Aktualizacja BIOS gdy aktualny nie wspiera CPU - a nie mam innego :) - da się?

Data: 2017-02-19 13:56:57
Autor: Doxent
Aktualizacja BIOS gdy aktualny nie wspiera CPU - a nie mam innego :) - da się?
W dniu 2017-02-17 o 19:57, Irokez pisze:
Witam

O taki problemik.
Tak to jest jak się kupuje zestaw przez neta :(

Kupiłem ASRock B150M HDS, ma BIOS 1.20.
A dopiero 7.10 wspiera G4560 którego tam sadziłem

Da się uaktualnić BIOS jakoś nagrywając plik na pendryla?
Nie uśmiecha mi się kupować extra innego procesora tylko po to aby
zrobić aktualizację.

nie da się. Szukaj kogoś z prockiem Sky Lake chociażby Celeron G3900 , Pentium G4400 czy i3 6100. Lepiej dopłacić parę zł za płytę z serii 200 dla świętego spokoju.

Aktualizacja BIOS gdy aktualny nie wspiera CPU - a nie mam innego :) - da się?