Aktualizacja BIOS gdy aktualny nie wspiera CPU - a nie mam innego :) - da się?

Data: 2017-02-18 08:31:47
Autor: ...:::WISKOLER:::...
Aktualizacja BIOS gdy aktualny nie wspiera CPU - a nie mam innego :) - da się?
Na grupie pl.comp.pecet, osobnik mieniący się nazwą Irokez naskrobał(a):

Witam

O taki problemik.
Tak to jest jak się kupuje zestaw przez neta :(

Kupiłem ASRock B150M HDS, ma BIOS 1.20.
A dopiero 7.10 wspiera G4560 którego tam sadziłem

Da się uaktualnić BIOS jakoś nagrywając plik na pendryla?
Nie uśmiecha mi się kupować extra innego procesora tylko po to aby zrobić aktualizację.

Jeśli masz plik BIOS-u z obsługą interesującego cie procka a kość BIOS-u da
radę wyjąć to nic nie stoi na przeszkodzie by taki upgrade zrobić. Znajdź
tylko kogoś z programatorem EEPROM i po kłopocie. Jesli kość sie nie
wyciąga no to poszukaj kogos dysponującego prockiem który jest obsługiwany
przez aktualny BIOS. Innego wyjścia nie ma.
--
....:::WISKOLER:::...
Stirlitz szedł ulicą, kiedy z tyłu rozległy się strzały i tupot podkutych

Aktualizacja BIOS gdy aktualny nie wspiera CPU - a nie mam innego :) - da się?