Aktualizacja BIOS gdy aktualny nie wspiera CPU - a nie mam innego :) - da się?

Data: 2017-02-19 16:18:48
Autor: Irokez
Aktualizacja BIOS gdy aktualny nie wspiera CPU - a nie mam innego :) - da się?
W dniu 2017-02-17 o 19:57, Irokez pisze:
Witam

O taki problemik.
Tak to jest jak się kupuje zestaw przez neta :(

Kupiłem ASRock B150M HDS, ma BIOS 1.20.
A dopiero 7.10 wspiera G4560 którego tam sadziłem

Da się uaktualnić BIOS jakoś nagrywając plik na pendryla?
Nie uśmiecha mi się kupować extra innego procesora tylko po to aby
zrobić aktualizację.

No więc zrobiłem

- pobranie BIOS w wersji "Instant Flash", czyli taki ROM
- wydłubanie kości MX25L6473E z płyty
- Programator CH341A, wybrana kość MX25L6465E
- wgranie .rom pobranego ze strony ASrock

Działa.

Inaczej faktycznie tylko szukanie na wiosce kogoś kto ma CPU serii Skylake S

Zdrówko

--
Irokez

Aktualizacja BIOS gdy aktualny nie wspiera CPU - a nie mam innego :) - da się?