "Roboty drogowe" :), wciskam więc Vol+ - na kompie w tym czasie mam Odina z wczytanym plikiem nowego romu : S5570XWKTH_S5570OXXKT9_S5570XWKT4_HOME.tar.md5  (235MB)- podłączam kabelek USB do telefonu - i jak w/g tuturiala pokazuje się napis "Add" w lewym okienku Odin'a, a polu powyżej "zapala" się na żółto pole z napisem 0:[com5]. Wciskam start. W lewym okienku Odin'a pojawiają się dalsze napisy które stają na napisie : SetupConnection.. i tak może sobie stać od rana do wieczora, a napis na zielonym tle: PASS nie pojawi się. Ostatnio ściągnąłem: universal_gb_root_v25.zip i hardware'owo zainstalowałem - teraz telefon jest podobno zrootowany, ale nie wiem po czym to poznać - ikonka SuperUser jest, ale w dalszym ciągu nic z zmianą androida z 2.2.1 na 2.3.6 się nie dzieje. Proszę o jakąś pomoc.

Data: 2018-04-16 15:25:31
Autor: radekp@konto.pl
Aktualizacja Androida - 2.3.6 - nie wchodzi
Mon, 16 Apr 2018 02:47:13 -0700 (PDT), w
<68b5bbb6-79d9-43ce-bc8b-2d3368aabae8@googlegroups.com>, universis
<universis@wp.pl> napisał(-a):

Ostatnio ściągnąłem: universal_gb_root_v25.zip i hardware'owo zainstalowałem - teraz telefon jest podobno zrootowany, ale nie wiem po czym to poznać - ikonka SuperUser jest,

To ją uruchom, jeżeli nie będzie roota to będzie piszczeć.
Możliwe, że jest tam jakaś opcje "test root".

Ostatecznie ściągnij ze sklepu jakiś Root Checker.

Data: 2018-04-16 11:04:57
Autor: universis
W dniu poniedziałek, 16 kwietnia 2018 14:26:04 UTC+1 użytkownik rad...@konto.pl napisał:

To ją uruchom, jeżeli nie będzie roota to będzie piszczeć.
Możliwe, że jest tam jakaś opcje "test root".

Ostatecznie ściągnij ze sklepu jakiś Root Checker.

Dziękuje za odpowiedź. Z tego wynika że jednak root jest potrzebny, bo tuturial z którego korzystam opisuje update Androida z hasłem że root jest niepotrzebny.
Robię to pierwszy raz. Znalazłem jeszcze jedną ikonę odnośnie root'a - root validator. Uruchomiłem obie - nic nie piszczało - zrobiłem próbę update, ale nic z tego nie wyszło. Chyba trzeba poszukać innego root'a. Może ktoś napisze jakiś wypróbowany sposób lub link do odpowiedniego root'a, teraz jest gorzej jak było bo nie można odinstalować bieżącego root'a.

Data: 2018-04-16 11:06:03
Autor: universis

Data: 2018-04-18 08:59:29
Autor: universis
Aktualizacja Androida - 2.3.6 - nie wchodzi
Doczytując ten wątek: http://forum.android.com.pl/topic/18857-rootowanie-galaxy-mini-221-froyo-23x-gingerbread/ "do deski" - dowiedziałem się że z telefonami rodem z Plusa - są jakieś problemy. No właśnie mój też jest z pod Plusa. Jak czytam posty na temat Android update mojego telefonu to doczytuję się że w trybie recovery można zrobić update wybierając odpowiedni plik na karcie. W moim telefonie tego wyboru nie ma - chciał nie chciał  - trzeba wybrać update.zip. Zmieniłem więc jakiegoś roota na update.zip  - ale ten root okazał się niewłaściwy - odinstalowałem ile się dało - jednak trochę zostało. Mam więc pytanie : Czy jak zmienię nazwę romu na update.zip to czy to się w ogóle zainstaluje, a jeśli tak to czy poprawnie ? Czy będzie jakaś deska ratunku jak by coś nie wyszło -  mam oryginalny rom dla tego telefonu - prosto od samsunga, bez żadnych pośredników ?

Data: 2018-05-07 11:34:35
Autor: universis
Aktualizacja Androida - 2.3.6 - nie wchodzi
Widzę że mimo upływu czasu nikt mi nie odpowiedział. To może tylko ostatnią kwestię należy wziąć pod uwagę : update systemu z karty pamięci. Kluczowe dla mnie informacje to : Czy tylko modernizowany ROM można w ten sposób zainstalować czy też może być oryginalny od Samsunga - dedykowany na ten telefon ? Ten ROM to wersja 2.3.6 i więcej mi nie potrzeba bo aplikacja która chcę zainstalować później potrafi już w takim środowisku pracować. Jeśli oryginalny ROM nie może być  - to jaki polecacie do tego telefonu ?

Aktualizacja Androida - 2.3.6 - nie wchodzi